Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Olemas! Lukku!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=48053
1. leht 4-st

Autor:  -WMX- [ 18.08.2010 18:59 ]
Teema pealkiri:  Olemas! Lukku!

Tere

Vajaks siis abi auto ostu puhul, hind jääks siis 15 000-25 000kr piiresse.

Oskab keegi soovitada autot mis oleks vastupidav?

Mis ei laguneks? (mitte, et nüüd igavene auto oleks, vaid mis ei söö rahakotti auku sisse)

Kütusekulu oleks normaalne (mitte üle 8l/maanteel)?

Mis oleks mugav ja ruumikas? (selline siis kus tagaistuja ei peaks jalgu sülle võtma)

Kui müüd oma autot mis vastab minu nõudmistele siis paku aga julgelt!

Autor:  Andres003 [ 18.08.2010 21:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Audi 100 C4 2,0 85kw. 1991a. Valge, sedaan. H: 20 000.- Tingi. Leiab ka teema lugejate autode alt.

Autor:  tomcraft [ 18.08.2010 21:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

80% autosid ei võta mnt. yle 8l....
Aga jah, C4 ysna hea pakkumine: suht vastupidav, suur jne.

Autor:  01tuner [ 19.08.2010 00:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Äkki mõni e34 mudelitest? 525 bensiin või 525TD, TDS näiteks. 25k eest peaks saama neid küll. Olenevalt seisukorrast. Mõne saad odavamalt ka, kõik oleneb lihtsalt vedamisest, otsimisest ja sellest kui palju remontida viitsid alguses :) .
525-si endal paar olnud ja hetkel ka. Maantee küttekulu jääb nii 8 kanti kui vajutada ka vähe ja mitte pensionäri moodi sõita. Kohati sõidab 6-7l ka ära. Enamus ajast maanteed sõites saad keskmiseks 9l 100-le. Kui linna tahad ka sõita, siis natuke rohkem. Samas eks seda kõike mõjuta õiged rehvirõhud, mootori korasolek, sildade korrasolek ja reguleeritus, küünlad, lambdad jne. TD ja TDS peaksid olema küll ökopillid. Mitte, et nüüd Audit kohe maha kukuks tegema, kuid Bmw eeliseks võiks siis olla tagavedu, kettajamid. Küttekulu suhtes niipalju kui vaadanud olen, siis bemarid on selles suhtes paremad. Võid omada suurema mootoriga ja parema minekuga isendit, kui nt mõnda Audit, kuid küttekulu on suht sama.
Näiteks 525 ja 100 2,3, küttekulu peaks tulema suht samasse auku, kuid 2,5-l minek parem.

Audi kasuks räägib samas tsingitud kere, sildades on jubinaid vähem (kui esiveolise ostad. See just hea hoolduskulude mõttes, kuna Eesti teedel sillad paratamatult kuluvad) + mõnele ei meeldi Bmw maine ka kohe sugugi mitte.
Maitse asi lihtsalt. Kellele mis meeldib. Mina Audides midagi erilist ei näe, kuid eks nad sõitmiseks kõlbavad küll.

Samas, kui sul nüüd see hinnaklass on pandud selle järgi, kui palju raha käes on, siis soovitaks osta midagi odavamat äkki. (Kui tudeng, õpilane, töötu vms). Mis võiks olla suhteliselt mugav, suur ja normaalse küttekuluga väiksema hinnaklassi juures? V: Sierra. Neid saab juba päris odavalt, jupid on odavad, nagu kestavad ka, midagi väga hullu niimoodi pole. Minek on omas klassis ka hea. Sees üllatavalt palju ruumi, pagass ka suht suur. Talvel eeliseks jällegi tagavedu. Miinuseks võiks lugeda rooste.

Kui midagi pangetasin, eks siis keegi targem jälle parandab :)

Autor:  Scorpio Ghia [ 19.08.2010 09:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

mu tädiüpoeg sai 10k-ga E34 525TDS, millel passis on 1996 (esmane reg.), auto Eestist pärit, 1 omaniku auto oli, or.ls oli 267000 km. Seest nagu uus (nahk, täis laks), lisaks autol oli uus turbo ja kõrgsurve pump,väliselt oli vigu küll, aga rohkem seotud parkimisega Tallinnas. Inimene kes talle müüs selle ära ostsis uue bemari UM-s (ilmselt jälle 15 aastaks :)).. aga olen nõus, et talle lihtsalt trehvas!

Autor:  tujula [ 19.08.2010 10:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Honda Accord 97.a sedaan, 2.0b 96kw, toonklaas, valuvelg, hõbedane 24500.-

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 10:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

tomcraft kirjutas:
80% autosid ei võta mnt. yle 8l....
Aga jah, C4 ysna hea pakkumine: suht vastupidav, suur jne.



olen ise ka lugenud, et c4 pidi suht vastupidav olema ja olen sellele ka mõelnud isegi

aga neil pidi see 2.3 mootor kehva olema

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Scorpio Ghia kirjutas:
mu tädiüpoeg sai 10k-ga E34 525TDS, millel passis on 1996 (esmane reg.), auto Eestist pärit, 1 omaniku auto oli, or.ls oli 267000 km. Seest nagu uus (nahk, täis laks), lisaks autol oli uus turbo ja kõrgsurve pump,väliselt oli vigu küll, aga rohkem seotud parkimisega Tallinnas. Inimene kes talle müüs selle ära ostsis uue bemari UM-s (ilmselt jälle 15 aastaks :)).. aga olen nõus, et talle lihtsalt trehvas!




Eks see ole jah õnne peale saadud.
Võid küll mõnda autot vaatama minna ja veenduda selle korras olekule, kuid kui ära ostad siis mõne ajapärast võivad vead välja lüüa, kasutatud autode ostu peale ei saa vist kunagi kindla peale välja minna. Seepärast ootan soovitusi, et mis oleks vastupidav. Ei tahaks väga lagunevat autot soetada. :)

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

01tuner kirjutas:
Äkki mõni e34 mudelitest? 525 bensiin või 525TD, TDS näiteks. 25k eest peaks saama neid küll. Olenevalt seisukorrast. Mõne saad odavamalt ka, kõik oleneb lihtsalt vedamisest, otsimisest ja sellest kui palju remontida viitsid alguses :) .
525-si endal paar olnud ja hetkel ka. Maantee küttekulu jääb nii 8 kanti kui vajutada ka vähe ja mitte pensionäri moodi sõita. Kohati sõidab 6-7l ka ära. Enamus ajast maanteed sõites saad keskmiseks 9l 100-le. Kui linna tahad ka sõita, siis natuke rohkem. Samas eks seda kõike mõjuta õiged rehvirõhud, mootori korasolek, sildade korrasolek ja reguleeritus, küünlad, lambdad jne. TD ja TDS peaksid olema küll ökopillid. Mitte, et nüüd Audit kohe maha kukuks tegema, kuid Bmw eeliseks võiks siis olla tagavedu, kettajamid. Küttekulu suhtes niipalju kui vaadanud olen, siis bemarid on selles suhtes paremad. Võid omada suurema mootoriga ja parema minekuga isendit, kui nt mõnda Audit, kuid küttekulu on suht sama.
Näiteks 525 ja 100 2,3, küttekulu peaks tulema suht samasse auku, kuid 2,5-l minek parem.

Audi kasuks räägib samas tsingitud kere, sildades on jubinaid vähem (kui esiveolise ostad. See just hea hoolduskulude mõttes, kuna Eesti teedel sillad paratamatult kuluvad) + mõnele ei meeldi Bmw maine ka kohe sugugi mitte.
Maitse asi lihtsalt. Kellele mis meeldib. Mina Audides midagi erilist ei näe, kuid eks nad sõitmiseks kõlbavad küll.

Samas, kui sul nüüd see hinnaklass on pandud selle järgi, kui palju raha käes on, siis soovitaks osta midagi odavamat äkki. (Kui tudeng, õpilane, töötu vms). Mis võiks olla suhteliselt mugav, suur ja normaalse küttekuluga väiksema hinnaklassi juures? V: Sierra. Neid saab juba päris odavalt, jupid on odavad, nagu kestavad ka, midagi väga hullu niimoodi pole. Minek on omas klassis ka hea. Sees üllatavalt palju ruumi, pagass ka suht suur. Talvel eeliseks jällegi tagavedu. Miinuseks võiks lugeda rooste.

Kui midagi pangetasin, eks siis keegi targem jälle parandab :)



BMW´d ei tahaks eriti jah, miskit nende vastu, kes teab kas maine pärast või midagi muud.
Kuigi ei ütleks, et halva autoga tegu oleks!
Audi´ga on see hea jah, et selle keretöödele peab vähem raha raiskama, meie teedel talvel see sool sööb keret ikka väga.
Sierra on aga juba liiga vanakooli pill :D

Autor:  trykmann [ 20.08.2010 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Ma kahtlustan, et E34 ülalpidamine tuleb kulukam. Veermik jms osad on kallima hinnaga kui C4-l. Mingi esiveoline versioon Audist, siis seal kuluosasid väga pole.
2.3 mootor pole tegelikult paha, ülalpidamine on neil üsna odav. Probleem on pigem selles, et enamus külamehaanikuid ei hammusta sellest mehaanilisest pritsest ise läbi ning levivadki jutud, kuidas peab kohe 10+ tuhande kroonise pritsepea esindusest ostma. Reaalsus on see, et kui ostmise hetkel see mootor töötab kenasti, siis üldjuhul töötab edaspidi ka.

V6 mootori ülalpidamine tuleb ilmselt kulukam, rihmavahetus on kallim jne.

Autor:  martint [ 20.08.2010 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

Osta passat :D taga on ruumi ika korralikult, kütust tarbib ka mõõdukalt ja hooldada ei ole ka teda väga kulukas :rokib

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 12:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

martint kirjutas:
Osta passat :D taga on ruumi ika korralikult, kütust tarbib ka mõõdukalt ja hooldada ei ole ka teda väga kulukas :rokib



Passat on päris vastupidav aga ei taha seda :D
Sõbra Passat on niipalju üle elanud, et võiks öelda selle kohta tank :D hea auto on küll muidu

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 12:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

trykmann kirjutas:
Ma kahtlustan, et E34 ülalpidamine tuleb kulukam. Veermik jms osad on kallima hinnaga kui C4-l. Mingi esiveoline versioon Audist, siis seal kuluosasid väga pole.
2.3 mootor pole tegelikult paha, ülalpidamine on neil üsna odav. Probleem on pigem selles, et enamus külamehaanikuid ei hammusta sellest mehaanilisest pritsest ise läbi ning levivadki jutud, kuidas peab kohe 10+ tuhande kroonise pritsepea esindusest ostma. Reaalsus on see, et kui ostmise hetkel see mootor töötab kenasti, siis üldjuhul töötab edaspidi ka.

V6 mootori ülalpidamine tuleb ilmselt kulukam, rihmavahetus on kallim jne.


2.3 pidi olema selline, et kui käib siis käib korralikult ja kui ei käi siis ei tahagi hakkata käima.
V6´L pidi aind 2.8 hea olema aga selle ülal pidamine ka üsna kulukas.

Autor:  trykmann [ 20.08.2010 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

-WMX- kirjutas:
trykmann kirjutas:
Ma kahtlustan, et E34 ülalpidamine tuleb kulukam. Veermik jms osad on kallima hinnaga kui C4-l. Mingi esiveoline versioon Audist, siis seal kuluosasid väga pole.
2.3 mootor pole tegelikult paha, ülalpidamine on neil üsna odav. Probleem on pigem selles, et enamus külamehaanikuid ei hammusta sellest mehaanilisest pritsest ise läbi ning levivadki jutud, kuidas peab kohe 10+ tuhande kroonise pritsepea esindusest ostma. Reaalsus on see, et kui ostmise hetkel see mootor töötab kenasti, siis üldjuhul töötab edaspidi ka.

V6 mootori ülalpidamine tuleb ilmselt kulukam, rihmavahetus on kallim jne.


2.3 pidi olema selline, et kui käib siis käib korralikult ja kui ei käi siis ei tahagi hakkata käima.
V6´L pidi aind 2.8 hea olema aga selle ülal pidamine ka üsna kulukas.



Eks ta tahab ikka käima hakata, kui õige mees õigeid kohti sätib :D.

Mõtlesin sellle variandile ka, et ehk sobiks hoopis Volvo 850? Paljudele see tank muidugi ei meeldi, aga peaks üsna vastupidav olema.

Autor:  -WMX- [ 20.08.2010 12:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto 15000~25000kr

trykmann kirjutas:
-WMX- kirjutas:
trykmann kirjutas:
Ma kahtlustan, et E34 ülalpidamine tuleb kulukam. Veermik jms osad on kallima hinnaga kui C4-l. Mingi esiveoline versioon Audist, siis seal kuluosasid väga pole.
2.3 mootor pole tegelikult paha, ülalpidamine on neil üsna odav. Probleem on pigem selles, et enamus külamehaanikuid ei hammusta sellest mehaanilisest pritsest ise läbi ning levivadki jutud, kuidas peab kohe 10+ tuhande kroonise pritsepea esindusest ostma. Reaalsus on see, et kui ostmise hetkel see mootor töötab kenasti, siis üldjuhul töötab edaspidi ka.

V6 mootori ülalpidamine tuleb ilmselt kulukam, rihmavahetus on kallim jne.


2.3 pidi olema selline, et kui käib siis käib korralikult ja kui ei käi siis ei tahagi hakkata käima.
V6´L pidi aind 2.8 hea olema aga selle ülal pidamine ka üsna kulukas.



Eks ta tahab ikka käima hakata, kui õige mees õigeid kohti sätib :D.

Mõtlesin sellle variandile ka, et ehk sobiks hoopis Volvo 850? Paljudele see tank muidugi ei meeldi, aga peaks üsna vastupidav olema.




see volvo on jah kole kandiline :D

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/