Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K:audi 80 coupe
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=48374
1. leht 1-st

Autor:  raunolend [ 23.08.2010 22:12 ]
Teema pealkiri:  K:audi 80 coupe

http://www.auto24.ee/used/710258
Küsimus :Mootori head ja vead,mida kere juures vaadata?

Tänan.

Autor:  raunolend [ 24.08.2010 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Joob vast sama palju kui 2,3 l 98 kw mootor

Autor:  kiil [ 24.08.2010 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.

Autor:  trykmann [ 26.08.2010 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

mkb kirjutas:
kiil kirjutas:
Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.

Aga samas pole need pritsepead kah enam teab mis õnnistused vana R5 puhul, R4 peaks see probleem vähem olema. Kuid jah, lõpuks kõik siiski kindlas eksemplaris kinni.


Selles pole absoluutselt vahet, R5-l on lihtsalt üks pihustitoru rohkem. Muu on pmst kõik sama. Isiklikult võtaksin ka pigem 2.3 10V sel juhul.

Autor:  TurboSlava [ 27.08.2010 01:28 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

trykmann kirjutas:
mkb kirjutas:
kiil kirjutas:
Kui sa just tahad jagajaga ja meh.pritsega mootorit siis 2.3 10V oleks parem valik. Tagaluuki saab reguleerida, vett tuleb tavaliselt piduritulede kohalt, sealt tihend ära kuivanud ja pudenenud.

Aga samas pole need pritsepead kah enam teab mis õnnistused vana R5 puhul, R4 peaks see probleem vähem olema. Kuid jah, lõpuks kõik siiski kindlas eksemplaris kinni.


Selles pole absoluutselt vahet, R5-l on lihtsalt üks pihustitoru rohkem. Muu on pmst kõik sama. Isiklikult võtaksin ka pigem 2.3 10V sel juhul.

Täpselt.
Üks 16v neljaukseline b3 oli. 30 liittrit sajale. Ei viitsinud pead vaevata müüsin maha. Plaanid olid muidugi suured.

Autor:  tomcraft [ 27.08.2010 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Lihtsam oleks olnd bensiinipaak ära keevitada kui autot myya :D

Autor:  kiil [ 27.08.2010 12:14 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Coupel ja B3'l paagid pagassis.

Autor:  tomcraft [ 27.08.2010 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

No ma tean kus nad on, aga kuskilt pidi rõvedalt lekkima :D

Autor:  trykmann [ 27.08.2010 17:28 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Ei tea midagi, mul sõbral kunagi ammu 1.8 66kw ka ei töötanud korralikult. Läks ka stabiilselt 20+ sajale kütet, suht masendav :D

Autor:  DeLaBig [ 28.08.2010 03:24 ]
Teema pealkiri:  Re: K:audi 80 coupe

Minu jaoks just R5`d vastupidavaimad mootorid üldse Audil. Omanud neid omajagu ja ühtki halba sõna pole õelda. Pritse probleemidega pole mind õnnistatud ning keskmine kütusekulu jääb alati 10l/100km kanti.
Piina mootorit üht või teistpidi, ei kee ega miskit.
Teen õlled välja mehele, kes suudab Audi 10v r5 sõlme keerata, kestab nagu vanakurat . :)

Kusjuures need vanakooli tadmised sellest pritsest on ammu iganenud. Isegi, kui mingi defekt peaks kunagi tekkima, siis iga normaalne tänapäeva töökoda saab remondiga hakkama, samas probleemid selle mootoriga on tõesti haruldane nähtus.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/