Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 22:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 06.02.2009 20:00 

Liitunud: 25.03.2008 12:36
Postitusi: 135
pakuti vahetust saani vastu. passat ja sularaha.
tahakski teada et kui palju võib selle auto väärtus olla.
vist oli 93a.
omaniku sõnul on nelivedu korras ja samuti mootor ja laadur.küll aga pidi mõlk olema esitiivas ja puuduvad talverehvid ja tüv.
kui laadur hakkab läbi minema kas seda on võimalik kontrollida.

_________________
ma ei viitsi siia midagi kirjutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 07.02.2009 22:09 

Liitunud: 17.11.2005 23:33
Postitusi: 38
Asukoht: Otepää-Tartu
Võta auto24.ee lahti ja vaata palju taolised Passatid maxavad- saadki hinna teada umbes. Se G-laadur ja nelikvedu ple just tegurid mis seda masinat kallimaks muudaks- volkari nelivedu pole oma töökindluselt see mis audil, subarul või isegi fordil( sierra näitex:D) G-laadur on aga suht kapriisne asjake, kui ta töötab on hea sõita küll aga kui otsad annab siis lammarist pole ka uut võtta sest selliseid volkareid on suht vähe liikumas, remont või päris uue ostmine tähendab aga hunniku papi välja köhimist. Sõidab muidugi masin ka ilma selleta aga milleks auto mis passis on kilowattide järgi võimas tegelikult aga veereb nagu ilma laadurita passatki.
Ja et masin on ilma ülevaatuseta ka- se on kehv näitaja. Jutt võib ilus olla et probleeme ple üvga ja ni edasi aga samas kui veermiku saab veel enam vähem läbi loksutada ja teada kui läbi se on sis näitex kui heitgaasid paigast ära siis seda ninaga ei ütle aga selle korda saamine võib päris kulukaks minna.
Sellises seisus- ilma ÜV ja mõlkis tiivaga on selle auto väärtus suht kindlalat alla 10 kilo küll, oleneb kui kõrgelt sa oma saani hindad et siis kas tasub või mitte :D

_________________
Kahe pedaaliga on jalgratas. Autol on kolm pedaali.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 08.02.2009 19:10 

Liitunud: 25.03.2008 12:36
Postitusi: 135
oleks siis mõni selline müügis. ega mind muidu vahetus ei huvitaks, aga sularaha vaja. omanik ise arvas et 15k.
endale sõitmiseks eriti ka ei taha .seega võtaks ainult müümiseks.
aga kas siis keegi oskab öelda kas saab kuidagi kontrollida laaduri korrasolekut?

_________________
ma ei viitsi siia midagi kirjutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 13.02.2009 22:03 

Liitunud: 17.11.2005 23:33
Postitusi: 38
Asukoht: Otepää-Tartu
Noh laaduri töötamisest saad aimu juba proovisõitu tehes, tõmme on ikka hoopis teine, vajutab istmesse suht :P Ja kui mingit kahtlast kriginat või ulumist kapoti alt ei tule siis võib arvata et laadur on korras küll.
Aga hinnaga on nii et jh, ei erine see tava-passatist, pigem võib müügi puhul G-laadur isegi miinuseks osutuda,just oma kehva töökindluse pärast. 15-kilone hind on reaalne siis kui masinal oleks olemas ülevaatus ja ega see mõlkis tiib ka just plusspunkte kogu:D

_________________
Kahe pedaaliga on jalgratas. Autol on kolm pedaali.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 13.02.2009 22:23 
Moderator

Liitunud: 03.06.2005 21:50
Postitusi: 2116
Netis leiduv kompressori kontrollimise moodus:

Kompressori esmase kontrolli saab ära teha lihtsalt, ilma töökotta
minemata - auto aju mõõdab sõidu ajal kompressori rõhku ja kompuutri
ekraanile on võimalik manada spetsiaalne diagnostika mode, kus seda rõhku
näeb. See käib nii:

1) Kompuutri rezhiimi valits (asub klaasipuhasti hoova peal) panna asendisse
"2"
2) Keerata süüde sisse;
3) Vajutada alla kompuutri näidu valimise nupp (tähistatud "MFA", asub sama
hoova otsas) ja hoida all;
4) Keerata süüde välja ja uuesti sisse;
5) Nüüd võib nupu lahti lasta. Käivitada auto.


Nüüd näitab ekraan diagnostika näite. Kompressori rõhu näit on vist kolmas
näit, st. tuleb seda MFA nuppu paar korda vajutada. See on mingi number, mis
varieerub 40...50-st (tühikäik, alarõhk) kuni 210-215-ni (täisgaas ja
täiskoormus, st. alates 3. käigust). Number kasvab geomeetrilises
progressioonis (st. 220 on miski 2 korda suurem rõhk kui 200) ja mingit
mõõtühikut ta otseselt ei tähenda. PSI-deks või atmosfäärideks muidugi saab
teisendada, netis on vastavad tabelid.


JA Kui see arv ikka 205...210-ni ei ulatu - hoia eemale! Kompressor on
kallis asi, aga G60 halvasti töötava kompressoriga on väga õnnetu

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: passat g60 4x4
PostitusPostitatud: 18.02.2009 13:26 

Liitunud: 25.03.2008 12:36
Postitusi: 135
no selge. kaup jäi ära. ei taha seda õnnetust kaela.
lukku

_________________
ma ei viitsi siia midagi kirjutada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7