Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
passat g60 4x4 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=4841 |
1. leht 1-st |
Autor: | puuk [ 06.02.2009 20:00 ] |
Teema pealkiri: | passat g60 4x4 |
pakuti vahetust saani vastu. passat ja sularaha. tahakski teada et kui palju võib selle auto väärtus olla. vist oli 93a. omaniku sõnul on nelivedu korras ja samuti mootor ja laadur.küll aga pidi mõlk olema esitiivas ja puuduvad talverehvid ja tüv. kui laadur hakkab läbi minema kas seda on võimalik kontrollida. |
Autor: | nighthawk [ 07.02.2009 22:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: passat g60 4x4 |
Võta auto24.ee lahti ja vaata palju taolised Passatid maxavad- saadki hinna teada umbes. Se G-laadur ja nelikvedu ple just tegurid mis seda masinat kallimaks muudaks- volkari nelivedu pole oma töökindluselt see mis audil, subarul või isegi fordil( sierra näitex:D) G-laadur on aga suht kapriisne asjake, kui ta töötab on hea sõita küll aga kui otsad annab siis lammarist pole ka uut võtta sest selliseid volkareid on suht vähe liikumas, remont või päris uue ostmine tähendab aga hunniku papi välja köhimist. Sõidab muidugi masin ka ilma selleta aga milleks auto mis passis on kilowattide järgi võimas tegelikult aga veereb nagu ilma laadurita passatki. Ja et masin on ilma ülevaatuseta ka- se on kehv näitaja. Jutt võib ilus olla et probleeme ple üvga ja ni edasi aga samas kui veermiku saab veel enam vähem läbi loksutada ja teada kui läbi se on sis näitex kui heitgaasid paigast ära siis seda ninaga ei ütle aga selle korda saamine võib päris kulukaks minna. Sellises seisus- ilma ÜV ja mõlkis tiivaga on selle auto väärtus suht kindlalat alla 10 kilo küll, oleneb kui kõrgelt sa oma saani hindad et siis kas tasub või mitte ![]() |
Autor: | puuk [ 08.02.2009 19:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: passat g60 4x4 |
oleks siis mõni selline müügis. ega mind muidu vahetus ei huvitaks, aga sularaha vaja. omanik ise arvas et 15k. endale sõitmiseks eriti ka ei taha .seega võtaks ainult müümiseks. aga kas siis keegi oskab öelda kas saab kuidagi kontrollida laaduri korrasolekut? |
Autor: | nighthawk [ 13.02.2009 22:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: passat g60 4x4 |
Noh laaduri töötamisest saad aimu juba proovisõitu tehes, tõmme on ikka hoopis teine, vajutab istmesse suht ![]() Aga hinnaga on nii et jh, ei erine see tava-passatist, pigem võib müügi puhul G-laadur isegi miinuseks osutuda,just oma kehva töökindluse pärast. 15-kilone hind on reaalne siis kui masinal oleks olemas ülevaatus ja ega see mõlkis tiib ka just plusspunkte kogu:D |
Autor: | antsa911 [ 13.02.2009 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: passat g60 4x4 |
Netis leiduv kompressori kontrollimise moodus: Kompressori esmase kontrolli saab ära teha lihtsalt, ilma töökotta minemata - auto aju mõõdab sõidu ajal kompressori rõhku ja kompuutri ekraanile on võimalik manada spetsiaalne diagnostika mode, kus seda rõhku näeb. See käib nii: 1) Kompuutri rezhiimi valits (asub klaasipuhasti hoova peal) panna asendisse "2" 2) Keerata süüde sisse; 3) Vajutada alla kompuutri näidu valimise nupp (tähistatud "MFA", asub sama hoova otsas) ja hoida all; 4) Keerata süüde välja ja uuesti sisse; 5) Nüüd võib nupu lahti lasta. Käivitada auto. Nüüd näitab ekraan diagnostika näite. Kompressori rõhu näit on vist kolmas näit, st. tuleb seda MFA nuppu paar korda vajutada. See on mingi number, mis varieerub 40...50-st (tühikäik, alarõhk) kuni 210-215-ni (täisgaas ja täiskoormus, st. alates 3. käigust). Number kasvab geomeetrilises progressioonis (st. 220 on miski 2 korda suurem rõhk kui 200) ja mingit mõõtühikut ta otseselt ei tähenda. PSI-deks või atmosfäärideks muidugi saab teisendada, netis on vastavad tabelid. JA Kui see arv ikka 205...210-ni ei ulatu - hoia eemale! Kompressor on kallis asi, aga G60 halvasti töötava kompressoriga on väga õnnetu |
Autor: | puuk [ 18.02.2009 13:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: passat g60 4x4 |
no selge. kaup jäi ära. ei taha seda õnnetust kaela. lukku |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |