Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=50385 |
1. leht 4-st |
Autor: | dsl777 [ 24.09.2010 20:27 ] |
Teema pealkiri: | Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Tere! Kuna eelmise liikuriga läks natuke halvasti ja remontimise asemel tahaks pigem midagi uut proovida, siis tahaks nõu küsida uue auto ostul, milliseid mootoreid minu enda vaadatud autodest tasuks vältida ja milliste autode kohta tasuks rohkem uurida. Max. hinnapiir on 25000 ja kuna olen õpilane ja väikse sissetulekuga, siis võiks see auto olla madalate ülalpidamiskuludega ja ökonoomne (linnas max. 9L). Olen vaadanud natuke Motors24 ja Auto24 ringi ja tundub, et minu hinnapiiri sisse mahuvad ainult täiesti plangud, suurte vigade või siis suurte mootoritega autod. Ise olen kõige rohkem vaadanud Golf 3, Audi 80 B4, BMW E36 poole aga ei tundu nagu midagi korralikku leiduvat selle raha eest. ![]() |
Autor: | tomcraft [ 24.09.2010 20:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
golf, astra Sellise hinnaklassi puhul oleneb remont puhtalt eelmisest omanikust |
Autor: | dellu [ 24.09.2010 21:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
25000 vast remondivaba autot loota on suht optimistlik (iseasi kas on üldse olemas remondivaba autot). Miskit tahab ikka jooksvalt hooldust/vahetust. Golf 3 võiks tõesti täitsa hea valik olla selles hinnaklassi, aga ei tahaks uskuda et väga valikut pole või on sul miskid väga kõrged nõudmised? Kuna Golf3 on selline väikeklass pigem, siis tõesti el.ismeid, kliimasid jne on vast suht vähestel. Samas sellised autot, kus need sees on vast ei sõida ka 9ga linnas. 25000 eest peaks juba diisel golfi küll kätte saama ja see sõidab alla 9 kindlasti. Kuigi nüüd kiire pilt auto24, siis tõesti suht kiirelt jõuab hind juba üle 25000. Tundub et suht hinnas dislat, sest viimase paari aastaga ei paista küll hind langenud olevat, pigem on tõusnud (ma ikka paar kevadet olen ühe disla golfi saksast siia vedanud, nii et hindasid jälginud ka). |
Autor: | dsl777 [ 24.09.2010 22:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Astrat ei taha. Golf tundub ka minu silmis kõige mõistlikum valik ja mingeid ulmelisi lisasi eriti nagu ei loodagi. Näiteks sellised elementaarsed lisad nagu 2x. el aknad võiksid ikka olemas olla. Kas keegi miskit 1.8 66kW ja 2.0 85kW 8v bensiinimootorite kohta oskab kosta? Selge see, et viimase mootoriga 9L linnas kuluks ei saa. |
Autor: | Heigo [ 24.09.2010 22:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Mina isiklikult võtakski just selle 1.8 66kw. Bensukatest peaks olema parima ökonoomsuse/liikumise/vastupidavuse suhtega. 2.0 85 liigub natukene paremini aga kütusekulu on kõvasti suurem. 1.6 ja 1.4 on suht mannetud isegi golfi kere peal. Valikus on veel ka 1.8 55kw, mis peaks tehnilise poole pealt olema sama mis 1.8 66kw. Kuid edasi eriti liikuda ei taha. Golf 3 on oma olemuselt täiesti poeparklas remonditav ja 1.8 66kw on selline mootor mida leidub iga nurga peal. Odavamate diislitega on see jama, et reeglina on nad ikka suhtkoht läbi aetud. Sõidavad küll aga tahavad rohkem tähelepanu ja hoolsat kätt. Isiklikult sihiks diislitest üldse 47kw vabalthingavat. Väga vale soovitus streetrace foorumisse aga just see on mootor mis on mulle jätnud kustumatu mulje. Kütust võtab ikka häbiväärselt vähe, töökindlus on hea (turbo puudub) ja tegelikult liigub ta isegi talutavalt edasi. Küsiks veel seda, et kuskandis enamus sõite toimuma hakkab? Kui tegemist on paarikilomeetriste linnaotsdega, siis kaotab diisel mõtte. Bensukas läheb talvel kiiresti soojaks ja nende lühikeste otste puhul ei tule diisli ökonoomsus ka eriti esile. Samas kui mõte liigub mingi natuke mahukama/suurema auto poole siis mina vaataks ülemineku kerega passateid. Peaksid olema kusagil aastates 1994-1996. Kere on juba tsingitud (Golf 3 EI ole tsingitud). Varuosad on samasse hinnaklassi golfiga. Ruumi on salongis VÄGA palju ikka. Ja sama isenit leiaks 1.8 66kw mootoriga ka. Hinnaklass peaks ka sobiv olema. Samuti saad valida universaali ja sedaani vahel. |
Autor: | dsl777 [ 25.09.2010 07:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Tsiteeri: Küsiks veel seda, et kuskandis enamus sõite toimuma hakkab? Kui tegemist on paarikilomeetriste linnaotsdega, siis kaotab diisel mõtte. Bensukas läheb talvel kiiresti soojaks ja nende lühikeste otste puhul ei tule diisli ökonoomsus ka eriti esile. Otsad mida ma sõitma hakkan on tõenäoliselt kooli ja tagasi (20km sinna, 20km tagasi) ning väiksed sõidud - trenni, poodi jne (1-2km). Selge siis, et Golfidest hakkan 1.8 66kW ja 1.9 47kW motoga isendeid vaatama. Kas Audi B4 80 oleks halb ost pidades silmas just ülevalpidamiskulusi kuna tal peaks see sama 1.8 66kw mootor valikus olema? E30 324TD? |
Autor: | tets [ 25.09.2010 07:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
b4 kohta oli autolehes alles juttu. |
Autor: | jarxz [ 25.09.2010 16:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Soovitaks kah kas Audi B4 2.0 85kW või siis golf 1.8 66kW. Mõlemad autod on olnud aastaid peres ja enda kasutuses ning mõlemad on hea valik. Audi sai paar aastat tagasi maha müüdud aga siiamaani igatsen taga. Esimeseks autoks on väga õige valik, juppe on lademetes saada, ei roosteta, tehnika peab hästi ja on ka üpriski mugav võrreldes golfiga. Mul oli avant ehk siis universaal kerega ja see on minu arvates palju palju õigem valik, kraami mahub palju sisse, näeb ilus välja, taha saab panna suuuure bassika ja grill ja õlle mahub kah veel ![]() ![]() Peres on veel üks golf 3 GT 66kW aastaid olnud ja ei ole kah üldse halb valik. Liigub täitsa piisavalt aga samas on ökonoomne. Juppe on kah lademetes ja on väga odavad. Mind häirib natuke väike kandevõime, maru kergelt käivad rattad koopasse aga see võib ka olla 15" velgedest ja raskest helitehnikast. Golf on võibolla natuke rohkem noore inimese auto, näeb sportlikum välja ja kui on tahtmist siis saab odava raha eest tuunida nii mis hirmus ![]() Kui auto on korralik siis on mõlemad nii B4 kui Golf head autod. B4 on mugavam ja praktilisem(vähemalt Avant küll), Golf on sportlikum ja noortepärasem. Eks ise pead otsustama mis rohkem meeldib. |
Autor: | reck16 [ 26.09.2010 14:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Endal Passat b4 94 a 1,9 66kw tdi. Ülalpidamis kulud on häbiväärselt väikesed. Kuna sõidan tihti pikki otsi maanteel siis kuluks maanteel on nõks üle 4 L sajale ( sai tehtud eraldi paak vahepeal mille pealt sai ülimalt täpselt arvestada kütte kulu ). Linna kuluks olen saanud 6-6,5 ( see siis nii tipp tundidel jne ). Talvel käivitumisega probleeme pole esinenud. Käima läheb nii soojast külmast poolest põõrdest. ( Eelnevalt omanud bmw 525tdsa, audi b4 quattro, fiat bravo jne siis praeguse passati varuosade hinnad on ikka mega odavad. Hämmastav masin. Isiklikult soovitan soojalt ![]() |
Autor: | dsl777 [ 26.09.2010 17:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
1,9 TDI 66kW mootorid kahjuks minu hinnaklassi ei mahu. Vähemalt korralikud eksemplarid mitte. ![]() |
Autor: | Harri_K [ 11.10.2010 05:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Enne kui ma endale G3 1.8 55kw sain siis ma tegin sellist nägi kui taolist müügis nägin- ![]() ![]() PS( ma mõtlen ka müügile ![]() |
Autor: | trykmann [ 11.10.2010 09:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Vaatasin, et E36-st pole keegi rääkinud. Mainin siis seda ka paari sõnaga. Olin ise mingi hetk sarnase valiku ees. Ise otsustasin sel hetkel R4 mootoriga BMW E36 kasuks(316i 75kw), peamine kriteerium oli leida M43 mootoriplokiga isend, kuna neil asendab hammasrihma kettülekanne ning on töökindluselt paremad. Praeguseks olen sõitnud mingine 12000km ja olen valikuga väga rahul. Seni on väga muretult läinud, ostes oli autol tehnika heas korras ning on seda praegugi. Selle aja jooksul olen teostanud tavalist hooldust, otseselt katki pole miskit läinud. Soojemate ilmadega(mai kuni praeguseni) on kütusekulu olnud stabiilselt 7 ja 7.5 vahel(seda siis 50% linn ja 50% maanteid umbes). 75kw midagi erilist nüüd pole, aga samas liigub talutavalt. Võrdluseks enne seda oli mul Audi 80 B3 1.8 66kw ning see võttis rohkem kütet(8-9 vahele) ja oli kehvema minekuga, kuigi mootor ja tehnika oli seal väga heas korras. BMW e36 varuosad on praegusel hetkel juba üsna odavad, mille tõttu mina pean selle auto ülalpidamiskulusid üsna mõistlikuks. Põhiline kriteerium on leida võimalikult korraliku kerega isend, ülejäänut on odav remontida. Edit: Muidugi kui valida, siis võimalusel võtta alati 316 asemel 318. Ma võtsin 316 ainult selle tõttu, et masin oli korralik ja hind oli hea. http://www.auto24.ee/used/771822 suvaline näide ühest müügisolevast isendist. M43 mootoriga on nad 93 aasta lõpust. |
Autor: | Mrk [ 11.10.2010 10:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Aga prantslased? Saaks vähe uuema auto ja neil peaks ka kereprobleeme vähem olema? Keegi oskab kommenteerida näiteks Peugeot 206/406? Citroen Xsara? Mahuvad kaa juba põhimõtteliselt hinnapiiri, kui otsida. |
Autor: | tttxml [ 11.10.2010 10:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
Mrk kirjutas: Aga prantslased? Saaks vähe uuema auto ja neil peaks ka kereprobleeme vähem olema? Keegi oskab kommenteerida näiteks Peugeot 206/406? Citroen Xsara? Mahuvad kaa juba põhimõtteliselt hinnapiiri, kui otsida. Tagasilla vedrustus neil mõlemal sureb, ja kallis remontida. Roostetavad peaaegu nagu fordid(karbid jne). |
Autor: | dsl777 [ 11.10.2010 13:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Korralik ja ökonoomne auto 25K eest? |
trykmann kirjutas: Vaatasin, et E36-st pole keegi rääkinud. Mainin siis seda ka paari sõnaga. Olin ise mingi hetk sarnase valiku ees. Ise otsustasin sel hetkel R4 mootoriga BMW E36 kasuks(316i 75kw), peamine kriteerium oli leida M43 mootoriplokiga isend, kuna neil asendab hammasrihma kettülekanne ning on töökindluselt paremad. Praeguseks olen sõitnud mingine 12000km ja olen valikuga väga rahul. Seni on väga muretult läinud, ostes oli autol tehnika heas korras ning on seda praegugi. Selle aja jooksul olen teostanud tavalist hooldust, otseselt katki pole miskit läinud. Soojemate ilmadega(mai kuni praeguseni) on kütusekulu olnud stabiilselt 7 ja 7.5 vahel(seda siis 50% linn ja 50% maanteid umbes). 75kw midagi erilist nüüd pole, aga samas liigub talutavalt. Võrdluseks enne seda oli mul Audi 80 B3 1.8 66kw ning see võttis rohkem kütet(8-9 vahele) ja oli kehvema minekuga, kuigi mootor ja tehnika oli seal väga heas korras. BMW e36 varuosad on praegusel hetkel juba üsna odavad, mille tõttu mina pean selle auto ülalpidamiskulusid üsna mõistlikuks. Põhiline kriteerium on leida võimalikult korraliku kerega isend, ülejäänut on odav remontida. Edit: Muidugi kui valida, siis võimalusel võtta alati 316 asemel 318. Ma võtsin 316 ainult selle tõttu, et masin oli korralik ja hind oli hea. http://www.auto24.ee/used/771822 suvaline näide ühest müügisolevast isendist. M43 mootoriga on nad 93 aasta lõpust. E36 316i M43 ongi muide see masin mille ma endale ostsin. ![]() |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |