traur kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Ise valiks samuti diisli, teatud kilometraazil vajab küll suuremamahulist remonti, kuid kütusekulus säästad selle summa või enamgi, siiski kahekordne vahe kuludes..
Kui nüüd tingimata peab diisel olema, siis soovitan 3,3-st. Kui ainult kokkuhoid meeles mõlgub, on sobivamaid autosid. Alla V8 ei ole väga A8 tunnet. Maitse asi, aga mõne liitri kokkuhoid ei ole justkui eriline argument, aga edasiliikumise koha pealt tuleb märgatav vahe sisse.
Kes mida hindab. Peale kiirete mõõdasõitude pakub A8 veel palju muudki.
2.5v6tdi`ga saab sõidud sõidetud ja tegelikkuses kiiremgi, kui keskmine perevagun.
Kui me nüüd arvutame välja, palju säästab 1000km läbimiseks diisel, siis selleks arvuks, rahalises mõttes on tsirka 500.-.
Arvutamiseks kasutasin
www.autoweek.nl andmeid, mis tundusid veidi optimistlikuna: 4.2 linnakulu 19.9l/100km ja keskmine 13.3l/100km versus 2.5tdi 10,3 ja 7,3.
Seega, 40 000km läbimisel säästad 20 000 eeki, mis minu puhul on aastane läbisõit ja põhimõtteliselt ongi nukad vahetatud ning järgnevad 6 aastat on muretud.
Ärme unusta, et 4.2v8 riknemisel pole summad samuti väikseimate killast.
Jagasin lihtsalt oma vaatenurki, mis ei pruugi vastate teiste ootustele.
Ja tõesti, A8 pole naljaasi, laip isend võib vaeseomaks süüa.