Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
k: Audi A8 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=52043 |
1. leht 5-st |
Autor: | old-timer [ 17.10.2010 20:13 ] |
Teema pealkiri: | k: Audi A8 |
Tere Tahaks kuulda arvamusi ja eelistusi , millist audi A8 valida Hinnad on erinevad ja samas ka mootorid Olen kuulnud , et diisel v6 ei pidanud eriti töökindlad olema . 2.8 bensukas v6 ka suht mõtetu selle kere peal . Alles jäävad 3,7 ja 4,2 liitrised V8 , kumba eelistada? palju neil küttekulu tegelikkuses olla võiks ja vastupidavus. käigukastid pidavat nõrgaks kohaks olema ja muidugi varuosade hinnad kõrged Panen paar näidet ,mis on hetkel huvi pakkunud Audi A8 Quattro 2.5 TDI 110kW http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=730933 Audi A8 Quattro 3.7 169kW http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=768781 Audi A8 Quattro 4.2 220kW http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=775303 Soovitage ja antke nõu , millist valida , tänan kõikki ette |
Autor: | plekkvelg [ 17.10.2010 20:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2051 Loe läbi, äkki on natuke kasu. |
Autor: | traur [ 17.10.2010 22:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Minu soovitus nendest on kindlasti ja ainult pommikindel 4.2 Siit saab ka mingi ettekujutuse. |
Autor: | Inferno [ 17.10.2010 22:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
noh, mul on 2,5tdi juba 2a olnud ja ei kurdaks eriti millegi üle. Piisav kiirendus ja ta on ikkagi ÜSNA öko võrreldes teiste a8 variantidega. 4,2 l kütusekulu on siiski nii 19l sajale linnas... kõik alla selle on ökotamine juba enamvähel, suvel vb natuke vähem . Kui huvi on siis mul vennal on tumesinine a8 müüa, samuti 2,5tdi , 97a vist oli. Põhimõtteliselt sama mis sul seal esimesel lingil on. Käigukastid nõrk koht..hmm..äkki ajad esiveoliste kastidega sassi ? Need mis mingi 150 000km pealt lendasid ja paljudel audidel,passatitel on? 4 veo kastid peaks suht vastupidavad ikkagi olema... |
Autor: | DeLaBig [ 17.10.2010 22:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Esivedusel ja nelikul täpselt sama ehitusega tiptronicud. Ka uuematel nelivedustel kasutati alati tiptronicut ja esivedustel multitronicut, kui ma ei eksi siis multitronic tuli esivedustel kasutusse alates 2001 ja nelikutel kasutati edasi seda sama tiptronicut. Tiptronic on vägagi vastupidav, kui siiani ja edaspidi korralikku hoolt saanud/saab. Lambist ära ei sure. Ise valiks samuti diisli, teatud kilometraazil vajab küll suuremamahulist remonti, kuid kütusekulus säästad selle summa või enamgi, siiski kahekordne vahe kuludes. Aga, eks kõik on rahakoti taga kinni. |
Autor: | traur [ 17.10.2010 22:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
DeLaBig kirjutas: Ise valiks samuti diisli, teatud kilometraazil vajab küll suuremamahulist remonti, kuid kütusekulus säästad selle summa või enamgi, siiski kahekordne vahe kuludes.. Kui nüüd tingimata peab diisel olema, siis soovitan 3,3-st. Kui ainult kokkuhoid meeles mõlgub, on sobivamaid autosid. Alla V8 ei ole väga A8 tunnet. Maitse asi, aga mõne liitri kokkuhoid ei ole justkui eriline argument, aga edasiliikumise koha pealt tuleb märgatav vahe sisse. |
Autor: | DeLaBig [ 18.10.2010 00:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
traur kirjutas: DeLaBig kirjutas: Ise valiks samuti diisli, teatud kilometraazil vajab küll suuremamahulist remonti, kuid kütusekulus säästad selle summa või enamgi, siiski kahekordne vahe kuludes.. Kui nüüd tingimata peab diisel olema, siis soovitan 3,3-st. Kui ainult kokkuhoid meeles mõlgub, on sobivamaid autosid. Alla V8 ei ole väga A8 tunnet. Maitse asi, aga mõne liitri kokkuhoid ei ole justkui eriline argument, aga edasiliikumise koha pealt tuleb märgatav vahe sisse. Kes mida hindab. Peale kiirete mõõdasõitude pakub A8 veel palju muudki. 2.5v6tdi`ga saab sõidud sõidetud ja tegelikkuses kiiremgi, kui keskmine perevagun. Kui me nüüd arvutame välja, palju säästab 1000km läbimiseks diisel, siis selleks arvuks, rahalises mõttes on tsirka 500.-. Arvutamiseks kasutasin www.autoweek.nl andmeid, mis tundusid veidi optimistlikuna: 4.2 linnakulu 19.9l/100km ja keskmine 13.3l/100km versus 2.5tdi 10,3 ja 7,3. Seega, 40 000km läbimisel säästad 20 000 eeki, mis minu puhul on aastane läbisõit ja põhimõtteliselt ongi nukad vahetatud ning järgnevad 6 aastat on muretud. Ärme unusta, et 4.2v8 riknemisel pole summad samuti väikseimate killast. Jagasin lihtsalt oma vaatenurki, mis ei pruugi vastate teiste ootustele. Ja tõesti, A8 pole naljaasi, laip isend võib vaeseomaks süüa. |
Autor: | El Presidente [ 18.10.2010 11:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
2.5V6 diisel ei passi minu arust nii suurele autole. Kui diisel, siis juba 3,3. Siiski, kõige töökindlamaks saab ikkagi lugeda 4.2 V8, audiclubis on üks pädevamaid mehi sel teemal rääkima juks11. 2.5 V6 TDI teema - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100 A8 ostuabi - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=47195 |
Autor: | El Presidente [ 18.10.2010 11:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Tsiteeri: Ja tõesti, A8 pole naljaasi, laip isend võib vaeseomaks süüa. Tõsi mis tõsi. Seetõttu ei ole paslik ka hoolduse, kütte jms kuluosade pealt kokkuhoidu tekitada, lisaks arvestades asjaolu, et auto ikkagi üle kümne aasta vana(või sinna auku). |
Autor: | DeLaBig [ 18.10.2010 12:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Vaadates, et teemaalgatajal hinnasuurusjärk seal 60k kandis, siis 3.3tdi on kauge unistus vaid, kuigi jah, igaljuhul eelistaks 3.3tdi`d mistahes teiste mootorite ees. Võrdlusest tooks lisaks veel selle välja, et 2.8v6 (128kw ja 142kw) on kõige madalamate hoolduskuludega a8 mootorivalikust. |
Autor: | Paugupill [ 18.10.2010 14:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Heal tuttaval juba paar-kolm aastat D2 facelift 3.7 ja tema kogemuste + minu proovimiste järgi ei ole tegemist kõige otstarbekama mootoriga, puudub igasugune nägu ja tegu v.a "kohustuslik V8-tunne". Nägude ja tegude all mõtlesin eelkõige hooldus-/remondikulusid(üsna üle mõistuse), küttekulu ja muidugi dünaamilisi parameetreid. Võtaks isegi kas 4.2 või 3.3TDi |
Autor: | Inferno [ 18.10.2010 19:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
3,3 pole selle raha eest valikus seega seda ei saa ju soovitada. Isiklikult pole mul küll midagi erilist remontida olnud vaja, mõne esisilla hoova vahetanud, klotsid, korraline hooldus loomulikult aga ei midagi muud. Aga üldiselt muidugi tundub ka,et ma ostsin siiski suht korras auto juba algselt. Ostuhind oli miski 175k , oujee ![]() 4,2 on tore küll,aga minuarust pole sel autol ka siis "õiget minekut" . Selline keskmisest nats võimsam auto ,muud midagi. Seega miks mitte suurema väändega ökopill. Aus olles eelistaks ka ise bensukat,aga 2-te väga kütusemaiast kindlasti ei tahaks üleval pidada. |
Autor: | El Presidente [ 18.10.2010 20:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Minu paha, ei vaadanudki üldist hinna suurusjärku. Ag jah...diislite kasuks räägib kütusekulu(mis ei tohiks teoreetiliselt üldse ole kõneartikkel sellise klassi auto puhul) ja vääne ![]() Ja rullnookurid tulid alles 2003 diislitel |
Autor: | old-timer [ 18.10.2010 20:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
see 3,3 diisel jääb kahjuks jh juba sinna 100 kilo kanti ![]() hetkel valida ongi 2,8 ja 3,7 bensuka ja siis selle 2,5 diisli vahel mootoritel muidu mingeid suuremaid probleeme pole? tüüpvigu vms? |
Autor: | Inferno [ 18.10.2010 20:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: k: Audi A8 |
Kui hakata autosid vaatama vigade järgi ülla ülla - absoluutselt IGAL autol on vigasid. Nii mõtlema hakates põhimõtteliselt ei OLEGI VÕIMALIK osta autot. Sest kõigil on vigu kui netist uurima hakata.... fakt on aga see,et kõik need autod liiguvad tänavatel ja nendega on võimalik sõita ![]() Minu a8 vigade nimekirja kuuluks tagaistmete mitte alla laskmise võimalus - see ka ainukese asjana sisuliselt. Seevastu oli seda enam põhjust sinna paigaldada suur woofer ![]() |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |