Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
K: Bmw 323 2.3 R6 102kW http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=60828 |
1. leht 1-st |
Autor: | StreetRaceS4 [ 20.02.2011 22:06 ] |
Teema pealkiri: | K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Tere foorumlased! Mehed kes teavad bemaritest ja puutuvad nendega rohkem kokku, saaksid mulle ehk rääkida taolisest mootorist nagu 2.3L ja 102kW ?! Mis on head/vead ning ülalpidamis kulud ja juppide saadavus? Panen lingi ka konkreetsest isendist, kes teab võib kindlasti selle pilli kohta ka jutustada siia! http://www.auto24.ee/used/804492 |
Autor: | OldCars [ 20.02.2011 22:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Vaadates pilte, auto varustust jms, siis on üks parimaid oste, mis 800eur eest teha saaks. ![]() Selle mootori kohta ei oska midagi kosta. Eks ta ajast ja arust ole.. |
Autor: | DeLaBig [ 20.02.2011 22:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Ma ei saa ka aru, miks see auto ikka veel müümata on. ![]() |
Autor: | Heigo [ 20.02.2011 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Mootor on M20B23. Netist peaks piisavalt infot olema. |
Autor: | roland525 [ 21.02.2011 13:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Kw peaks olema ikka 110. |
Autor: | Heigo [ 21.02.2011 14:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Natuke infot wikist: The 323i began as an E21 model in 1977 and was phased out as the E30 models came into production. It initially used the same head and block as the carbureted 2.0 liter but used a longer 76.8 mm (3.0 in) stroke crank. It also featured Bosch K-Jetronic Injection. So equipped the E21 323i produced 143 hp (107 kW). The E30 version featured the revised "731" head with larger intake ports and used L-Jetronic instead of K-Jet. Early E30 323s made 139 hp (104 kW) but later versions got updated cams and power rose to 150 hp (110 kW). The early E30 323I, had more torque and was quicker. |
Autor: | El Presidente [ 23.02.2011 20:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Piltidelt tundub küll korralik E30, mootor iseenesest ka vastupidav. Iseasi mis pilt avaneb reaalselt auto kõrval seistes |
Autor: | buumer84 [ 24.02.2011 21:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
See oli kunagi väga ammu minu oma. Siis sai autole tehtud põhjalik kere remont. Karbid on tehtud näiteks 2,5mm plekist kui õigesti mäletan. Terve auto ülevärv jne. Istmed on ka minu pandud ja täielikult uus kütusetorustik sai ka ehitatud. Aasta oli siis vist 2005 ![]() |
Autor: | VW [ 24.02.2011 22:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
Sellise raha eest on lõbu kindlasti kui palju ![]() ![]() |
Autor: | maasoo3 [ 24.02.2011 23:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Bmw 323 2.3 R6 102kW |
e30 community's sihuke jutt selle kohta siis: Droppercrusher kirjutas: martinto kirjutas: Lauri1 kirjutas: Juhan on oma auto müüki pannud http://www.auto24.ee/used/804492 Näeb väga hea välja ja hind on ka soodne. Tere Oskab keegi antud auto kohta midagi rääkida. Nii palju kui ma omanikuga suhtlesin, siis ta ütles, et põhi vigadeks on hetkel rooste kapoti all, mis vajaks ka keevitamist, jagajakaas ja rootor tahavad vahetust ning tagumised amordid pluss pisemad vead, mis on ka müügi kuulutuses kirjas. Oskab keegi öelda umbes palju läheks antud vigade kõrvaldamine maksma, ega rootor ja jagaja hinge hinda ei maksa? Huvitab ka kuidas võib roostega olla nende plastik küljekarbi katete all, kipuvad BMWdel need kohad roostetama? Igatahes, igasugune info teretulnud ![]() Tervitades Martin Sai käidud vaatamas. Piltide peal oluliselt parem väljanägemine ,kui laivis. Mõlemad esimesed lansekad läbi, tagaluuk läbi, ukse alumised servad läbi, salongipuhur läbi, mootoril 1 sil. ei tahtnud koostööd teha kogu aeg ( ju siis see jagaja ja rootor nagu väitis, vbolla vaja natuke kaanetööd,klapiregulli või klappide tegemist, ei tea) karpide alla ei näinud ,aga arvan ,et seal midagi head ei ole. Vasak tagakoobas tundus ka kuidagi "pahtline". Arvestades seda ,et auto on võetud Eestis arvele ca 1994 aasta, siis pole ime ,et kere läbi on. Auto sobiks rohkem varuosadeks ,kui taastamiseks. 1000 € ilmselgelt palju. 600€ vbolla isegi tasub varuosadeks osta ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |