Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Passat B5 ja Audi A4 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=61268 |
1. leht 1-st |
Autor: | HEMI [ 27.02.2011 18:28 ] |
Teema pealkiri: | Passat B5 ja Audi A4 |
Sooviks siis teada kuda nende autodega elada on, täpsemalt huvitavad siis 1.9 diislid. Vaatasin et ca. 4k kandis ja alla poole on suht lai valik neid. Või on paremaid varjante mille poole vaadata? Välimuslik pool eriti ei huvita sooviks teada just seda tehnilist poolt. |
Autor: | CTX [ 27.02.2011 19:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Tehnilise poole pealt midagi tarka rääkida ei oska, aga kui sa sõiad autoga tihti rohkem kui kahekesi, siis unusta a4 ära, tagaistmel on jalaruum pea olematu. |
Autor: | jOnts [ 27.02.2011 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
absoluutselt igal juhul otsustaksin passati kasuks. vähe sellest, et a4'l on taga jalaruum olematu, on isegi juhikoht ja ja kõrvalistuja koht ebamugavad ja kitsad, pohlad mismoodi sa seda istet seal sätid omale passat on aga veidi avaram ja oluliselt mugavam. tehnika on neil pmst üks ühele, seega seal väga midagi võrrelda pole. |
Autor: | 4wd [ 28.02.2011 09:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Muidugi on siin võrreldud ka täiesti erineva klassi autosid, passatile sobib konkurendiks rohkem a6. Tehnikapoolest http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2069 - Passat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193 - A4 |
Autor: | Kunnark [ 28.02.2011 10:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Valiksin ka passati , kõrgsurvepumbaga diisel mootori 66 või 81 kw . |
Autor: | biggo [ 28.02.2011 11:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Mina valiksin jällegi diisel A4. Kuidagi nooruslikum auto ja minu puhul on ruumi rohkem kui küll. Passat on kuidagi "vanamehekas" ![]() |
Autor: | HEMI [ 28.02.2011 12:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Aga kuda neil töökindlusega on ja mis nende põhivead on, niipalju tean, et automaat passatist tuleb eemal hoida. Kas a4 sama kast peal? Kui töökindel neil kõrgsurve pump on arvestades seda, et aegajalt võib sinna sattuda ka mitte see kõige heledam küte? ![]() |
Autor: | Andres003 [ 28.02.2011 13:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Kui sa automaat kastiga isendit tahad. Siis soovitan koheselt leida masin millel puudub kärukonks. Sest ei või iial teada mis loomi või muid raskeid koormaid veetud on. Passati/A4 automaatkast ei kannata koormusi vedada. Ostes oleks mõistlik ka kohe käimakasti õli ära vahetada, siis süda rahul ja usutavasti ka see automaatkast teenib sind ilusti. ( loomulikult tuleb sõita nii nagu automaadile ettenähtud, mitte rapsida sellega! ) Meil peres automaat kastiga diisel A4 ning ostes sai koheselt käimaris õli vahetatud ja otsisime ka ilma konksuta isendi mille leidsime. Muidu 1,9 TDI 81kw. on igati eeskujulik. Liigub hästi ja kütust mekib tagasihoidlikult. |
Autor: | rohelinehiir [ 28.02.2011 13:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
1.9 puudub kõrgsurve pump, seega need probleemid puuduvad sel mootoril. |
Autor: | DeLaBig [ 28.02.2011 19:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
1.9 kuni 81 kilovatini on kõrgsurvepumbaga, 85kw pumpdüüspihustitega (ei mäleta kas 85 kilovatist paigaldati b5`le). Samuti pandi b5 1.9`le nn vanakooli automaatkasti ning ka tiptronicut. |
Autor: | Kunnark [ 28.02.2011 20:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Jah passat b5-el on 85kw pumppihusti mootoreid . |
Autor: | POZ [ 28.02.2011 23:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Passat tundub olevat vähe konservatiivsemale inimesele ja A4 veidi nooruslikumale inimesele. Mõõtudelt on passat kindlasti ruumikam ja mugavam kui audi. Ise julgeks soovitada 85kw`st manuaal kastiga isendit kuigi ega automaadilgi midagi viga ei ole, kui korralikult hoitud. Esivanemal on 2000a. 85kw passat, millel oli ostes ls ~160k kandis. Tänaseks on autoga sõidetud juba 5a ja ls läheneb 320k`le. Selle 5a jooksul on vahetatud esisillas mõned üksikud õõtshoovad ja ühe korra otsustas käigukastis mingi trummel laiali lennata. Tegu siis 5k tiptronic kastiga. Auto on olnud igapäevases kasutuses ning suurema osa oma sõitudest teinud tallinna "kuumaastikul". Selle talve külmalaine ajal otsustas aku küll ära vasida aga peale uue aku paigaldamist läks käima probleemivabalt. Peale eelnevalt kirjeldatud auto olen igasugu 1.9tdi`ga kokku puutunud viimase 4 aasta jooksul ning võiks väita, et selle tüübi mootor on üks töökindlamaid. Mõned üksikud nukkvõlli kulumised on selle aja jooksul ette tulnud. Peamiselt just 96kw mootori puhul. Paljud kardavad, et pumppihustid on õrnad kohad. Ei ole isegi meie sita kütusega ei ole neid eriti palju lennanud rääkimata muidugi kõrgsurve pumbaga vanema kooli isenditest. Sillaosa on ka tegelikult vägagi töökindel ja sõit üllatavalt pehme. Silla komplekti hinnad tänapäeval kõiguvad paarisajast eurost kuni 5-600ni. Lisaks veel pool päeva tööd ning ongi kõik kolinad ja lõtkud järgmiseks Xk km`iks kadunud. Ilmselt need kes kiruvad a4/a6/passati silda on koonerdanud varuosade pealt. Kui ikka paar õõtsa on läbi ja neid ükshaaval vahetama hakata siis vanad lõtkuvad õõtshoovad mõjuvad uutele detailidele suht laastavalt ning polegi ime, kui jõutakse 8 õõtshooba ükshaaval ära vahetada ja siis tuleb juba otsast alustada. Ülejäänud remont on reeglina ainult regulaarsed hooldused ning muud kulujupid, mis ei maksa ka enam mitte midagi erilist. Elektroonika poolelt on peamisteks jamadeks vee äravoolu ummistuse tagajärjel uppunud käigukasti ja keskluku juhtajud, mis asuvad kõrvalistuja ja juhi jalgade all. Oehh... sai pikk jutt. Loodetavasti oli veidi abi. Kui on küsimusi siis aitan meeleldi. |
Autor: | POZ [ 28.02.2011 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Kütusekulust veel niipalju, et tavaliselt on ta 7-8L 100% linn. 6-7 vahel linn ja mnt pooleks ning alla 6`e maanteel. Talvel veidi rohkem ja suvel vb vähem. Kõik oleneb muidugi sõidustiilist ja tehnilisest korrasolekust. Paagitäiega sõidab suvel vabalt tallinnast poola piirile ära. Töökaaslane suutis oma 66kw` bora maantekuluks kompuutri järgi saada ka 3.8L/100 Ahjaa... mõnikord on 1.9Tdi`l võimalik ka reaalset läbisõitu kotrollida, mis tavaliselt erineb odomeetri näidust ![]() |
Autor: | jOnts [ 28.02.2011 23:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
POZ kirjutas: Ahjaa... mõnikord on 1.9Tdi`l võimalik ka reaalset läbisõitu kotrollida, mis tavaliselt erineb odomeetri näidust ![]() üldjuhul võid ENAMIKEL välismaalt toodud DIISLITEL selle odonäidu südamerahuga kahega korrutada, et enamvähem see õige kätte saada. On nähtud, on toodud ja on sõidetud pool miljonit km ja pluss masinatega. Tihendid, mahlad, rihmad ja filtrid ringi visata ja läheb jälle teist samapalju. |
Autor: | POZ [ 28.02.2011 23:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Passat B5 ja Audi A4 |
Mõnel juhul jääb kahega korrutamisestki väheks. Eriti sharan ja analogid. Nagu Big kuskil teemas mainis, et temas mainis, et temal salong peaaegu nagu uus väljaarvatud tuledelüliti ja läbisõit oli veidi alla 300k. Ma olen näinud vägagi erineva kulumisastmega salonge aga läbisõidud on reeglina ikka seal 180-250k kandis. Samas ei saa muidugi seda päris reeglina võtta, et kulunud salong tähendab suurt läbisõitu. Paljudel juhtudel on tegemist olnud pigem tihti autot kasutava aga väikseid vahemaid sõitva juhiga, kes ei pruugi oma auto sisule suuremat tähelepanu pöörata. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |