Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2024 10:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 18:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Keegi ehk omanud antud mudelit ja ehk oskab pajatada head ja vead antud isendil. Milline neist oleks siis see kõige kõigem ja mida soovitatakse? Ise pigem kalduksin sinna 4,2l. peale ja loomulikult neliveoline. Eks kuuleb mis targemad räägivad siin.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 20:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
Audi a8 ära esivedust kohe kindlasti võta, nii suure autoga ei käi lihtsalt esivedu kokku ning suurtel kiirustel väga ebastabiilne, lisaks raske mootor + esivedu = tühja käivad rattad. 2.8 on säästukas võrreldes 3,7 ja 4,2-ga, kütusekulu on natukene väiksem aga hoolduskulud palju väiksemad. Kui valik 3.7 ja 4.2 vahel, siis kindlasti 4.2, parem dünaamika ning sama küttekulu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Valikus oleksi ainult QUATTRO!!! Esivedust ei taha. Alselt plaanisin 2.8 isendit kuid samas nii kahevahel olen. Vaevalt see 2,8 nii öko ka 4.2 suhtes on, kuid kes teab. Autoga oleks suurem liiklemine maanteel. Helsinki-Pärnu vahet. Kus tahaks ikkagi maanteekulu alla 10´ne saada ja linnas max. 15

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
andres393 kirjutas:
Autoga oleks suurem liiklemine maanteel. Helsinki-Pärnu vahet. Kus tahaks ikkagi maanteekulu alla 10´ne saada ja linnas max. 15


Kusjuures täpselt nende numbrite sisse 4.2q lähebki napilt, kui just väga raske jalaga pole.(linnakulus natukene kahtlen aga inimeste juttude järgi pidi sinna kanti jääma, tehasest on linna kohta 19.9 antud.)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 21:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
No see linna kulu võib ka tiba suuremaks jääda, kuna peamiselt sõidaks natukene helsinki vahel ja pärnu vahet. Selle nagu elab üle. Kui masinal mootoril potentsiaali on ja ka vastupidavust jätkub siis suurema kubatuuriga on igaljuhul mõitslikum soetada. Hooldamine on küll kulukam aga samas normaalse sõidu juures ei ole seal vaja midagi ootamatult vahetada kah.

Aga suurimad tänud vastuste eest ja ma kah nüüd vähekene targem. Eks hakkan siin vaatama nende 4,2l. poole ja ehk leian midagi head kah. Praegu neid müügis muidu on ja ei tohiks selle ´´ õige´´ leidmisega suuri probleeme esineda:)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1838
Asukoht: Tallinn/Harku vald
No ses suhtes, et vaevalt sa 100% linna sõidad sest ainult sel juhul oleks see 19,9l/100km reaalne.
Tuttaval jääb keskmine sinna 14-17l/100km kanti, seda siis igapäevaselt linnas ja selle läheduses liigeldes(Tallinnas).

Teisel tuttaval samas 2.8v6 142kw, liigub küll, samas 1.8 92kw A4`ga sai kuival asfaltil kott pähe tõmmatud :D
Temal siis kulu viimati pardakompuutri järgi 13l/100km ja seda ainult linnas(Tallinnas).

Mõlemad 4wd ja tiptronic kastidega.

Aga jah, hoolduskulud on siiski mitmekordsed 4.2 kahjuks. Ei hakka siin rääkimagi, mis summad lähevad sinna kui mootori või kastiga probleeme peaks tekkima :P

Kui tahad odavate hoolduskuludega chill masinat, siis 2.8, millega saab ka siiki kõik mõõdasõidud tehtud....ega see rallimasin pole :)

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 23.02.2009 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
4.2 uus tiptronic kast maksab ca. 50-60000 eeku. seda tean, mul tuttaval läks see peeti, samas see mind suurt ei huvita kes kellele koti pähe tõmbab. Autot oleks vaja tööl käimiseks mitte lolli mängimiseks.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 24.02.2009 00:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
Kütusekulu ei erine neil tavapärases kasutuses üldse kuigivõrd, 2,8-se dünaamika on aga ikka hoopis teisest puust. Hoolduskulud ei ole samuti väga märkimisväärselt erinevad. Rihmavahetuse intervallist on ikka mõistlik kinni pidada. Kes audi hingeeluga pisut kursis on, siis see 3,7 ei vaata eriti.
Suure auto mugavus ja nelivedu teeb A8-st minuarvates väga hea valiku. Sageli on igasugu müstilised kütusekulud ja mistahes hirmkallid pidamiskulud just "naised saunas rääkisid" tasemel. 4,2 -ne on suht pommikindel mootor. Eluaegsest õlist ei maksa ka käigukasti puhul unistada. Et reservuaarid on suht suured, siis mahub neid mahlu talle ka üksjagu palju sisse ja kõik korraga ära vahetada mõne raha ikka maksab. Täna on täiesti arvestatavaid kohti varuosade ja remontimise jaoks ka ilma Revalita. Märkimisväärne osa varuosi on siiski ka esinduses letihinnaga üsna vastuvõetavad.
Keretööd on muidugi kibe teema, nendest tasuks võimaluse korral hoiduda - iga kõks on kaunis kibe rahakotile.
Ka ei pea sugugi paika esisildade nõrk seis, ei lagune rohkem kui samaväärne mersu näiteks.
Seetõttu mina julgeks seda mudelit väga soovitada - kindlasti 4,2 ja nelivedu.
Ma olen enda omaga 4 aastat sõitnud ja ei ole ära tüdinud. Ja mis seal salata, täna on nende soetamise hind ka muidugi eriti soodus.
Tasub siiski vähemalt üritada eelnevat hoolduajalugu teada saada (kui seda on), ilma selleta rihmavahetus kohe ette võtta. (Revalis kõikide rullikute/rihmade/veepumbaga ca 20 000).
Aga muidu - tõsine auto, mina pole hetkekski kahetsenud.

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
PostitusPostitatud: 24.02.2009 00:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
võib lukku panna selle teema, aitäh!

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7