Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=6308
1. leht 1-st

Autor:  Andres003 [ 23.02.2009 18:52 ]
Teema pealkiri:  Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

Keegi ehk omanud antud mudelit ja ehk oskab pajatada head ja vead antud isendil. Milline neist oleks siis see kõige kõigem ja mida soovitatakse? Ise pigem kalduksin sinna 4,2l. peale ja loomulikult neliveoline. Eks kuuleb mis targemad räägivad siin.

Autor:  qpi [ 23.02.2009 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

Audi a8 ära esivedust kohe kindlasti võta, nii suure autoga ei käi lihtsalt esivedu kokku ning suurtel kiirustel väga ebastabiilne, lisaks raske mootor + esivedu = tühja käivad rattad. 2.8 on säästukas võrreldes 3,7 ja 4,2-ga, kütusekulu on natukene väiksem aga hoolduskulud palju väiksemad. Kui valik 3.7 ja 4.2 vahel, siis kindlasti 4.2, parem dünaamika ning sama küttekulu.

Autor:  Andres003 [ 23.02.2009 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

Valikus oleksi ainult QUATTRO!!! Esivedust ei taha. Alselt plaanisin 2.8 isendit kuid samas nii kahevahel olen. Vaevalt see 2,8 nii öko ka 4.2 suhtes on, kuid kes teab. Autoga oleks suurem liiklemine maanteel. Helsinki-Pärnu vahet. Kus tahaks ikkagi maanteekulu alla 10´ne saada ja linnas max. 15

Autor:  qpi [ 23.02.2009 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

andres393 kirjutas:
Autoga oleks suurem liiklemine maanteel. Helsinki-Pärnu vahet. Kus tahaks ikkagi maanteekulu alla 10´ne saada ja linnas max. 15


Kusjuures täpselt nende numbrite sisse 4.2q lähebki napilt, kui just väga raske jalaga pole.(linnakulus natukene kahtlen aga inimeste juttude järgi pidi sinna kanti jääma, tehasest on linna kohta 19.9 antud.)

Autor:  Andres003 [ 23.02.2009 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

No see linna kulu võib ka tiba suuremaks jääda, kuna peamiselt sõidaks natukene helsinki vahel ja pärnu vahet. Selle nagu elab üle. Kui masinal mootoril potentsiaali on ja ka vastupidavust jätkub siis suurema kubatuuriga on igaljuhul mõitslikum soetada. Hooldamine on küll kulukam aga samas normaalse sõidu juures ei ole seal vaja midagi ootamatult vahetada kah.

Aga suurimad tänud vastuste eest ja ma kah nüüd vähekene targem. Eks hakkan siin vaatama nende 4,2l. poole ja ehk leian midagi head kah. Praegu neid müügis muidu on ja ei tohiks selle ´´ õige´´ leidmisega suuri probleeme esineda:)

Autor:  DeLaBig [ 23.02.2009 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

No ses suhtes, et vaevalt sa 100% linna sõidad sest ainult sel juhul oleks see 19,9l/100km reaalne.
Tuttaval jääb keskmine sinna 14-17l/100km kanti, seda siis igapäevaselt linnas ja selle läheduses liigeldes(Tallinnas).

Teisel tuttaval samas 2.8v6 142kw, liigub küll, samas 1.8 92kw A4`ga sai kuival asfaltil kott pähe tõmmatud :D
Temal siis kulu viimati pardakompuutri järgi 13l/100km ja seda ainult linnas(Tallinnas).

Mõlemad 4wd ja tiptronic kastidega.

Aga jah, hoolduskulud on siiski mitmekordsed 4.2 kahjuks. Ei hakka siin rääkimagi, mis summad lähevad sinna kui mootori või kastiga probleeme peaks tekkima :P

Kui tahad odavate hoolduskuludega chill masinat, siis 2.8, millega saab ka siiki kõik mõõdasõidud tehtud....ega see rallimasin pole :)

Autor:  Andres003 [ 23.02.2009 23:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

4.2 uus tiptronic kast maksab ca. 50-60000 eeku. seda tean, mul tuttaval läks see peeti, samas see mind suurt ei huvita kes kellele koti pähe tõmbab. Autot oleks vaja tööl käimiseks mitte lolli mängimiseks.

Autor:  traur [ 24.02.2009 00:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

Kütusekulu ei erine neil tavapärases kasutuses üldse kuigivõrd, 2,8-se dünaamika on aga ikka hoopis teisest puust. Hoolduskulud ei ole samuti väga märkimisväärselt erinevad. Rihmavahetuse intervallist on ikka mõistlik kinni pidada. Kes audi hingeeluga pisut kursis on, siis see 3,7 ei vaata eriti.
Suure auto mugavus ja nelivedu teeb A8-st minuarvates väga hea valiku. Sageli on igasugu müstilised kütusekulud ja mistahes hirmkallid pidamiskulud just "naised saunas rääkisid" tasemel. 4,2 -ne on suht pommikindel mootor. Eluaegsest õlist ei maksa ka käigukasti puhul unistada. Et reservuaarid on suht suured, siis mahub neid mahlu talle ka üksjagu palju sisse ja kõik korraga ära vahetada mõne raha ikka maksab. Täna on täiesti arvestatavaid kohti varuosade ja remontimise jaoks ka ilma Revalita. Märkimisväärne osa varuosi on siiski ka esinduses letihinnaga üsna vastuvõetavad.
Keretööd on muidugi kibe teema, nendest tasuks võimaluse korral hoiduda - iga kõks on kaunis kibe rahakotile.
Ka ei pea sugugi paika esisildade nõrk seis, ei lagune rohkem kui samaväärne mersu näiteks.
Seetõttu mina julgeks seda mudelit väga soovitada - kindlasti 4,2 ja nelivedu.
Ma olen enda omaga 4 aastat sõitnud ja ei ole ära tüdinud. Ja mis seal salata, täna on nende soetamise hind ka muidugi eriti soodus.
Tasub siiski vähemalt üritada eelnevat hoolduajalugu teada saada (kui seda on), ilma selleta rihmavahetus kohe ette võtta. (Revalis kõikide rullikute/rihmade/veepumbaga ca 20 000).
Aga muidu - tõsine auto, mina pole hetkekski kahetsenud.

Autor:  Andres003 [ 24.02.2009 00:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A8 1994-1997 ( 2,8 - 3,7 - 4,2 Q )

võib lukku panna selle teema, aitäh!

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/