kepikastiga oli ka S320 W140, üks oli päris pikkalt müügis, kuna keegi ei taha W140 manuaaliga.
mis puudub 230E ja 260E siis neid tehtid kuni 1993, kui ilmus E-klasse W124, uute 4valve mootoritega E200, E220 ja E280, minu onu ostis aastal 1995 tuttika E220 ls tänaseks on 600 000 km, auto on läbi elanud 3 avariit, 2 maja ehitamist (telliskivide vedamist jne).. ja siamaani pole juhtmestikuga probleeme olnud, kuid mõned kurdavad..
Endal peres mersud olnud aastast 1989, paps teisi autosi ei tunnista, isegi minu jaguar on tema jaguar mittu korda halvem kui W124 300TE

endal mul 1985 aasta W124 230E, üks esimestest mida toodeti, autol lisadest: roolivõim ja kesklukustus

isegi el.peegleid pole, kuid kõik mida olen näinud on el.reg. parempoolse peegliga..
W140 veermiku jubinad nats kallimad kui 124 ja 126-l, kuna tegelen autopandiga, ja mul mittu W140 pandis, siis jälgin nende hindasi, märkasin, et enamus bensukaid W140 on kadunud müügist, 90% W140st on S350TD, ja bensukad on päris kõvasti hinnas tõusnud, bensukad on kadunud tänu Boratidele (kazahhidele)..
Ise ma ostaks kas väga korraliku W124 peale uuendust (okt.1989), või korraliku W126, kuid W140 meeldib rohkem, aga see on nii suur loom

ja elektroonika poolest pole kõige töökindlam, millegi pärast.. endal ühel ajal oli 750i, 500SE ja Sovereign 4.0.. jätsin kassi kuna oli ökom, ja vastupidavam!
EDIT: Neile kes, ütlesid, et 300TE 4-Matic on kirves, vaadage palju too maksab nt Saksas
