tomcraft kirjutas:
Kere kere ja veelkord kere-mis on täielik saast
Muus osas väga eeskujulik liikur, suuruse, mineku,küttekulu jmt suhe paigas. 2,5+autom. on linnas ikka 12-13 kandis.
Aga lase üle vaadata, kui kere korras ja tehnika siis on tegu väga vastupidava autoga, nagu suurem osa japse. Soovitan!
See jutt ei pea nüüd küll paika, et kehva kerega, millest selline arusaam tuleneb? Neid Eestis sõitnud ja matse saanud mädanenud koopaäärtega Galantidest ei tasu järeldusi teha.. Eestis roostetavad enam vähem kõik autod
Omanud nelja facelift Galanti 1999 - 2002. aasta ja mitte ühelgi polnud roostet. Kui on avariidest puutumata auto, siis ei leidu mingisugust roostet ja nii on see enamus autodel( v.a Mazda 6 jms vääratused )
Paremat,
Edit: lugesin veel neid postitusi siin erinevaid.. kust otsast see hind kõrge on, ma just imestan et nii madal
Mina müüsin neid veel paar aastat tagasi 135-150k ( Eesti raha ), hind on just kukkunud ja võrreldes muude sama klassi japsidega on hinna ja kvaliteedi suhe rohkem kui paigas + väga hea välimus
Samuti on jutud 2,4 GDI probleemide kohta suht alusetud, kui ikka tangitakse vähegi normaalsetest tanklatest, siis ei ole ühtegi probleemi( see siis samuti endal kogemusega.. 3 GDI Galanti oli ja viimane 2002.a oma oli 2,5 )
Minul olid nad kõik tiptronic kastiga ja manuaale ei oska kommenteerida, 2,5 mootoriga pidi manuaalkast järele andma kuna minek on päris korralik
Ühesõnaga väga head autod ja võimalusel soetan ka endlae jälle täislisadega Galandi( muidugi otse Saksamaalt.. Eestist pole kunagi ühtegi kasutatud auot ostnud, v.a üks Ford Sierra sügisel

)