Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi galant + ja - http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=63877 |
1. leht 1-st |
Autor: | cedar [ 02.04.2011 17:21 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi galant + ja - |
Tere, on viimasel ajal silma jäänud mitsu galant ja tahaks natuke rohkem teada selle masina kohta, millised on nõrgad küljed, mida tule ostes eriti tähelepanelikult vaadata, kuidas peab see autom.käigukast vastu,palju on reaalne kütusekulu jne jne,ühesõnaga tahaks teada võimalikult palju Huvipakkuv isend on siis selline; http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=819564 |
Autor: | Scorpio Ghia [ 02.04.2011 18:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
reaalse kütekkulu raske öelda, mul võttis keskmiselt 9.6l sajale miinimum ja kuni 10.5, keegi väidab, et tal on 14l sajale Kirves on esivedrustus, mul terve jooks läks maksma 9000 vana rahas, ls oli soetamise hetkeks 240 000 ja müües ca 282 000 km, selle aja jooksul näitas ennast nagu väga vastupidav auto! (veermik lagunes tänu meie teedele) |
Autor: | offline [ 02.04.2011 19:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
Muideks Scorpio Ghia vana heleda nahksisu ja muude heade lisadega Galant on ka hetkel müüa!! |
Autor: | tomcraft [ 02.04.2011 20:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
Kere kere ja veelkord kere-mis on täielik saast ![]() Muus osas väga eeskujulik liikur, suuruse, mineku,küttekulu jmt suhe paigas. 2,5+autom. on linnas ikka 12-13 kandis. Aga lase üle vaadata, kui kere korras ja tehnika siis on tegu väga vastupidava autoga, nagu suurem osa japse. Soovitan! |
Autor: | mattu [ 02.04.2011 20:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
see moto ja kast on parim antud mudelide nii kütusekulu osas kui ka vastupidavuse osas |
Autor: | tomcraft [ 02.04.2011 20:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
2,0 100kw ka väga norm ja manuaalkastid yldiselt pommikindlad. 2,4gdi peaks olema kõige ökom, aga kuuldatavasti ka enim probleeme esineb neist 3st mootorist |
Autor: | talon [ 03.04.2011 06:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
Parim variant on 2.4GDI v 2.5 ja need siis koos automaadiga. Kere on suur probleem, kui see korras siis suht muretu. Universaalidel maksavad taga vedrustuse osad ulme hinda a on asendatavad(info leiad mitsu foorumist). |
Autor: | SporteditionE [ 04.04.2011 00:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
tomcraft kirjutas: Kere kere ja veelkord kere-mis on täielik saast ![]() Muus osas väga eeskujulik liikur, suuruse, mineku,küttekulu jmt suhe paigas. 2,5+autom. on linnas ikka 12-13 kandis. Aga lase üle vaadata, kui kere korras ja tehnika siis on tegu väga vastupidava autoga, nagu suurem osa japse. Soovitan! See jutt ei pea nüüd küll paika, et kehva kerega, millest selline arusaam tuleneb? Neid Eestis sõitnud ja matse saanud mädanenud koopaäärtega Galantidest ei tasu järeldusi teha.. Eestis roostetavad enam vähem kõik autod Omanud nelja facelift Galanti 1999 - 2002. aasta ja mitte ühelgi polnud roostet. Kui on avariidest puutumata auto, siis ei leidu mingisugust roostet ja nii on see enamus autodel( v.a Mazda 6 jms vääratused ) Paremat, Edit: lugesin veel neid postitusi siin erinevaid.. kust otsast see hind kõrge on, ma just imestan et nii madal Mina müüsin neid veel paar aastat tagasi 135-150k ( Eesti raha ), hind on just kukkunud ja võrreldes muude sama klassi japsidega on hinna ja kvaliteedi suhe rohkem kui paigas + väga hea välimus Samuti on jutud 2,4 GDI probleemide kohta suht alusetud, kui ikka tangitakse vähegi normaalsetest tanklatest, siis ei ole ühtegi probleemi( see siis samuti endal kogemusega.. 3 GDI Galanti oli ja viimane 2002.a oma oli 2,5 ) Minul olid nad kõik tiptronic kastiga ja manuaale ei oska kommenteerida, 2,5 mootoriga pidi manuaalkast järele andma kuna minek on päris korralik Ühesõnaga väga head autod ja võimalusel soetan ka endlae jälle täislisadega Galandi( muidugi otse Saksamaalt.. Eestist pole kunagi ühtegi kasutatud auot ostnud, v.a üks Ford Sierra sügisel ![]() |
Autor: | ege4t [ 04.04.2011 11:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi galant + ja - |
Manuaal kasti puhul kipub jõud käigukasti laagritest jagu saama. Olen omanud 3'me(ja oman momendilgi) 2,5 v6'te.Parim kooslus on siis tõepoolest 2,5 v6 tiptronicu otsas mis ennast väga erkasalt liigutab,kuid samas pole ka manuaalil midagi viga,kui asja mõistuse piires võtta. Veermiku osas ei kurda olen pooleteise aastaga vahetada saanud ainult ühe sarniiri ja neid km ikka kogunes eelmise aastaga. Plekk on neil tõesti nõksa õhuke,aga mitte midagi üle jõu ja nõu käivat. Soovitan ![]() Parimat Egert. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |