DeLaBig kirjutas:
Avatari järgi eeldan, et hetkel liikled Escort`ga?
Auto võtad liisingusse? Sellise hinnaklassiga auto kuumakse tuleb sinna 2000 eek kanti + sama palju hooldekuludeks (kui auto ostes vigadeta on), kui soovid autot korralikuna ka edaspidi hoida.
Mida ma õelda tahan on see, et kui su sissetulek sobib ääri-veeri 6000 eurise auto liisinguks, siis kokkuvõttes läheb sul iga kuu auto pidamiseks pool palgast + kütus.
Kogu eelnev jutt kehtib sellisel juhul, kui neto 10 000eek/kuus saad, ehk ma ei soovitaks neid autosid. Võin ka eksida, aga Volvole pole minu teada b-varuosi saadagi.
Miks mitte midagi odavamat, mida tunduvalt odavam ka pidada?
Näiteks:
Audi A4 1.9tdi
http://www.auto24.ee/used/836149Nelikveoline Audi A4 1.9tdi
http://www.auto24.ee/used/837835Vectra
http://www.auto24.ee/used/837653Volvo Audi 2.5 r5 tdi mootoriga
http://www.auto24.ee/used/823836-----,,-------------------
http://www.auto24.ee/used/836011Golf IV 1.9tdi
http://www.auto24.ee/used/839978jne
Need on vähe odavamad ja vanema tehnikaga, mis on end tõestanud. Vanem auto, odavam pidada.
Ford sai ostetud suveks (cabrio ja värki ikkagi) ja liisingusse pole plaanis midagi võtta, igapäevaselt liiklen muidu audi a6-ga, aga tahaks tolle müüki ära panna, mõtlen siin, et mida siis asemele osta.
Vaadates sinu teisi pakkumisi, siis a4, vectra ja golf ei ole just need autod mida ma tahaks endale (lihtsalt ei meeldi, puhas isiklik arvamus).
Aga kas vanem v70 on siis parem kui uuem, ma olen aru saanud, et neil peaks põhimõtteliselt samad mootorid olema (audi 2.5 TDI 103kw) ja kas need on üldse head mootorid ning kumb on parem, kas 103kw või 120kw mootoriga volvo.
_siim_ kirjutas:
Mazda 2.0 diislitel puruneb lambist väntvõll ja mitte harvad pole need juhused.
Nagu ma aru saan, siis Mazda mõtte võib kohe maha laita
