Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 11.07.2011 17:42 

Liitunud: 25.02.2008 19:55
Postitusi: 418
uuriks sellise auto kohta.
mootor on 3,2 diisel.
2003 tehti facelift tollele mudelile,kes oskab öelda,mis muutus.
targemad võiks välja tuua head ja vead.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 12.07.2011 13:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Thad head infot mine 4x4.ee lehele.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 14.07.2011 17:31 

Liitunud: 02.01.2005 23:16
Postitusi: 16
Kuna endalgi plaanis selline soetada, siis olen üritanud netist infot kaevata ja see pole kerge. Isegi 4X4 lehel pole väga palju infot. Kiidetakse Super Select nelikveo skeemi. Mõned nurisevad mootorile omase kõvema mürina pärast. Üldiselt olen aru saanud, et väga probleemne see auto pole(kui temaga mõistlikult ümber käia),autos palju ruumi ja keskmisest kehvemale teele võib temaga julgelt pöörata. Faceliftiga tulid vähe teised stanged ja küljeplastikud.
Kui kellelgi on kogemusi või mõni tuttav omab sellist isendit, oleks väga positiivne kui ta jagaks kogemusi, mida jälgida ja kontrollida sellise auto ostmisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 17.07.2011 10:48 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
4x4 lehel pole seeõttu palju juttu sellest autost kuna offroadinguks on Pajero 3 liiga kallis auto ning lisaks ei sobi ükski maastur ilma ümberehitamata tõisemaks offroadiks

Pajero on ehtne maastur, rohkete lisadega ja selline millega on väga mugav sõita ka linnas ja maanteel. Selles osas on ta täiesti võrreldav Land Cruiseriga, suht võrreldav on ta ka Grand Cherokeega aga Cherokeed peetakse siiski vähem töökindlaks ja kehvemaks

Pajerol on neli veoskeemi: tagavedu, kiire nelikvedu, lukustatud keskdifriga nelikvedu, lukustatud keskdifriga aeglane nelikvedu. Tavakasutuses 99% ajast on vaja vaid tagavedu või kiiret nelikvedu

Soovitaks sõiduproovi teha et kas üldse selline 2 tonnine ja väga suurte mõõtmetega, ebatäpse rooliga päris maastur meeldib. Sõiduomadused tal ei ole sõiduauto moodi teravad ja täpsed, varuosad on väga kallid ja diislit võtab linnas 15, maanteel 10

Selline päris maastur tasuks osta siis kui teda ka reaalselt vaja on, niisama linnavahel ja aegajalt maanteel sõitmiseks on palju paremaid masinaid ja odavama raha eest, näiteks linnamaasturid, millega on palju lihtsam ja kergem sõita, nad ei ole nii kohmakad ja uimased

Tüüpvigadest ei ole suurt midagi kuulda olnud, nagu teistegi autode puhul oleneb siin kõik auto eelmisest omanikust ja sellest kuidas ta oma autot hoidis ja hooldas

Veel on silma jäänud et Pajerol on väga suur hinnalangus, võrreldes näiteks peamise konkurendi Land Cruiseriga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 17.07.2011 12:22 

Liitunud: 25.02.2008 19:55
Postitusi: 418
no länkari hinnad on tõesti suht ulme.
aga jah,plaanis on kindlasti enne autoga sõita kui ostuks läheb,kes teab, ehk ei meeldigi enam niiväga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead
PostitusPostitatud: 17.07.2011 15:54 

Liitunud: 02.01.2005 23:16
Postitusi: 16
to ookuitore: Sinu juttu lugedes ei tundu kõik enam nii roosiline. Kas Sa räägid omadest kogemustest või edastad sõpradelt ja tuttavatelt kuuldut? Samas ei saa ma aru nendest sinu poolt välja toodud kütusekuludest. Kas need on tagaveoga või nelikveoga. Tagaveoga maanteel 10L tundub natuke ulmepalju minu jaoks. Tehase andmed on ikka kõvasti optimistlikumad.Endal on igapäev vaja maanteele jõudmiseks läbida 2km metsateed, mis talviti ikka korralikult peavalu valmistab, kui on sadanud(tuisanud) ja pole teada, millal see traktor saabub.Seega soovin ise natuke asisemat autot, kui need pargimaasturid.Ühel naabril oli mingi pooletoobine asi, millel oli nimeks Honda HRV ja sellise mänguasja oli sunnitud välja vahetama Land Cruiseri vastu, kuna istus lumega samamoodi kinni nagu mina sõidukaga.Kahel viimasel talvel olen mitu korda Länkari taga paela otsas maanteeni saanud aga kaua sa naabreid ikka piinad, et läbi lume saada :D .Samas netis kulujuppide hindasid võrreldes pole Pajerol vs Land Cruiser vs teised maasturid väga suurt hinnavahet. Ja kui peaks lendama kas käigukast või mootor, siis ilmselt vahet pole kumba sa remontima pead hakkama(ikka on kirves).Küll on aga soetamishinnal suur vahe ja seda minu meelest kõvasti Pajero kasuks.Aga eks peab Pajeroga mõned tiirud tegema ja siis edasi mõtlema.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7