Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=70056 |
1. leht 1-st |
Autor: | Pahh1 [ 11.07.2011 17:42 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
uuriks sellise auto kohta. mootor on 3,2 diisel. 2003 tehti facelift tollele mudelile,kes oskab öelda,mis muutus. targemad võiks välja tuua head ja vead. |
Autor: | Thomas [ 12.07.2011 13:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
Thad head infot mine 4x4.ee lehele. |
Autor: | BMW730 [ 14.07.2011 17:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
Kuna endalgi plaanis selline soetada, siis olen üritanud netist infot kaevata ja see pole kerge. Isegi 4X4 lehel pole väga palju infot. Kiidetakse Super Select nelikveo skeemi. Mõned nurisevad mootorile omase kõvema mürina pärast. Üldiselt olen aru saanud, et väga probleemne see auto pole(kui temaga mõistlikult ümber käia),autos palju ruumi ja keskmisest kehvemale teele võib temaga julgelt pöörata. Faceliftiga tulid vähe teised stanged ja küljeplastikud. Kui kellelgi on kogemusi või mõni tuttav omab sellist isendit, oleks väga positiivne kui ta jagaks kogemusi, mida jälgida ja kontrollida sellise auto ostmisel. |
Autor: | ookuitore [ 17.07.2011 10:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
4x4 lehel pole seeõttu palju juttu sellest autost kuna offroadinguks on Pajero 3 liiga kallis auto ning lisaks ei sobi ükski maastur ilma ümberehitamata tõisemaks offroadiks Pajero on ehtne maastur, rohkete lisadega ja selline millega on väga mugav sõita ka linnas ja maanteel. Selles osas on ta täiesti võrreldav Land Cruiseriga, suht võrreldav on ta ka Grand Cherokeega aga Cherokeed peetakse siiski vähem töökindlaks ja kehvemaks Pajerol on neli veoskeemi: tagavedu, kiire nelikvedu, lukustatud keskdifriga nelikvedu, lukustatud keskdifriga aeglane nelikvedu. Tavakasutuses 99% ajast on vaja vaid tagavedu või kiiret nelikvedu Soovitaks sõiduproovi teha et kas üldse selline 2 tonnine ja väga suurte mõõtmetega, ebatäpse rooliga päris maastur meeldib. Sõiduomadused tal ei ole sõiduauto moodi teravad ja täpsed, varuosad on väga kallid ja diislit võtab linnas 15, maanteel 10 Selline päris maastur tasuks osta siis kui teda ka reaalselt vaja on, niisama linnavahel ja aegajalt maanteel sõitmiseks on palju paremaid masinaid ja odavama raha eest, näiteks linnamaasturid, millega on palju lihtsam ja kergem sõita, nad ei ole nii kohmakad ja uimased Tüüpvigadest ei ole suurt midagi kuulda olnud, nagu teistegi autode puhul oleneb siin kõik auto eelmisest omanikust ja sellest kuidas ta oma autot hoidis ja hooldas Veel on silma jäänud et Pajerol on väga suur hinnalangus, võrreldes näiteks peamise konkurendi Land Cruiseriga |
Autor: | Pahh1 [ 17.07.2011 12:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
no länkari hinnad on tõesti suht ulme. aga jah,plaanis on kindlasti enne autoga sõita kui ostuks läheb,kes teab, ehk ei meeldigi enam niiväga. |
Autor: | BMW730 [ 17.07.2011 15:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 2000-2003 head ja vead |
to ookuitore: Sinu juttu lugedes ei tundu kõik enam nii roosiline. Kas Sa räägid omadest kogemustest või edastad sõpradelt ja tuttavatelt kuuldut? Samas ei saa ma aru nendest sinu poolt välja toodud kütusekuludest. Kas need on tagaveoga või nelikveoga. Tagaveoga maanteel 10L tundub natuke ulmepalju minu jaoks. Tehase andmed on ikka kõvasti optimistlikumad.Endal on igapäev vaja maanteele jõudmiseks läbida 2km metsateed, mis talviti ikka korralikult peavalu valmistab, kui on sadanud(tuisanud) ja pole teada, millal see traktor saabub.Seega soovin ise natuke asisemat autot, kui need pargimaasturid.Ühel naabril oli mingi pooletoobine asi, millel oli nimeks Honda HRV ja sellise mänguasja oli sunnitud välja vahetama Land Cruiseri vastu, kuna istus lumega samamoodi kinni nagu mina sõidukaga.Kahel viimasel talvel olen mitu korda Länkari taga paela otsas maanteeni saanud aga kaua sa naabreid ikka piinad, et läbi lume saada ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |