Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

diisel universaal?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=70440
1. leht 1-st

Autor:  vesipea [ 19.07.2011 14:17 ]
Teema pealkiri:  diisel universaal?

Sugulasel plaanis säästlikumat autot osta.
Tähtis et oleks suht ökonoomne, mugav.
Lisadest hea kui nahkistmed, automaatkast (pole väga oluline, kui tulevikus probleemseks osutub).
Hetkel sõelale jäänud Audi a4 1.9 (parem kui 2.5 vist?) mootoriga ja bmw 3 seeria(ei tea mis mootor neist parem 1.8 vs 2.0 vs 3.0?):
http://www.auto24.ee/used/873532
http://www.auto24.ee/used/870328
vs
http://www.auto24.ee/used/868909
http://www.auto24.ee/used/827540

Ehk kellelgi mingeid arvamusi nendest mudelitest, või midagi veel soovitada? Hinnaklass kuskil 6000-8000€, mida odavam seda parem.

Autor:  oll001 [ 19.07.2011 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Siin polegi midagi mõelda, see viimane must BMW, kui muidugi kenasti korras on, olen sellist omanud väga pikalt ja mitte ühtegi etteheidet. Puhtalt omadest kogemustest..

Autor:  corbe [ 19.07.2011 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Kõiki neid erinevaid variante mootoreid oled omanud, et nii kindlalt teised kohe välja praagid?

Autor:  oll001 [ 19.07.2011 15:37 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Tahate pikemat põhjendust mu valikus?
Saate....
Miks see auto, sest M-pakett, must värv, ok, need rohkem maitse asi, aga see mootor on selle auto peal igati mõistlik, kütet kulub vähe, edasi läheb normaalselt, möödasõidud on murevabad, sõita on igal pool hea, nii maanteel, kui linnas. Miks mitte see 85kw? Sest see on nata uimane, kütte kulu enamvähem sama kui eelpool mainitu, aga minek uimasem. Plus veel see, et BMW on igast asendist mugavam, istmeid just pean eriti silmas.
Nii...Audid: Ma ei tea, aga ma hoian sellest 1.9 suure kaarega mööda, sellel 100 häda, mis teda võivad kummitada. Turbo tahmamise probleemid on liiga sagedased, plus veel PD, kui BMW pumbaga peaks midagi juhtuma, siis remondin seda maksimaalselt 1000EUR, kui PDl lähevad pihustid, mis ei ole üldse väga harva esinev nähtus, siis kõige odavamalt saab need kaks korda kallimalt, kui BMW terve pump, siis veel nukk. mootor on rihmaga, mis tõenäoliselt ei ole vahetatud ja jälle 700EUR....võin seda siis hommikuni jätkata. See 74Kw on nii uimane, 96kw ma tõesti ei ole sõitnud, aga sisu on neil ikka üks, kuigi jah, minek pidi olema väga hea. Audi tõsisem plus on selle mootori kütuse kulu, aga seda mis hinnaga? Ok, need Audi probleemid ma arvan, et lahendaks, kui sellega ei kasutataks longlife intervalli ja kasutataks väga korralikku õli
Sorry, aga see on elu....ja veel oma nahal proovitud

Autor:  DeLaBig [ 20.07.2011 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Pakun, et sa ei tea midagi vag 1.9`st. Minu auto (2002a lõpp) on sõitnud 341000km, selle aja jooksul vahetati nüüd 1 esimestest zarniiridest, jah tehase osa oli all. Nii pd pihustid, turbo kui ka hooratas on originaalid...seejuures õlivahetusvälp 25 000km. Ise sõitnud üle 100 000km 2 aasta jooksul ja midagi veel vahetama ei hakka. Samuti on autos enamik lisasid, kaasaarvatud sportsisu, seega oma e46 mugavuse võid omalu urru panna, st võrdle ikka sama varustusega autosid. E46`s võid kanu kitkuda, samal ajal kasvatad B6 kerega A4`s lehmasid, ruumikuse vahest me ei räägi.
Üleüldine keskmine kulu 2 aasta jooksul 5,6l/100km, aasta kulu 5,5...lisaks on auto chipitud, reaalselt 400nm mootorist, 117kw. Võib vast dünaamikaga rahule jääda?
Miks ma seda kõike räägin, on see, et need 2 autot olid omalgi valikus (bmw 2.0 100kw/110kw ja audi 1.9 96kw) ning põhjalikud uuringud ja testid tegid oma töö.
Teemaalgatajal mõningaid küsimusi, siis aitan meeleldi.

Autor:  ARX12 [ 25.07.2011 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Kui lubati aidata siis küsingi kohe, mis vahe on e46 2.0 diislil 100kw ja 110kw`il? Kas aind kw vahe? Olen lugenud foorumitest et A4 pidi esisild nõrk olema ja juppe pidi ka keeruline vahetada olema, vastab see tõele?

Autor:  Andres003 [ 25.07.2011 20:15 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Esisild on nõrk siis kui lased selle käest ära ja lapid seda takkajärgi odavate juppidega. Kui oled hoolas omanik ja regulaarselt oma autot hooldad siis kestab see A4 pikalt.

Pigem suurtel bensakatel võib esisilla juppide vahetamist tihedamini ette tulla, kuna raske mootor koormab omajagu.

V6 on suht kapriisne, 1,9 on tükkmaad ökonoomsem ning muresid vähem.

Autor:  DeLaBig [ 26.07.2011 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: diisel universaal?

Juppe on sama lihtne/keerukas vahetada kui teistel autodel. Ei ütle midagi halba b5 kerega esisilla kohta, kuid jah, b6 kerega A4`l on esisild vägagi hea. Sildades olen vahetanud minimaalselt pudinaid...tagant stabikapuksid, eest sarniiri...vb veel midagi, ei mäleta. Täpsemalt võib lugeda mu autoteemast, seal kõik detailselt kirjas.
Minu silmis ainus viga selle auto puhul on see, et hakkab juba vanaks jääma, st mingeid vana auto totraid vigu on hakanud tekkima, näiteks esitulede pirnid põlevad sageli läbi. Ju siis mingi blokk on saba andnud, vajab uurimist.

Kokkuvõtlikult: midagi üleliia ei lagune, vaid hooldus ja mõned kuluosad. Kui nii peensusteni jubinaid ei vahetaks (rihma võid lasta vahetada 900€, kui ka 200€ eest, hooratast+sidurit 1000€ eest, kui ka 500€ eest jne), siis võiks õelda, et sama odav pidada kui c4 kerega sadat.
Võrreldes muudega lagiseb mootor valjemini, kuid salongis on täeielik vaikus, ei mingit vibreerimist. Seejuures jõudu on rohkem kui 1.8T bensukal ja kütusekulu teeb kõik väikesed miinused tasa. :)

Kunagi saigi esimesena kolmeseid bmw`sid vaatamas käidud, kõikidel olid omad vead. Kogemata sai A4 istutud...teine maailm hoopis. BMW sportlikum, kuid A4 mugavam ja tunduvalt ruumikam. Mugav on individuaalselt mõistetav, minu jaoks on ka salongi avarus seal kategoorias.

Eks jääb kõik siiski ostja otsustada, kuna mõlemaid mudeleid liigub meil palju ka tegemist siiski väga erinevate autodega. Soovitan mõlemaid proovida enne otsustamist.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/