Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Autovärd idabloki maadest
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=71858
1. leht 1-st

Autor:  ändi [ 14.08.2011 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Omal on olnud kokkupuude selle fiat 125ga.Algul oli peretuttavate oma ja siis saime endale.Isa sõitis ja mina sõitsin salaja,kui isa kusagil joogil oli.Remont käis kõik kodus,põlve otsas.Tihtipeale aeti sigulliga segamini seda autot.Lõpuks keetsin mootori ära ja siis üritasin ise lihvida ja mässata sellega aga asja ei saanud enam.Kui praegu keegi tuleks ütleks,et tal selline auto ja läheme paarutame jäärajal või kusagil,siis ok aga ma ei kujuta ette,et peaks sellise eest raha välja käima ja kusagile sõitma hakkama.Sama kehtib kõigi nende eelpool toodud masinate kohta.Ainuke,mis tegelt võiks huvi pakkuda,oleks see Aro kabrio.Mul sobiks selline maale ära,et sügisel puulehti ära vedada aiast.

Autor:  rio [ 14.08.2011 12:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Selles valikust on kindlasti eestisse toomist väärt ainult ARO, terves oma mudeli valikus. Eestis on paar tükki arvel ka ( ühte müüs vist Aleks siit foorumist) Nii, et sellega probleeme ette ei tohiks tulla. ARO on piisavalt lihtne, et isegi mustlased saavad selle parandamisega hakkama, kasutades ainult vasktraati ja telliskive, seetõttu teepeal parandamine on reeglina teostatav. Sõidu- ja maastikuomadustelt on AROd muidugi võrreldavad ainult traktori või seitsmekümnendate lõpu Land Roveriga.
Ja muidugi auto, mida Balkanilt mõistliku hinnaga veel leida võib ja siia toomist väärt oleks, on 2-liitrise mootoriga Fiat 131 Mirafiori (soovitavalt 2 ukselise kerega), see on hea dünaamika ja sõiduomadustega väga "cool youngtimer".

Autor:  Scorpio Ghia [ 15.08.2011 09:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Ära põe, saab arvele igast kraami, mida toodeti kuni 1997 aastani. Ma ju toon endale Tatra, ka Idabloki auto :)
Autosid, mis on omapärased ja huvitavad, on palju, ma ise tahaks endale veel Skoda 136L (katalüsaatoriga variant), Yugo Florida, Wartburg 1.3 (üks viimastest, Golfi mootoriga). Kõik vanad Idabloki masinad on huvitavad ja väärt, kui tahad bussi võid vaadata veel Skoda bussi, Slovakkias seda tehti kuni 90lõpuni TAZ tehases. Väärt on selle pärast, et nende eest keegi ei hoolitse praegu, ja vähe on neid, kes tunnevad huvi (nende kodumaal), ja mingi aja pärast neid lihtsalt pole enam võtta.

Ja kui lähed Slovakkiasse, anna teada, kuna mulle oleks mõned jubinad vaja Tatrale :D

Lisan veel, kui äkki tahad endist sõjaväeautot tuua, nt ARO, siis peab eelnevalt loa saama Kaitseministeeriumist.

Autor:  Tegelane5 [ 15.08.2011 15:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

No aga millal keegi nö. "mikrobussi" ehk Latviat nägi viimati? Too küll pole värdi aga võiks ka valikus olla.

Autor:  rio [ 15.08.2011 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Hobiautodel ei ole hinda, ehk mõne aasta pärast maha müües kasumit loota oleks naiivsus. Minu soovitatud ARO oleks hiljem ilmselt kõige lihtsamini realiseeritav, sest jahimehi või põllumehi, kes hea läbivusega autosi oskaks hinnata, neid ikka leiab aga vanale Daciale, FSOle või Barkasele( kõik need on stiilsed aga neil puudub praktiline kasutusväärtus) paari aasta pärast ostjat leida nõuaks rohkem kannatlikust, kui ma endas ilmselt iial leiaks.
Ja kaitseministeeriumist loa pead saama ikka ainult nendele autodele mis sõjaväes arvel on olnud, AROde puhul on see marginaalne hulk kogutoodangust.
Tatade kohta peaks inglise foorumitest piisavalt infot ja knowhowd leidma aga olgem ausad Tatades ei ole lihtsalt midagi erutavat. On neid ju läbi aegade Britaniasse eksporditud aga eks ole vähestel müüginumbritel seal ka omad põhjused.

Autor:  Scorpio Ghia [ 16.08.2011 09:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

ma olen kuskil vene foorumis lugenud Tatadest, neid ka seal müüdi. Mootorid 1.9 on Pesukotti oma, uuemad 3.0 CRDI on enda omad, koostöö kvaliteet jättab soovida parimat. Kui soovid värskemaid, siis tuleb sul tüübikas teha, nii palju kui olen uurinud nende "eksklusiivide" kohta, siis müüd mandril ametlikult neid nt Itaalias. Ainuke India auto mis on ka pruugituna hinnas on Mahindra, kuna see on praktiliselt sama masin, mida toodeti 70 aastat tagasi, ehk siis Willys :) ainult, et mootor on samuti pesukotti disla.

Wartburgi kohta nii palju, et ma olin loll, mulle eelmine aasta pakuti sellist 3000 eeki-ga, kuid polnud doke, tegelt dokke oleks võinud saada, pidin lihtsalt vanamehe poja ARK-i tõmbanud koos paberitega, et ta pärindaja ja saaks passi kätte, aga ei vitsinud tegeleda, ja kui tekkis suur huvi osta midagi sellist mida iga teisel pole, siis selgus, et krt need varblased saksas ikka maksavad, ja mitte vähe. Eestis olev auto läks kuusakoskisse, vaatamata, et ls oli jumala väike, ja kere oli väga korralik, kahju.

Autor:  wax [ 17.08.2011 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Sealkandis peaks ka Poola toodangut liikuma. Ise vaimustusin paar kuud tagasi Tarpanist :D Tõeline värd :rokib

Pilt

Autor:  Scorpio Ghia [ 17.08.2011 16:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Tarpan on jah värd :) võib veel vaadata FSM Warshawa (endine Pobeda)

Autor:  BLACK-CIVIC [ 16.09.2011 07:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

Aga on ka selline Škoda Coupe olemas:
Pilt

Autor:  wax [ 16.09.2011 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Autovärd idabloki maadest

:D
http://www.vanzariautoromania.ro/anuntu ... euro-34021
Pilt

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/