Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 29.10.2011 19:41 

Liitunud: 04.01.2010 22:03
Postitusi: 104
Asukoht: Tartu
Küsiks siis teadjate arvamust pealkirjas nimetatud masina kohta.. kas on väga kulukas üleval pidada ja mis on tüüpvead ning põhiprobleemid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 04:21 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
5.0 TDI 230 kw pole oluline number. Oluline on, et see on V10 Bi-Turbo ehk siis loomulikulut on seda väga kulukas pidada, eriti kui esimene ring hakkab täis saama. Samuti pole ökopill ka kuigi jah, tõmme on muljetavaldav ja kui töötab on väga nauditav asi. Miinusena järelturg, kuigi selletõttu on ka soetamishind väga mõistlik, ilmselt luksklassi masinatest saab phaetoni raha eest kõige rohkem autot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Võta parem juba 4.2 (Audi) mootoriga isend, jääb see diiselmootori keberniit ära - pihustid, turbod, pumbad jms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 12:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Kas sellel mitte nii ei olnud, et näiteks geneka vahetamiseks pidid terve mootori maha tõstma? Võin ka eksida aga kuskilt on nagu meelde jäänud.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 21:11 

Liitunud: 04.01.2010 22:03
Postitusi: 104
Asukoht: Tartu
Ei tea mis kilometraasi tagant neid suuremaid hooldusi peab tegema ja kui hull see on.. tänud selle lingi eest, kuid minu inglise keele oskus annab siin väga tunda ja suurt kõigest aru ei saa...

Kas tõesti turbo vahetuseks ja geneka vahetuseks tuleb kogu mootor maha võtta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 21:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 21:26 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Selle mootori kohta olen kunagi lugenud ja üks summa, mis meelde jäi:
Igaks juhuks võiks umbes 320+ eur iga kuu vaba olla, mis saad vajadusel remondi kuludeks kanda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 30.10.2011 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2009 16:13
Postitusi: 2651
Asukoht: WA
Sellise küsimuse võib teema algataja margi foorumisse pöörduda.
Seal minuteada vähemalt 2 5.0 V10 läbi käinud.
Saad vähe adekvaatsemat tagasisidet kui " ma kuskilt kuulsin" ;)

_________________
Eestlane, on alati usaldanud kivi, põllult võetud ja koju toodud on see kindlalt meid teeninud, isalt pojale läbi tule ja vee.
O:Samsung X820


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 01.11.2011 02:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Viimati muutis DeLaBig, 01.11.2011 02:08, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 01.11.2011 02:08 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Yap, koguaeg ei pea tõesti, aga 9 aastat on selline vanus, et genekas, turbo jmt asjad võivad iga kell minna, ka kui eelmine omanik pole neid vahetanud siis 99% lähevadki. Kas nüüd ostmisest peaks loobuma või ei, on loomulikult iga ühe enda vaba valik, vastavalt rahakoti suurusele :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 01.11.2011 12:30 

Liitunud: 19.11.2007 22:41
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Turbode vahetamiseks peab tõesti mootori alla laskma, esinduses tehakse seda poolteist päeva. Turbosid rangelt soovitatakse vahetada paaris, lihtsalt selle tõttu, et muidu kui teine varsti läheb võta jälle mootor maha. See pole väga odav. Genekaga selline lugu, et näiteks pealtpoolt seda väga näha ei ole, ainult kui spetsiaalselt vaadata/otsida. Geneka vahetuse kohta ei oska öelda, kuid seda tean et nö rihma ega kette sellel mootoril pole.
Õhkvedrustus on ka üks selline asi mida paljud kardavad selle auto juures. Parem valik pidi olema 3.0TDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 02.11.2011 13:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
DeLaBig kirjutas:
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib


No krt tee mulle selgeks miks ma peaks panema sinna ca vanas rahas 500 eeku/L õli?
On olemas ju igast teisi häid õlisi castoleid jne ca 200 eeku liiter.
Lihtsalt mina ei saa aru sellest asjast, ei pea ju minema 10 aastat vana autoga esindusse ja panema sinna kõige kirvema õli sisse. :)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 02.11.2011 20:09 

Liitunud: 05.07.2007 19:20
Postitusi: 300
Turbod pidid neil nõrk koht olema.
kellel vaja, oskan soovitada inimest Tartus, kes teeb selise töö vähema ajaga kui Esindus.

_________________
Müüa hea hinnaga suve -ja talverehve.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 03.11.2011 00:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
cali kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib


No krt tee mulle selgeks miks ma peaks panema sinna ca vanas rahas 500 eeku/L õli?
On olemas ju igast teisi häid õlisi castoleid jne ca 200 eeku liiter.
Lihtsalt mina ei saa aru sellest asjast, ei pea ju minema 10 aastat vana autoga esindusse ja panema sinna kõige kirvema õli sisse. :)


Sinna mootorisse ei tohi mingit suvalist õli panna, ikka PD-TDI`le mõeldud ja vastava koodiga (504/507).
Castroli vastav õli maksab tsirka 20€/L, sinna mootorisse läheb üle 10 liitri, sry täpset kogust ei tea.
Elementfilter samuti sinna 20€ kanti.
Õlivahetus maksab ka midagi.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
PostitusPostitatud: 03.11.2011 02:07 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Noh, kas just esinduses remontida on ise küsimus, aga phaetonit naabrimehe kuuri all remontida õlle kõrvale on ka natukene huumor. Sellise eluviisi jaoks on natukene teised masinad. Kui normaalses kohas korralike vahenditega (mitte alati A-jupp ja esinduse õli) hooldada ei jaksa, siis peaks ehk mõne muu mudeli vaatama....


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7