Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mahtuniversaalid (sh 4WD) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=73474 |
1. leht 2-st |
Autor: | 919 [ 12.09.2011 21:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
2 x Toyota Corolla 2006 aasta 1,4 mootoriga. Reola gaasi seadmetega ja peale 100 000km läbimist mõlemil probleemid mootoris kompressioonidega ning lisaks co paigast ära. Ise sõitsin Volvo 940´ga ATM kast ja auto aastast 91. Bensiini võttis 18l/100 ja gaasi 25l/100, lõpuks keeldus üldse gaasiga töötamast aga see oli juba mittehooldusest tingitud. Lisaks vahendasin kunagi ühte autot, millel gaasiseade peal, kuid see ei töödanud korralikult. Sõitsin paigaldaja juurde, et teha garantii korras asi korda, see väitis, et auto sõitnud 30000km kuid 15000 km gaasiseadme hoolduses pole käinud seega garantii ei kehti. Ehk siis paigaldad gaasiseadme ja lisaks pead veel hoolduse eest ka maksma iga 15000km järel...ja kuidas ta sel juhul ennast ära peaks tasuma? Ehk siis gaasisead on kasulik teise ringi omanikul, kuna tema saab ostes gaasiseadme "tasuta" kaasa. |
Autor: | Inferno [ 12.09.2011 21:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
vennal 2002a opel omega 3.0 v6? vist, see 165kw variant, kah iV põlvkonna gaasiseade peal aga üldiselt ta ei viitsi seda enam tankida gaasiga, kulub palju ja suurt võitu sealt küll ei tule.. seade oli juba peal, seega "seadme" kulu seal ei ole. Läbisõit peab suur olema suht,et tasuks vist... |
Autor: | Mõmmik [ 12.09.2011 22:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
http://www.minivan.ee/foorum/viewtopic.php?t=570 Siin on PTS 3800 gaasitamise lugu olemas. Kasutaja on sama nime all tegev ka Volvo foorumis. |
Autor: | dellu [ 13.09.2011 09:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
Igasugu kalkulaatoreid vaadates tasub arvestada ka sellega, et seal ei loeta sisse nn soojaks sõitmist. Gaasi peale ei saa kohe lülitada, kuna jahutusvedeliku pealt soojendatakse gaasiseadmega seotut. Suurema läbisõidu puhul pole see väga määrav, aga väikste otsade korral küll. Mul oli kunagi 750 BMW peal, startisin TTÜ juurest kesklinna, ümber sai lülitada kuskilt Tammsaare või Linnu tee risti kandis. Mul oli esimene põlvkond, sest teist ei saadud tööle. Ülejäänud põlvkonnad olid juba eelarvest väljas. Lisaks kuna see auto oli ju sisuliselt 2x6silindrit, siis oli ka kaks kütusekoguse jagamist. Tükk aega mõtlesin, et miks auto nii palju kütust võtab. Lõpuks keerasin mõlemad "kraanid" täitsa nulli ja siis selgus, et üks oli pool ringi rohkem lahti. Peale seda kui ise ära regullisin sai juba enam vähem normaalseks kulu, niipalju siis paigaldajatest. Endiselt jäi probleem, et maanteel rüüpas ta kütust kiiruselt nii palju, et ei suudetud enam üles soojendada. Kuna bemmil oli eraldi pump salongi vee liigutamiseks, siis sai see "jõuga" taha pandud, aga suvel oli seetõttu jälle salong jälle palava võitu, mis siis et kliima taga. Kuna gaasiseadme olekus jääti siiski bensupump taha, vist läbi tagasivoolu või mis iganes, aga mingil määral ikkagi vist kütust ka peale sai, siis õnnestus paak tühjaks sõita ja üks bensupump läks ka veel tänu sellele kuludesse. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 13.09.2011 12:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
sõbral juba mittu aastat IV põlvkonna seade GMC Safari 4.3 2000 aasta peal, arvestas, et kui 8 inimest sees, siis tagumik/km kohta on kasulikum sõita sellega, kui tema isa Avensis 2.0 D4D-ga, arvestades, et pere suur, kasutavad Safarit ja millal viimati tangis bensut ei mäleta. Rahaliselt on säästukam tal gaasiga sõita, vb olla pisimootoritel nii suurt vahet pole. Ja ma tean kutti kellel auto peal juba 11 aastat on gaasiseade, ja autol mootor täitsa korras, kuid väliselt pole juba prillikivi, tegu 960 volvoga, CO on paigas ja tõmme on hea. Ise tean seda, et paigaldab võhik, siis tekkivad probleemid, inimene kes oskab seadistada paneb kõik ilusti paika, endal oli plaanis gaasiseadmed maale tooma, aga rahadega ei tulnud välja, eks mingi aeg proovin uuesti seda värki püsti panna ![]() |
Autor: | topgear [ 13.09.2011 13:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
Gaasiga sõita oleks mõistlik kui ta jaaks vana hinnaga meil euroga tuli ka uus gaasi hind, IGAKS JUHUKS tõsteti, oli 63centi nyyd 77 muidu lätis ja leedus hind on sama juba mitu aastat. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 13.09.2011 13:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
topgear kirjutas: Gaasiga sõita oleks mõistlik kui ta jaaks vana hinnaga meil euroga tuli ka uus gaasi hind, IGAKS JUHUKS tõsteti, oli 63centi nyyd 77 muidu lätis ja leedus hind on sama juba mitu aastat. noh meil pidevalt ju tõstetakse, kuksil USAs börsil nafta hind järgmiseks kuuks tõuseb, meil juba aga müüakse küttust sellest naftast, mis vahet, et hind tõusnud selle nafta peale mida hakkatakse tootma tulevikus |
Autor: | tomcraft [ 13.09.2011 14:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
topgear kirjutas: Gaasiga sõita oleks mõistlik kui ta jaaks vana hinnaga meil euroga tuli ka uus gaasi hind, IGAKS JUHUKS tõsteti, oli 63centi nyyd 77 muidu lätis ja leedus hind on sama juba mitu aastat. Kui ma ei eksi, ei saa riik väga gaasi hinda tõsta enam, kuna aktsiis peaks olema meil ligilähedane maksimumiga, mis EU lubatud. Ja siiski on ta ikka soodne, võrreldes kyttega, mis tundub, et ainult tõuseb. |
Autor: | kalle [ 13.09.2011 21:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
Eestis ei pidavat sa siukest firmat leidmagi. naised saunas rääkisid, et osad installimised õnnestuvad ja osad mitte, et kõik on joppamises kinni. mõni vend on ühes firmas seadistades sadu kilte läpakaga vend kõrval ringi sõitnud, samas teisel vennal teevad kohe ära. teises firmas vastupidi. 100% õnnestunud installe Eestis sa ei leia kaugelti. Siin lihtsalt sellega nii vähe kogemust. Tee kuskil hollandis vms tiir, seal joppab paremini btw sa soomepoiss, kuidas seal neend gaasiautod levinud on? soomlased sõidavad nendega üldsse? ja kuidas gaasihinnad on? pole nagu kõrva jäänud ja lihtsalt huvi pärast |
Autor: | Scorpio Ghia [ 14.09.2011 09:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
Leedus ja Poolas on tõesti kõige paremad spetsid, samuti ka Hollandis, aga need on megakirved, mul oli üks saksapartner, ta on ostnud autosi Eestis, läinud läbi Leetu, seal paigaldanud LPG ja müünud neid autosi kirvelt Saksast, alustades vanadest W124 ja lõpetades Lexus SC-ga Eestis on üks mingi kõva vend, aga ta on kõva spets kui on kaine, kahjuks 80% oma ajast ta on oma laine peal, aga nii ta paraku on, et kõva spets pidevalt laine peal, ei sõltu mis valdkonnas teeb tööt |
Autor: | tem11 [ 14.09.2011 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
Tanel kirjutas: suht tahmane oli see kupatus seest aga ei midagi tapvat. gaasiga peaks olema just puhtam mootor, kui bensuga, kuna gaas põleb täiuslikumalt ja gaasi oktaanarv on üle 100. ma lammutasin ühe galandi mootori laiali, mis oli sõitnud umbes 200tkm gaasi pealt ja põlemiskamber oli nagu uus ![]() |
Autor: | sygnus [ 03.12.2011 00:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suur 4WD auto (ja gaasiseadmed) |
kumma põlvkonna voyageri ümara kapsli all mõtled? 3 v 4ndat generatsiooni? maasturite pärusmaa on võõras & eelarvet ei tunne, kuid ehk täidavad valikukriteeriumid ära ka Yukon, Suburban või Tahoe. Viimase hind võrreldes loetelu kahe esimese isendiga on kaunis kõrged. Niisamuti võib ära mainida Blazeri, mille kohta oskab kindlasti head nõu anda kodanik Harry_R |
Autor: | traur [ 03.12.2011 00:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Gaas kütusena (ja 4wd mahtuniversaalid) |
tem11 kirjutas: gaasiga peaks olema just puhtam mootor, kui bensuga, kuna gaas põleb täiuslikumalt ja gaasi oktaanarv on üle 100. ma lammutasin ühe galandi mootori laiali, mis oli sõitnud umbes 200tkm gaasi pealt ja põlemiskamber oli nagu uus ![]() Oktaanarv on siinkohal ebaoluline näitaja, gaasi kütteväärtus on bensiini omast märgatavalt madalam. Oktaanarv näitab ainult detonatsioonikindlust. |
Autor: | DeLaBig [ 03.12.2011 03:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suur 4WD auto (ja gaasiseadmed) |
krss kirjutas: 4.0 ja 5.2 kuluvahe maanteekiirusel on vaid 0,3L/100km ja linnatsüklis 4,0L/100km, gaasiseadmega võib need numbrid veel kahega jagada. Gaasi peaks just rohkem tarvitama või olen ma millestki valesti aru saanud? |
Autor: | charly [ 03.12.2011 05:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suur 4WD auto (ja gaasiseadmed) |
Vaata Leedus ringi. Seal gaasiseadmega suur hulk huvitavaid autosi müügis. See oleks kõige optimaalsem lahendis |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |