Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Omega B http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=74516 |
1. leht 2-st |
Autor: | teema1 [ 26.09.2011 16:28 ] |
Teema pealkiri: | Opel Omega B |
Huvituv siis Opel Omegast, enamvähem 2.0 ecotec 100kw mudelist. Kindlasti sooviks on manuaalkastiga ning ühe soovitud isendil on esmane registreerimine 1996. Mõni "vaese mehe bemari" omanik, kes ehk jagab midagi samast mudelist võiks nüüd rääkida, mida masinat vaatama minnes kindlasti vaadata ja millele keskenduda. Ehk ka tüüpvigadest tolle mootori puhul ja kas vaadata pigem 85 kw mootoriga 2.0. |
Autor: | Daniel.T [ 26.09.2011 16:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Sellest sõidukist on palju teemasid (Ostuabi) Neist üks oleks selline: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=51812&hilit=omega Kokkuvõte: Tehnika hea, head ülalpidamiskulud, saadavus, auto odav hind, roosteprobleemid. |
Autor: | ändi [ 26.09.2011 19:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Sõbral on 96a 85kw ja mootori juures pole tõesti midagi teinud.Rattalaagreid ja sillajuppe vahetas algul väga tihti,nüüd on loobunud ja sõidab ainult.Pole tegu ega nägu enam autol aga tuksub.Ise ostsin kevadel väidetavalt sveitsist tulnud 97a 2,0 ecoteci tööautoks ja olen vahetanud mõned puksid,rihmad-rullid,veepumba,nukkvõllianduri,kliimapumba.Siis hakkas vaikselt jahutusvedelik ära kaduma ja täna just helistati,et plokikaan kõver ja tihend ära.Töömees ütles,et see kaan on äsja alles maha käinud.Ju siis tartu autoaia mehed olid kerge remondi teinud ennem müüki.Muidugi see 100kw on jube uimane selle kere jaoks aga kliima ja autopiloot kompenseesrivad natuke seda laiskust.Peale 728,730d ja a8 omamist tunduvad jupid täesti päris naljaraha maksvat.Tagumiste nivooamortide hind ainult üllatas natuke.Ühest autopoest ei näidanud kataloog üldse neid ja e-bays maksid 600euri tk.Ostsin siiski tavalised amordid poest 50eur tk.Kui on palju maanteesõitu,siis on täitsa ok masin.Linnas traageldamiseks ostaks midagi muud.Keskmine küttekulu on 8,9 nii kompuutri kui ka mõõtmise teel.Põhiprobleem on vist tõesti rooste neil. |
Autor: | teema1 [ 26.09.2011 21:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Mul nagu plaanis esimeseks autoks, niiet ma hetkel arvan, et see "uimasus" ei mängi suurt rolli siin. Ändi paistab asjaga kursis olevat, mis kokkuvõtteks ütleksid? On aus auto või pigem vaadata B4 ja Golf 3 poole? Kõige tähtsam enda jaoks siiski, et jõuaks autot koolipoisina ülal pidada. Ja küttekulu võiks ka normaalsuse piiridesse jääda. |
Autor: | ändi [ 26.09.2011 22:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Valiku pead ikka ise tegema.Mul mõne kuuga u 600euri läind sinna ja nüüd veel mootori remont.Arvan,et koolipoisile oleks g3 väheke taskukohasem nii küttekulu kui juppide hinna poolest.Minu arvamus. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 27.09.2011 10:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
ändi kirjutas: Valiku pead ikka ise tegema.Mul mõne kuuga u 600euri läind sinna ja nüüd veel mootori remont.Arvan,et koolipoisile oleks g3 väheke taskukohasem nii küttekulu kui juppide hinna poolest.Minu arvamus. G3 mõni jubin on sellise hinnaga, et Jaguaril on odavam ![]() |
Autor: | DeLaBig [ 28.09.2011 00:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Scorpio Ghia kirjutas: ändi kirjutas: Valiku pead ikka ise tegema.Mul mõne kuuga u 600euri läind sinna ja nüüd veel mootori remont.Arvan,et koolipoisile oleks g3 väheke taskukohasem nii küttekulu kui juppide hinna poolest.Minu arvamus. G3 mõni jubin on sellise hinnaga, et Jaguaril on odavam ![]() Usun, et üldjuhul pole inimestel aega juppe tellida ning pakki oodata, vaid nad lähevad poodi, ostavad jupid ja asi korras...võib sõitu jätkata. Samas ega see g3 mingi vastupidavuse etalon küll pole, lagunevad mõnuga. Samas mis auto ei laguneks, igal vanal autol võib plokikaanetihend lennata, temp. näiduk ka ei tööta ja nii ta läheb, suurem summa sisse taguda ning korras. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 28.09.2011 11:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
DeLaBig kirjutas: Usun, et üldjuhul pole inimestel aega juppe tellida ning pakki oodata, vaid nad lähevad poodi, ostavad jupid ja asi korras...võib sõitu jätkata. Samas ega see g3 mingi vastupidavuse etalon küll pole, lagunevad mõnuga. Samas mis auto ei laguneks, igal vanal autol võib plokikaanetihend lennata, temp. näiduk ka ei tööta ja nii ta läheb, suurem summa sisse taguda ning korras. usun seda kah, aga fakt kui lähed ostma juhtmed uuemal Focusel need on 3 korda soodsamad kui vanal Golfil. |
Autor: | Tegelane5 [ 28.09.2011 18:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Kui tihti sa neid juhtmeid ikka vahetad, selle 30€ vahe pärast nagu autot ostmata ei jäta. |
Autor: | neG [ 28.09.2011 18:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
See halvasti hooldatud 2.0 või 2.5 algusaastate (1994-1997) ecotec võib igasugu trikke teha, heade mootoritega tegu ei ole. Kui on võimalus siis kindlasti 85kw mootor aga neid liigub vähe B kere peal. Kui ostad autot nii et kogu raha läheb ostuks ja ootamatuteks kulutusteks võtta ei ole, siis mina jätaks ecoteci vahele. Ise kunagi omanud ei ole ecotecki, aga kange plaan oli soetada ja siis uurisin igalt poolt nende kohta. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 29.09.2011 11:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Tegelane5 kirjutas: Kui tihti sa neid juhtmeid ikka vahetad, selle 30€ vahe pärast nagu autot ostmata ei jäta. see on ainult üks väike näide |
Autor: | Tegelane5 [ 29.09.2011 12:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Scorpio Ghia kirjutas: Tegelane5 kirjutas: Kui tihti sa neid juhtmeid ikka vahetad, selle 30€ vahe pärast nagu autot ostmata ei jäta. see on ainult üks väike näide Erilisi "hinnapomme" minumeelest Golf3l pole, ntks kus mingi ratta laager maksab üle 2000 kr vmidagi. |
Autor: | highrankin [ 23.10.2011 12:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Kellelgi sellise omega kohta on häid või halbu sõnu. Just see 2,2 diisel pakub huvi. http://www.auto24.ee/used/933811 |
Autor: | Steinmetz [ 30.10.2011 22:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=77b4 tõsiselt rääkida, 2.5 ja 3.0 nendel vahet vapsee pole.. olen sõitnud MV6ga, liigub kenasti, aga maksad peale 0-100 ja kindlustust kw peale.. tippkiirus erinev, kütusekulu erinev ka palju, MV6 keskmine 11-11.5l, kus maanteel on 9 ja linnas enamvähem 14 kui ei sõida nägu pensionäär. 2.5 suhtes saan öelda, et võtab kütust 5% rohkem kui 2.0 ecotec automaatkastiga.. mul oli keskmiselt: 2.5 automaat linn 11.5-12, maanteel 8 2.0 automaat linn 11.2, maanteel 7.5 seotud sellega, et auto ei ole kerge, 2.0 võta minu jaoks on mõttetu, manuaaliga ta kulub pool liitri vähem sajale.. 2.5 on optimaalne mootor, kuldne keskmine 2.0 ja 3.0 vahel ja kui ei karda V6 siis saab julgelt osta.. |
Autor: | MartinQ [ 30.10.2011 23:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega B |
Kui valida 2.5 ja 3.0 vahel, siis soovitan kindlalt 3.0 Esiteks käib korralikumalt edasi ja teiseks on töökindlam ka veidi kui 2.5 Küttekulu on ühte auku. Kui aga ökonoomsus on tähtis, siis tuleb ilmselt 2.0 juurde jääda. 85kw mootor on väga pommikindel, kuid kui on korralikult hooldatud 100kw 2.0 mootor, siis pole ka viga midagi. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |