Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

'98a. volvo s70 103kw diisel automaat
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=75662
1. leht 2-st

Autor:  Artur_L [ 13.10.2011 19:12 ]
Teema pealkiri:  '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Tere.
Jäi silma antud isend :
http://www.auto24.ee/used/924669

Oskab keegi midagi asjalikku rääkida ?

Keegi kunagi mainis, et kast pidi teatud läbisõidu juures remonti nõudma, vastab see jutt tõele?

On neil ees õõtsa detailid eraldi vahetatavad? Või terve õõts ühes tükis ainult?

Kodutöö tegemata, aidake :)

Autor:  lite [ 13.10.2011 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Neid pukse saab ikka eraldi kah vahetada. Mootor on täitsa mõistlik kui ise suudad õigel ajal õli vahetada ja ei hakka ühe õliga 20000 läbi sõitma.

Autor:  Artur_L [ 13.10.2011 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Õlivahetus on sõltumata õlist/mootorist ja tingimustest alati olnud iga 10 000 km tagant.

Kõige rohkem huvitab just see kasti jutt.

Autor:  biggo [ 13.10.2011 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Õõtsal eraldi vahetatavaid detaile ei ole minu teada. Eraldi vahetada nn ametlikult ei saa. Tuleb lasta taastada.

Autor:  tomcraft [ 14.10.2011 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Sõbral selline, aastaga on 40k eeku sisse läind.
aga muidu on normaalse, megamugav asi. Lihtsalt Volvo remont on kallis, ja arvestades auto hinda siis pole mingi mure see kahega korrutada, kui jupid järjest minema hakkavad. Kasti on ta ka kõpitsenud, kliimat, sidurit, veermiku jne jne jne.
Lase kuskil spetsi juures üle vaadata, niikaua kuni raha ei söö, siis on mõnus pill. Arvestades hinnavahemiku, kus need müügis, on tegu esimese otsa pilliga, suhtu kriitiliselt, parem karta kui kahetseda, kontrolli topelt ja kui on hea, siis anna kuuma :)

Autor:  Kunnark [ 14.10.2011 17:48 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Mootor on audi r5 pommikas . Miks mitte manuaali osta?Jäävad need kasti mured ära.

Autor:  lite [ 14.10.2011 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Saab eraldi vahetada kah neid pukse. Sarniir on õõtsa sees, siis tuleb osta õõts eraldi, millel on muidugi uued puksid kah ikka sees. Eelmine nädal sai just tehtud selline asi.

Autor:  Artur_L [ 16.10.2011 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Sed apakuti vahetusena, sellest huvi tekkiski.
Miks see õlivälp nii väike on ? :o
tavaliselt lubatakse kuni 15k km'ini välja lasta ju- õlitootjate sõnul vähemalt..
On see volvo audi mootoriga siis tõesti nii kapriisne sellessuhtes?

Autor:  Thomas [ 16.10.2011 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Artur_L kirjutas:
Sed apakuti vahetusena, sellest huvi tekkiski.
Miks see õlivälp nii väike on ? :o
tavaliselt lubatakse kuni 15k km'ini välja lasta ju- õlitootjate sõnul vähemalt..
On see volvo audi mootoriga siis tõesti nii kapriisne sellessuhtes?


Minu s80 hooldusvälp oli küll 15000 km aga noh ma vahetasin ta juba 9000 pealt ära enda jaoks.

Autor:  Artur_L [ 18.10.2011 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Jätaks selle õliteema sinnapaika nüüd- mu point oli selles, et õlivahetustega ei koonerda.
Auto huvitab.

Autor:  mario. [ 15.12.2011 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

mis seal selle sillaga nüüd on?
pole midagi keerulist. tavaline õõts.
sugulane tahtis omale diisel-Vollit. Läksime vaatama, valisime ilusa punase V70. Automaat. Hetkel keskmine kulu 5.9 sajale. Oleks manuaal, käiks ilmselt 6 liitriga Tartust Võrru ja tagasi..

Vead mida jälgida - Väntvõlli otsasimmeritel on komme lekkida mõlemast otsast. Ostetud isendul on õnneks rihmarattapoolne. seega tehtav.
Käigukasti kontroll tuleks teha, et kas vahetab sujuvalt nii külmalt kui soojalt. Ühe isendi otsa sattusime, kus käguvahetuse ajal käis ratas ringi, no seal on selge, et turbiin õhtul. Aga vahetusfondi turbiin on elukallis. Jätsime sinnapaika ja esialgne punane vagun sai ikka üle vaadatud.
Kardetakse seda R5 nagu tuld, ma ei tea miks. Hea VAG mootor on. Käiguühtlane, sujuv, ökonoomne, jõuline. Kui volvost üldse rääkida, siis pigem elektroonika vigadest. Peab kontrollima, et kõik kliimaploki nupud töötaks ja kõik muud vidinad toimiks. On komme salongi õhuklappide mootoritel hakata lollusi tegema. Ja siis on arvutis vigu nagu sigu.
Kes on vähe teadjam, tunneb diisli korrasoleku ka häälest ära. Puterdamine võib olla mitmest tegurist tingitud ja tihti aitab ka tühipaljas puhastamine. Kõik veermiku detailid on vahetatavad, küllalt heade hindadega ja kui osta vähe kallim osa, on garanteeritud pikaaegne muretu suhe autoga. Laenan isegi seda Vollit aegajalt ja naudin R5 kiirendust.
Julgen soovitada, kui pole müügiks tehtud.
käigukastiga on probleeme niipalju,et sõidetakse, aga 0 hooldust. Automaadi puhul peaks vähemalt üle 250 000km vahetama õli ja filtri. Manuaali puhul jälgida, kas kahemassiline hooratas pole mõnda leevendusvedru purustanud, sellest annab märku ühtlase kiirusega sõites kerge tõmblemine suva hetkel. Uuemal ümara kerega volvol on juba ülikallis japsi käigukast Aisin, mille remont on vähe kulukam.
Igal juhul soovitan. :)

Autor:  charly [ 15.12.2011 02:12 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Miks osta auto, millesse peab investeerima tuhandeid eurosi? Osta vastupidav suurema mootoriga bensukas. Maksad igas kuus kolmandiku rohkem kütuse eest, kuid remont on kordades odavam. Kallimat kütusearvet võid endale serveerida kui diiselauto remondi hajutamist iga kuu lõikes.
Mis õlivahetusse puutub, siis Honda (turundus) näeb ette õlivahetust 20000 pealt. Uue auto ostjal on pohh kah, kas lõhub mootorit või mitte. Eks kolmas või neljas omanik tegeleb mootori remondiga.

Autor:  Artur_L [ 16.12.2011 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Miks ma peaks tahtma kuus kolmandiku võrra rohkem kütuse eest maksma ? :D
Ega kõik diislid kah ei lagune nagu ei tea mis. Ma olen enda eelmisesse audise kuulõigus ladunud rohkem raha alla, kui isa enda tds´i.
Seega oleneb kõik ikka konkreetsest autost, mitte auto kütusest ja ma ei tea millest veel.
Diislit tahan sellepärast, et sõite on üle 40 000 aastas ja arvestades mu elukohta- saab selle ka odavamalt kätte.

Aga sellest volvost sain üle, võib lukku panna.
Enne talve ei kavatse enam diisli vastu vahetada.. puht nii, igaksjuhuks.

Autor:  mario. [ 16.12.2011 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

diisli puhul on olulised kaks asja - talvine kütus ja laetud aku. Muu ei oma enam tähtsust. Kuigi enda kogemus - BMW TDS suutis läbi hekseldada -30 juures ka suvise kütte, mille paaki valamine oli juba tükk tegu :?

Eks on õige mõlemal - diisli remont on üldiselt kulukam, aga seda toitesüsteemi tõttu. Mootor kui selline, on enamvähem võrdne. V.a BMW ja mersu diisel, mille keti vahetus on ette nähtud 250 000km tagant ja maksab üle 1000€.
Vb juba mainisin, konkreetse Volvo rihmavahetus on ka suht 400€ kanti, kui ise teha. Aga on seda väärt.

No loodame, et sa, Artur, leiad korraliku diisli ükskord :)

Autor:  Artur_L [ 17.12.2011 05:34 ]
Teema pealkiri:  Re: '98a. volvo s70 103kw diisel automaat

Peab vist jah niikaua kolmesega kilomeetreid mõõtma ja raha koguma, kuni ükskord 730d endale lubada saan :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/