Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=76843
1. leht 1-st

Autor:  premka [ 29.10.2011 19:41 ]
Teema pealkiri:  Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Küsiks siis teadjate arvamust pealkirjas nimetatud masina kohta.. kas on väga kulukas üleval pidada ja mis on tüüpvead ning põhiprobleemid.

Autor:  tomcraft [ 30.10.2011 04:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

5.0 TDI 230 kw pole oluline number. Oluline on, et see on V10 Bi-Turbo ehk siis loomulikulut on seda väga kulukas pidada, eriti kui esimene ring hakkab täis saama. Samuti pole ökopill ka kuigi jah, tõmme on muljetavaldav ja kui töötab on väga nauditav asi. Miinusena järelturg, kuigi selletõttu on ka soetamishind väga mõistlik, ilmselt luksklassi masinatest saab phaetoni raha eest kõige rohkem autot.

Autor:  GTIDriver [ 30.10.2011 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Võta parem juba 4.2 (Audi) mootoriga isend, jääb see diiselmootori keberniit ära - pihustid, turbod, pumbad jms.

Autor:  jarxz [ 30.10.2011 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Kas sellel mitte nii ei olnud, et näiteks geneka vahetamiseks pidid terve mootori maha tõstma? Võin ka eksida aga kuskilt on nagu meelde jäänud.

Autor:  premka [ 30.10.2011 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Ei tea mis kilometraasi tagant neid suuremaid hooldusi peab tegema ja kui hull see on.. tänud selle lingi eest, kuid minu inglise keele oskus annab siin väga tunda ja suurt kõigest aru ei saa...

Kas tõesti turbo vahetuseks ja geneka vahetuseks tuleb kogu mootor maha võtta?

Autor:  Thomas [ 30.10.2011 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.

Autor:  corbe [ 30.10.2011 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Selle mootori kohta olen kunagi lugenud ja üks summa, mis meelde jäi:
Igaks juhuks võiks umbes 320+ eur iga kuu vaba olla, mis saad vajadusel remondi kuludeks kanda.

Autor:  123 [ 30.10.2011 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Sellise küsimuse võib teema algataja margi foorumisse pöörduda.
Seal minuteada vähemalt 2 5.0 V10 läbi käinud.
Saad vähe adekvaatsemat tagasisidet kui " ma kuskilt kuulsin" ;)

Autor:  DeLaBig [ 01.11.2011 02:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib

Autor:  tomcraft [ 01.11.2011 02:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Yap, koguaeg ei pea tõesti, aga 9 aastat on selline vanus, et genekas, turbo jmt asjad võivad iga kell minna, ka kui eelmine omanik pole neid vahetanud siis 99% lähevadki. Kas nüüd ostmisest peaks loobuma või ei, on loomulikult iga ühe enda vaba valik, vastavalt rahakoti suurusele :)

Autor:  Jurmola [ 01.11.2011 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Turbode vahetamiseks peab tõesti mootori alla laskma, esinduses tehakse seda poolteist päeva. Turbosid rangelt soovitatakse vahetada paaris, lihtsalt selle tõttu, et muidu kui teine varsti läheb võta jälle mootor maha. See pole väga odav. Genekaga selline lugu, et näiteks pealtpoolt seda väga näha ei ole, ainult kui spetsiaalselt vaadata/otsida. Geneka vahetuse kohta ei oska öelda, kuid seda tean et nö rihma ega kette sellel mootoril pole.
Õhkvedrustus on ka üks selline asi mida paljud kardavad selle auto juures. Parem valik pidi olema 3.0TDI

Autor:  Thomas [ 02.11.2011 13:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

DeLaBig kirjutas:
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib


No krt tee mulle selgeks miks ma peaks panema sinna ca vanas rahas 500 eeku/L õli?
On olemas ju igast teisi häid õlisi castoleid jne ca 200 eeku liiter.
Lihtsalt mina ei saa aru sellest asjast, ei pea ju minema 10 aastat vana autoga esindusse ja panema sinna kõige kirvema õli sisse. :)

Autor:  kiljotiin [ 02.11.2011 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Turbod pidid neil nõrk koht olema.
kellel vaja, oskan soovitada inimest Tartus, kes teeb selise töö vähema ajaga kui Esindus.

Autor:  DeLaBig [ 03.11.2011 00:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

cali kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
cali kirjutas:
Tuleb siis tuleb, ega sa neid vaheta nagu õli koguaeg.
Sellise asja pärast nüüd ost kahtlema küll ei paneks.


Muuseas, kuna õli läheb sinna mootorisse üle kümne liitri, siis ka õlivahetus maksab sinna 350€ kanti.
Samas, alati võib ju Addinoli mineraali kasutada. :rokib


No krt tee mulle selgeks miks ma peaks panema sinna ca vanas rahas 500 eeku/L õli?
On olemas ju igast teisi häid õlisi castoleid jne ca 200 eeku liiter.
Lihtsalt mina ei saa aru sellest asjast, ei pea ju minema 10 aastat vana autoga esindusse ja panema sinna kõige kirvema õli sisse. :)


Sinna mootorisse ei tohi mingit suvalist õli panna, ikka PD-TDI`le mõeldud ja vastava koodiga (504/507).
Castroli vastav õli maksab tsirka 20€/L, sinna mootorisse läheb üle 10 liitri, sry täpset kogust ei tea.
Elementfilter samuti sinna 20€ kanti.
Õlivahetus maksab ka midagi.

Autor:  tomcraft [ 03.11.2011 02:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 2003a.

Noh, kas just esinduses remontida on ise küsimus, aga phaetonit naabrimehe kuuri all remontida õlle kõrvale on ka natukene huumor. Sellise eluviisi jaoks on natukene teised masinad. Kui normaalses kohas korralike vahenditega (mitte alati A-jupp ja esinduse õli) hooldada ei jaksa, siis peaks ehk mõne muu mudeli vaatama....

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/