Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
octavia II , kuidas kestab, head, vead? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=78845 |
1. leht 2-st |
Autor: | y6x [ 23.11.2011 16:16 ] |
Teema pealkiri: | octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Tere, kevade poole oleks vaja uuemat autot, kuna vana tahab välja vahetamist. Silma on jäänud octaviad, eriti diislid, 1,9 74 kw, universaalid silmale ilusamad. Auto peab olema kindlasti manuaal ja el esiakendega ja kliima w kont. Küsimus olekski, et kuidas masin peab vastu natuke kehvematele teedele, ntx kruusatee, kuna on palju peatusi ja kiirendamisi siis kuidas masinal sidur vastu peab? päevas läbisõit ca 150 km, ja nii 7 päeva nädalas..... Tänud vastajaile... |
Autor: | y6x [ 23.11.2011 18:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
mõtled golf 5? octavia vist pisut kõrgem, mul oluline, et ei oleks väga madal, praegu mul vana passat, see hea kõrge, tundub, et octavia samasse mulku kõrguse poolest. Huvitav, kuidas see auto kehvadel teedel kestab, mul ühelgi tuttaval pole seda kah... |
Autor: | frequency [ 24.11.2011 15:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Octavia II-el 74 kw diislit pole, Octavia II 1,9 tdi on 77 kw. Aga olemas olemas Octavia Tour 1,9tdi 74kw(tour ei tähenda et on universaal, vaid on auto nimi - Octacia tour combi on universaal). Juhul kui teemaalustaja vaatab Octavia Touri 1,9 tdi 74 kw, siis antud mudeliga on tegemist sisuliselt pommikindla autoga, veermik Golf 4 pealt ehk siis tagasillas mingeid jubinaid pole ja esisillas ainult 2 õõtsa ja 2 stab konti(mida ka väga harva vahetada tuleb - originaalvaruosade puhul muidugi) Octavia II 1,9tdi 77kw on hoopis teine auto, veermik on Golf 5 oma, kuigi veermikus rohkem õõtsasi jne ei ole kulutused oluliselt suuremad - Kui mina nende kahe vahel valiks siis võtaks Octavia II - kuna esiteks, näeb poole normaalsem välja nii seest kui väljast, mugav sõita, üldiselt on parema varustusega jne Octavia II diislite puhul kasutuses kahemassilised hoorattad, ostu ajal soovitaks kuulata külma mootoriga, ega hooratta kolinat kosta pole. |
Autor: | frequency [ 24.11.2011 18:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Touril on võimalik esiotsa tõsta, selle jaoks originaalis spetsiaalsed rauatükid olemas mis pannakse amordi peale. Mälu järgi 1 või 2 cm sai tõsta, võimalik, et eksin. |
Autor: | botzor [ 24.11.2011 21:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Tour on hea. 2008 1.9 74kw, läbisõit 80000km sai nv täis ja pole midagi vahetanud(ÕLI, õli filter ja õhufilter). Ei kulu ka midagi. ![]() 14 päeva kuus sõidab igapäevaselt, igapäev 160+km. Miski ei kolise ega midagi. Hetkel vist on 1 eelsüüte küünal ära aga muidu pole miskit viga tehnikal. Tuled on head, välimus mulle meeldib. Jupid pole kallid. Taga on kitsas, orig. heli süsteem on jama, pagass on meeletult suur. Madal on ta ka(mitte meeletult, kuid Audi 80 B4 oli kohe tuntavalt kõrgem), ees põhjakaitset pole enam, kinnitused kulusid ka ära ![]() |
Autor: | Umx [ 25.11.2011 12:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Scout tuli automaadiga ju alles 2009. |
Autor: | y6x [ 25.11.2011 15:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Tänud vastajaile. Krss, paraku octavia scoutt jääb hinnaklassist välja, oleks selline variant küll ideaalne, kuid jah, kallis pisut. Samas octavia tour müügis auto24.ee s ka nelivedusena, mis baasil see nelivedu toimib? kas on pidev või haakub tagasild taha siis, kui esirattad juba ringi käivad? ja kuidas suudab 66 kw diisel neliveo ringi ajamisega hakkama saada? Mul vana auto passat 66 kw- ne, ajab igapäeva sõidud ilusasti ära, siiamaani on kestnud ka üsna hästi, ls odo järgi hetkel alla 400 tuhande momendil, kasvab igapäevaga. Endale meeldib välimuse järgi octavia II rohkem kui tour, kuid välimusel eriline tähtsus puudub, autot vaja igapäeva tööks. Teine variant , mida vaatasin, oli ka fabia , 1,9 sdi variant, kuid see ilmselt ka ülimadal ja ilmselt jääb ka pisut madalaks.... |
Autor: | frequency [ 25.11.2011 15:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Nelikveoline on võrreldes tavalise esiveolise märksa kõrgem. Ise-enesest liigub ta küll selle 66 kw ja otseselt hätta ei jää, aga ega midagi väga head ka see kiirendus just pole, näiteks 74kw esiveoline käib oluliselt paremini edasi(vähemalt maantee kiirusteni). Soovitaks proovida konkreetset autot ja kuidas endal tunne on. |
Autor: | talon [ 25.11.2011 22:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Kui neil passatiga sama 4 veo systeem siis vaata. http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw Ytleks, et yllatavalt toimiv |
Autor: | y6x [ 30.11.2011 13:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Tere taas, Külastasin siin üht diisli remondimeest, kes pajatas mulle, et 74 kw 1,9 diisel pidi eriliselt kehv olema, jutt käis passatist. Pidi eriti hell olema pihustite suhtes ja kui pihustid juba otsas, siis uued väga kallid ja remont pidi üleüldse kallis olema.... Sõbral passat 96 kw, sõitnd üle 300 ja senimaani pole yhtki probleemi olnud ei mootoriga ega küttesüsteemiga... Pidasin siin silmas, et octavia touril samuti see 74 kw diisel, kas sama, mis passatil? Mina isiklikult ei usu, et vw diislid kehvad on.... Oskab keegi kommenteerida? |
Autor: | SpikeBMW [ 30.11.2011 15:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
see passati teema on täpselt vastupidine. 96kw on p*sk ja 7...kw ja 8...kw hea |
Autor: | y6x [ 30.11.2011 19:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
no võta nüüd kinni, mis on hea ja mis pole:D |
Autor: | botzor [ 30.11.2011 21:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
PD mootorid pidid kuni 96kw(k.a 96kw) head olema! Aga, 110kw ja 132kw TDI(Seat Leon vist ja Golf MKIV 4motion) mootorid pidid olema sitad, sest need on nn"steroide" saanud. Aga omal 74kw Octavia ja ei kurda küll millegi üle. Sama mootor jah mis passatil. Golf V'l on 77kw, sel oli vist aju vahe ainult. O II on Golf mk5 põhja peal, uuri Volkari klubist ka, kuda kestavad. |
Autor: | Harri_K [ 30.11.2011 22:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Ma just tean et 66, 81 ja 110 on head, ülejäänud pa.k ![]() |
Autor: | DeLaBig [ 01.12.2011 02:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: octavia II , kuidas kestab, head, vead? |
Harri_K kirjutas: Ma just tean et 66, 81 ja 110 on head, ülejäänud pa.k ![]() Pakun, et see 1 mees sõidab c4 kerel oleva 2.5r5tdi`ga? Siin käib jutt r4 1.9tdi mootoritest. 1.9 PD vabad mootorid: 55kw, 66kw, 81kw. 1.9 PD mootorid: 74kw, 85kw, 96kw + vähe levinud 110kw ja 132kw. Edasiareng 1.9`st on 2.0r4tdi 103kw (uuematel ka rohkem), mida ma oma kogemuste põhjal hetkel väldiks. Rahvakeeli "sitad" mootorid on 2.5 V6TDI`d - 110kw ja 132kw. See 74kw versus 96kw ajab veidi muigele, tegemist põhimõtteliselt sama mootoriga, lihtsalt erinevate võimsustega. Seega, üks ei saa teisest halvem olla, kui me võimsused välja jätame. Isiklikult eelistan pumpdüüsidega mootorit, kuna ei ole aega ega huvi kõrgsurvepumba pirtsutamisteks, pigem vahetan 500 000km pealt PD pihusteid, kui siiski vaja on. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |