Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
vw golf 3 gti http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=79080 |
1. leht 1-st |
Autor: | kryptonics [ 26.11.2011 15:31 ] |
Teema pealkiri: | vw golf 3 gti |
Tere Kas keegi oskab öelda vw golf3 gti põhivead mida tuleks ostmise käigus üle vaadata ( mootor ,kere jne ) Kuidas neil põhi on jne ![]() Ette tänades Urmo |
Autor: | jarxz [ 26.11.2011 17:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: vw golf 3 gti |
Karbid roostetavad läbi, tagaluuk samuti, tiiva plastikute alt võib mädaneda, kõik nagu ikka 20 aastat vanal autol. GTI-d on enamasti kõvasti piitsa ja igasugust tuunigut saanud, et suht kõik mis võimalik tuleks üle vaadata, mingit kindlat tüüpviga peale rooste ei oskagi öelda, eks nii vanal autol võib neid vigu olla igasuguseid, kõik oleneb eelmistest omanikest ja kui hoolsad nad olnud on. Midagi ulme kallist Golfidel vist ei olegi, enamus juppe on kohe ja lihtsalt saadaval ning varuosadeks Golfe leiab pea iga kuuri alt. ![]() |
Autor: | sygnus [ 27.11.2011 00:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: vw golf 3 gti |
karbid & tiivaääred on nõrgad kohad. kui kasutatud on karbi- & tiivakatteid viska luup katete alla. katuseluugiga isendil kipub tõstuk läbi minema. süütesüsteemis kipub kontaktplaat läbi põlema. need nigu suuremad tüüpvead. nii vanast daamist võid kõike oodata. laguneda ta hallist peast oskab ent erinevad kulujupid on võrreldes teiste samaklassi autodega odavad. 8-klapiline mootor oma kaheksakümne viie kiluga on üpris normaalse minekuga. sajakümnene veel parem nagu eelpool mainitud, a neid liigub vähem ning seetõttu on üht-koma-teist juppi raskem leida. |
Autor: | aadu [ 28.11.2011 01:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: vw golf 3 gti |
Omatud sellist 8v mootoriga 5 aastat. Ei omanud ma mingit remondiraamatut ega midagi, kuid tean peast täpselt mis vahetasin, kuna seal lihtsalt ei olnud vaja midagi vahetada. Minu oma ainuke mure oli see, et oli kunagi korralikult koksu saanud ja taastamise käigus olid põhjast puudu plastikust korgid, mistõttu kere sai lihtsalt otsa. Imestama paneb, et plastikus koopakatete all roostet ei olnud ja katuseluuk töötas vigadeta. Vahetasin 5 aasta jooksul: Rihm ja sinna juurde kuuluv kompott. Ring kettaid ja klotse õli iga 10 000 km tagant käigukast (oma lollus, diffri neet pani läbi korpuse jooksu, raske jalaga vendadel sama oht) Kommutaator (üks hommik ei läinud auto lihtsalt käima) Arvestades omatud aastaid ja läbisõidetud kilomeetreid, on selle auto pidamiskulud olematud. Tudengina oli autot lausa lust üleval pidada. 8v mootor ei ole midagi kärmet (minu silmis ei peaks isegi GTI olema), aga jalgu ei jäänud ka kellelegi. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |