Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Toyota Carina- head,vead http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=79189 |
1. leht 2-st |
Autor: | Tormi [ 27.11.2011 21:31 ] |
Teema pealkiri: | Toyota Carina- head,vead |
toon ka kaks näidet: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html http://www.auto24.ee/used/941758 mida tasub ostmisel vaadata, kuidas muidu carinade üldmulje on, varuosade hinnad, tüüpvead? |
Autor: | Andres003 [ 27.11.2011 22:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2141 |
Autor: | kj [ 27.11.2011 22:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
Vaata, et istmega läbi põhja ei kuku. |
Autor: | Tormi [ 27.11.2011 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
kj kirjutas: Vaata, et istmega läbi põhja ei kuku. kas sa viitad minu suurele kehaehitusele või siis mädanevale põhjale? ![]() minu teada peaks tsingitud kered neil olema? |
Autor: | y6x [ 27.11.2011 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
tere, ise kulgesin samuti carina e ga aastaid, mul siis oli jaapanis kokku pandud variant, mitte inglismaal. Nii autost paar sõna, aasta oli 93 vist, mootor 1,6 79 kw ehk... luukpära, ma kasutasin seda oma tubli 5 aastat, sai vatti igast otsast....müüsin eelmine talv maha, kuna autosid oli liialt palju ja ei tahtnud seisma ka jätta. auto oli seisnud ca kuu aega meeletute külmadega enne müüki, siis kui plaanisin üle pika aja käima panna -25 kraadiga, uskumatult hästi läks käima, soojaks ka kiiresti. Üldjuhul kiidan autot, teenis tublisti, osasid ühte teist vahetasin....tagaamordid näiteks, need maksid vist krooni ajal 1200 tk. Ausalt öeldes ma ei vahetanudki sellel masinal palju juppe, kuna asi ei lagunenud.... eks eelmine talv oleks pidanud tegema autole suurema investeeringu( keretööd, uued käsipiduritrossid, esiklaas) kuna ei olnud vajadust auto järele, siis müüsin sõbrale edasi, sõber sõidab sellega senimaani. Kütust võttis ca 8 sajale. |
Autor: | Tormi [ 28.11.2011 18:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
DevilDeVille kirjutas: 1,6 on kehastunud jõuetus (endal kogemused sõbra autoga läbi mitme aasta, ostetud esindusest) ja mootorist sõltumata kõik nad keeravad väga halvasti. nagu krss eelnevalt mainis, siis seest kohutav. kestab iseenesest hästi. esitule pirni vahetamine oli vist ka kolmesõrmelistele või lapsekätega inimestele mõeldud. tänud! |
Autor: | ändi [ 28.11.2011 19:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
Perekonnas on 92a carina-e olnud umbes 10 aastat ja nüüd peaks pooltelje otsa vahetama.Ega ta eriti sõitnud ka pole õdede käes.Vahepeal kui ise autotu olin,siis sõitsin paar nädalat ringi.Linnavahel on täitsa ok sõita ja saab päris nobedalt kohalt ära aga maanteele ta väga sobiv masin pole minu arust.Pöörded kõrged,suur müra jne.Roostet pole ma selle auto kerel veel märganud.Kadestama pani see,kui enda saksa lipulaevu suurte summade eest remontisin aga selle autoga lihtsalt sõideti.Ajast ja arust ta on aga muidu täitsa töökindel. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 29.11.2011 11:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
töökindel loom, vanus selline, et roosteta ma pole neid näinud (Avensis I ka juba roostetab), seest nagu enne kirjutati on küll igav, aga igapäeva autoks sobib küll, ma Carina E olen ammu käppinud, kuid põhimõtteliselt tema järglane - Avensis on väga lihtsa, odava ja töökindla konstrukstiooniga, hetkel mul olemas üks Avensis 1.6 2001 aasta, ja olen seda nats sättinund. |
Autor: | tomcraft [ 29.11.2011 15:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
ma ütleks, et seest kindlasti mitte igavam kui golf, e36 vms mainstream masin. Kasutati kunagi taksodena ikka väga pikalt Tartus ja kuigi viimased aastad ajasid totaalselt musta, sinist ja kõike muud värvi lonti tagant välja, kuigi käike vahetati 1200 pöörde juures (ma ei kujuta ette kui veel peeneks lasta) aga sõitsid nad kõik. Vastupidav ilmselt on ta kindlast, nagu Toyotad ikkai, Eestist korraliku asja raske leida ilmselt....Sisu materjale ja vaata, osadel oli mingi eriti nilbe triibuline pasaarsisu, mingi olid tumedama plüüsiga, nood nägid enamvähem välja ![]() |
Autor: | Killer666 [ 29.11.2011 19:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
DevilDeVille kirjutas: 1,6 on kehastunud jõuetus (endal kogemused sõbra autoga läbi mitme aasta, ostetud esindusest) ja mootorist sõltumata kõik nad keeravad väga halvasti. nagu krss eelnevalt mainis, siis seest kohutav. kestab iseenesest hästi. esitule pirni vahetamine oli vist ka kolmesõrmelistele või lapsekätega inimestele mõeldud. Ma ei tea , v6rdled sa seda ka usa 7 liitristega , et sa nii ytled ? See 1, 6 on kohalt minekuga ypriski ergas ja tavas6idul täiesti s6idetav.Salong on kindlasti mugavam ja parema kvaliteedigakui golf 3mel. Näiteks on juba keskkonsool juhpoole pööratud ja mugav käetugi. V6iks salongist veidi vaiksem olla ja v6iks mitte niipalju roostetada. Kindasti parem valik , kui näiteks vana primera v6i galant. |
Autor: | V6 [ 29.11.2011 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
Isal oli kunagi 1,9TD 66kw vist, väga öko ja liikus tegelikult päris hästi. Mingit erilist mugavust ei tasu loota, müra isolatsioon olematu aga kestab ja vastu peab väga hästi. |
Autor: | charly [ 30.11.2011 01:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
V6 kirjutas: Isal oli kunagi 1,9TD 66kw vist, väga öko ja liikus tegelikult päris hästi. Mingit erilist mugavust ei tasu loota, müra isolatsioon olematu aga kestab ja vastu peab väga hästi. a'la "Mul on naine. Kole, paks, ühe silmaga, kiilanev ja vuntsidega. Keppi ta eriti teha ei taha ja kui teebki, siis sitalt. Aga selle eest oskab hästi kartuleid keeta." |
Autor: | apsu [ 01.12.2011 17:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
Carina diisel on siiski 2,0. Muidu ta on tagaosa veermiku osas lihtsam kui Avensis, esisild sama pmst. Kerel vaata, et karbid, tiivaääred oleks korras, samuti uste alumised ääred. Mootoris ei tohiks kolinaid olla, tagant sinist ka visata. Kui 1,6 Carina võtab keskmiselt juba 8 sajale, oleks aeg hakata mõtlema remondile, sest selle autoga olen REAALSELT saavutanud maantee kulu 4,5/100-le (1,6 bens 78kW). Kindlasti tekib sul küsimus, et mis vahe on 78 ja 85 kW mootoril. Ega muud vahet väga polegi, kui et 78 on lahjasegu mootor. Salong, noh enam vähem, lisasid võiks olla. Jupid eriti kallid ei ole. Kered ei ole neil tsingitud (erinevalt vanast Galandist). Varuosa hindasid võid vaadata autolaost vms netilehelt. Ja kui miskit tarvis, võid mu käest ka küsida. |
Autor: | Killer666 [ 01.12.2011 19:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
DevilDeVille kirjutas: killer666 kirjutas: Ma ei tea , v6rdled sa seda ka usa 7 liitristega , et sa nii ytled ? võin kasvõi 1,6 karpaga golf II-ga võrrelda, ikka on uimane see 1,6 carina. Ja mina v6in v6rrelda jällegi bmw 524 v6i e36 318 v6i e36 316. No kuni sajani lutib k6ik need eelnevad ära. Ise olen paaril korral kasutanud , aga s6ber annab ikka m6nuga talda ja no see auto t6mbab ikka kole hästi edasi. V6ibolla tal pole seda head madalat otsa nagu neil vw 1.6/1.8 millega pole eriti kerge kohalt v6ttes väljagi suretada. |
Autor: | Priidik199 [ 01.12.2011 22:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Carina- head,vead |
Peres on 97a, 1.8l 79kw bensukas isend. Mootor on ok. Võib öelda, et astub edasi küll. Uuemate kered peaks olema tsingitud. Üldiselt kalla ja talla auto. Salong on muidu igav, nagu Toyotadel ikka. Lisaks veelkord, et heliisolatsiooniga pole erilist vaeva nähtud. Kui tahta vastupidavat autot siis käib küll. Streetreisserile ei sobi. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |