Peres niuke juba 7 aastat olnud varsti, teiseks autoks. Alguses sõitsin mina, nüüd naisel hea tööl käia. 1.4 66kw 97. LS 180k kanti (meie käes umbes 100k sõidetud), ma ei ole veel kordagi ühtegi asja peale õlide-filtrite vahetanud. Ausalt. Edit: valetan, hammasrihma koos rulllikuga vahetasin. (ise tegin, suht lihtne). Kui kerel silma peal hoida siis pmst igiliikur. Sellepärast pole ka veel maha müünud, kuna selle raha eest midagi kestvamat on vist raske leida?. Nagu ennem öeldud mürasummutust ja mugavust pole ollagi (samas juhitavus ülihea), aga selle eest on öko ja juppe ka ei küsi.
Muidu 1.4 suht särtsakas mootor, aga ainult seni kuni sõidad maks kahekesi, kui rohkem inimesi autos, uimane kui kurat ja neelab kütet.
Tüüpveaks lisaks koopaäärtele ka see, et plastikust karbikatete all ei kipu enam karpi olema

.
Ahjaa, aku koht on tal nii tehtud, et sinna ilma lõikamata-keevitamata üle 45AH akut peale ei pane, ning mul sõbral, kes kasutab 10w-40 poolsünti enam üle -18-20 starter mootorit piisavalt ringi ei jõua tõmmata. Akud ostsime ühel ajal ja samad, mul seda probleemi pole (sõidan 5w-40-ga)
Mina roostes kerega masinat ei ostaks, kui siis ainult aastaks-pooleks. (Pole mõtet lappida) Vaata parem facelifte, mis tulid alates 99 aastast.
P.S läbisõitu pole mõtet karta. Mul vana töökaaslane ostis kunagi sarnase kuskil oksjonilt, valget värvi, umbes 487K oli kella peal. Firma auto oli, hooldusraamat lõpuni täidetud. Mootor käis sama pehmelt kui minu oma, ka edasi liikus sama hästi.
