Ütleks ka huvipärast sõna sekka.
E60 ja E65 suhtes kogemus puudub. Niipalju kui lugenud olen, siis probleeme neil on ja päris kalleid, nagu ka mainitud.
Positiivsest küljest on nad moodsama tehnika ja välimusega (maitse asi muidugi) ja vähem vatti saanud kehvade omanike poolt. Nende hinnad on küll jõuliselt langenud, kuid endiselt sellisel tasemel, et suvaline rullnokk neid osta ei jõua. E38 on oma põhja saavutanud ja vabalt kõigile kättesaadav, mistõttu ka palju räämas isendeid.
E38 vaevalt, et mugavuselt ja sõiduomadustelt palju (kui üldse?) alla jääb. Välimus kuulub juba klassika alla - ikkagi konkreetne ja tuntav BMW välimus. Varuosade saadavus väga hea ja hinnaklass seinast seina, aga eks hooldusehinnad võivad samuti kõrged olla. Pidevalt pakutakse EBK-s ka lammutamisele kuuluvatest igasugu lisavidinaid kui vaja peaks minema. Ise sõidan E38-ga, kuid mitte diisliga. Siiani ei oska halba sõna öelda, kuigi veel vähe vuranud ka.
Ei oska Su rahakoti paksuse üle spekuleerida ning ei tea ostuhinna piiri. Aga mina teeks nii - ostaks viimase aastakäigu (2001) 730d täislaks-lisadega ning kindla hooldusajalooga

Arvan, et tulusam ost kui poolkõva algusaasta E60/E65 tundmatu ajalooga.