FOX1000 kirjutas:
soovitan sügavalt üle vaadata S klassi mersu kere w140 3,5TD hea mõnus laev,mis kõigetähtsam siis salongis on vaikne ,suur ja mugav.
Kõik õige, aga kahjuks ei mahu hinnapiiri.
krss kirjutas:
Lisa juurde, kui palju oled aastas nõus remondi/hoolduse peale kulutama ja kui suur patakas raha on tagataskus reservis, et mingi ootamatu suurem viga vajadusel kõrvaldada. Vanemate diislite puhul saaks soovitada midagi ka ilma, et teaks vastuseid neile küsimustele...
Rehvid+ regulaarsed õlivahetused nagunii ja kui mõni suurem asi läheb siis nagunii autot seisma ei saa jätta ja tuleb ära vahetada. Ses mõttes ei saa täpselt öelda, mis summa mul remondi jaoks on- kui on vaja, tuleb lihtsalt ära teha.
mj6u kirjutas:
Ja 3000 euri eest on suht lootusetu saada heas korras bmw 530d. Selle hinna sisse jäävad pigem 2.5tdsid.
Jah, sellise hinna eest Eestis korralikku isendit tõesti vähetõenäoline leida.
DevilDeVille kirjutas:
pole küll suur auto aga mina soovitaks taksomersut universaalkerega, mahutab, kestab ja ei võta kütust. samas pole popp ja noortepärane. vedrustus on mugav, samas piisavalt konkreetselt juhitavaks jätab selle kulguri. ainus miinus on igasugused sodoomid, kes käivad küljepeegleid varastamas. iluliiste ka, kui oled otsustanud laialiistu kasuks.
Peres on ka w124 2,0D sedaan, automaatkastiga. Ütleme nii, et uimasemat autot ei ole olemas kui see

Aga oluliselt ökom on ta küll kui minu praegune e36.
Mis mootorit taksomersu puhul eelistada? praeguse 2,0 + atm kasti kooslus on küll masendav...
kj kirjutas:
Mina võtaks Audi mootoriga, 2.5 TDi
2,5 tdi kohta on nii palju hirmujutte liikvel, et suhtun teatava kahtlusega neisse. Samas- on ka palju kiitjaid.
Põhiline osa sellest 4000st km-st kuus sõidan siiski üksinda, aga nädalavahetustel on muud sõidud ja siis on kindlasti vaja mahutada vähemalt 1 turvatool ja paar täiskasvanut. Pidevalt kahte turvatooli pole vaja mahutada. Aga kui on vaja mahutada, siis koos kahe täiskasvanuga pluss mina juhina. Seni on lahenduseks olnud skeem: üks turvatool ette, teine taha äärde ja siis kaks täiskasvanut taha turvatooli kõrvale. Täiskasvanud on küll seal sellises asendis, et pisut kahjugi hakkab
Mingi aeg mõtlesin ka mahtuniversaalide peale. Sharanid/ Galaxyd jne asjad jätaksin kohe kõrvale. Lihtsalt nägin kõrvalt, kui inimene ostis galaxy 100K eest kunagi, mattis sinna aja jooksul sama summa peaaegu sisse ja kui lõpuks 60K eest maha sai müüdud oli maailma kõige õnnelikum mees

Sellest kogemusest tulenevalt on mul ka nende autode suhtes tõrge sees.
Kuna enamasti sõidan üksinda, kas siis on ikka mõtet osta suurt mahtuniversaali- mõistlikum oleks vast tõesti leida sõiduauto, mida vajadusel saab muuta 7-kohaliseks.
Aga mahtuniversaalide juurde veel tagasi tulles on silma jäänud Opel Sintra ja Renault Espace, igasugused voyad jätaks mängust välja.Renault on küll ulme välimusega, aga mida rohkem vaadata, seda rohkem meeldima hakkab. Sintra kohta ei oska midagi arvata- pole kuulnudki, et kellelgi selline auto oleks ...
*****
Niisiis, ilmselt jääb valik siiski sõiduauto peale, mille saab vajadusel 7 kohaliseks muuta.
Puhtalt enese harimise mõttes- kogemusi kellelgi Espace ja Sintra kohta?
MB-l millist mootori-käigukasti kombinatsiooni eelistada millist vältida?
Max hinnapiiri tooks 2700 peale, siis jääks u 1000eur veel esialgseks rihmade-rullide jne ringi vahetamiseks.