th00 kirjutas:
2,0 85kw ei ole 2 massilist hoorattast, 96 kw omal on, ning tean et 96 kw omal on pihustite süü, miks nood lonkavad ja jamavad. Mootori plokkid on neil mõlemal ühed ja samad
KÕIKIDEL Mondeo diislitel on kahemassiline hooratas!!! Nii 66kW, 85kW kui 96kW variantidel ja nii tddi kui tdci mootoritel. Ja hoorattaid on kah kahte tüüpi, 5 käigulise ja 6 käigulise kasti omad on erinevad, hammaste arv on erinev ja omavahel vahetatavad nad ei ole.
UK-st on võimalik osta ühe massilist hooratast aga see ei ole orginaal ja sellist ei ole kunagi Mondeole paigaldatud vaid see on mingi firma oma looming ja tuli kõvasti hiljem kuna nõudlus oli suur. Selle ühemassilisega pidi osadel muidugi vibratsiooni probleem olema ja pidi teatud liigendeid lõhkuma hakkama.
Pihustid jamavad neil kõigil võrdselt, võibolla 96kW variante lihtsalt rohkem ja hakkab rohkem silma aga pihusti hädad on neil kõigil eranditult, mootori võimsus ei mängi siin rolli!! Tddi pihustid on võibolla natuke töökindlamad kuna ei ole elektroonilised ja ei taha kodeerimist ja asju.
Plokid on neil tõesti enam-vähem samad aga on erinevusi. Andurites näiteks, 85kW tddi mootoril puuduvad osad andurid ja kohad üldse anduri jaoks mis 85kW tdci mootoril on. Ja näiteks tddi ja tdci mootoritel pole praktiliselt ühtegi osa mis kattuks, kuna täiesti teise tehnoloogia mootorid.
Pihusteid on kah näiteks väga palju erinevaid, vähemalt 5 erinevat tüüpi küll, enamus on muidugi tdci mootoritele.