Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=81652 |
1. leht 2-st |
Autor: | Kivissaar [ 05.01.2012 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
http://www.auto24.ee/used/953322 Antud isendist teab keegi midagi? Plaan laupäeval üle vaadata. Keelde peal ei ole. ja jutu järgi pidi olema väga korralik auto ja eestist ostetud. Korralikult hooldatud. On kellegil veel infot? |
Autor: | axo [ 05.01.2012 21:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Tean et selle generatsiooni Mondeo on paras õnnetus. http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2125 |
Autor: | Kivissaar [ 05.01.2012 22:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Ei ütleks. endal päris mitmel tuttaval old ja keegi pole midagi halba öeld. Pigem ootaks kindlaid fakte antud isendi kohta. |
Autor: | Killer666 [ 05.01.2012 22:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Said ju just lahti sellisest? Valget värvi oli veel. |
Autor: | Kivissaar [ 05.01.2012 22:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
mida sa ajad?:D |
Autor: | woozh [ 06.01.2012 00:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
ajab mondeot ja focust segamini.. |
Autor: | jarxz [ 06.01.2012 10:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Ei ole see Mondeo midagi nii õnnetu teiste sama tehnoloogia ja sama aja diislitega võrreldes. Muidugi kui hakata võrdlema mingite kiviaegsete mersu traktorite ja muude sellistega siis on õnnetu aga pea kõigil uuematel diislitel on probleeme hooratta, pumpade ja pihustitega ning enamus on halva kütuse suhtes tundlikud. Mondeo puhul saad sa suhteliselt väikse raha eest ikka väga palju autot. Ise juba aastaid Mondeoga sõitnud, õigemini juba teine Mondeo läheb. Esimene Mondeo oli 2001 aasta, sama tddi mootori ja sama võimsusega ja sellega ei olnud ühtegi probleemi, ainult kalla ja talla ja kallama pidi väga vähe kuna on päris öko. See esimene on siiamaani varuosadeks ja kui otsustad selle auto osta siis on mul äkki juppe pakkuda midagi kui vaja. Teine ja praegune on 2004 facelift Mondeo uuema tdci mootoriga, seda olen pidanud ikka remontima. Vahetanud olen hooratta, siduri, survelaagri, pihustid, pumba jne aga enamus vigu oli juba ostes küljes ja eelmine omanik on lihtsalt siga olnud ja mingit saasta kütet sisse valanud. Kui asjad vahetatud siis on sõita väga hea, kütet võtab vähe, ruumi on metsikult ja mugav on kah. Tddi mootori puhul tüüpvead mis jälgida tasub on hooratas(sellega seoses ka sidur ja starter), põhja alune etteande pump(seda tdci mootoril ei ole), pihustid(need ei ole elektroonilised nagu tdci mootoril ja maksavad vähe ja on võimalik remontida). Rooste kah muidugi, karbid kipub kividega puhtaks värvist loopima ja uste alumised ääred samuti. Veermik kestab väga hästi, ainuke viga mis olla võib on tagasillas pisikesed stabika vardad aga need ei maksa palju ja kui ära teed siis on muretu. Veermik kestab kindlasti kõvasti paremini näiteks kui Audi A6 veermik, kuna seal on neid pudinaid palju vähem ja nad kestavad, tean seda omast käest kuna peres mõlemad autod aastaid olnud. Üldiselt on see vanem tddi mootor tiba töökindlam ja on kütuse suhtes vähem tundlik aga samas on ta tiba lärmakam kui uuem tdci ja võibolla natuke vähem ökonoomsem. Kui ostma lähed siis katsu autot külma mootoriga kuulata, kui käib natuke konarlikult siis võib olla, et pihustid on minekul ja proovi ka käik väljas ja sidur üleval mootor seisata, kui on mingi kolksumine siis on arvatavasti hooratas. Samuti ka käivistamisel, kui ei taha kohe starterit taha võtta siis on selles enamasti süüdi hooratas mille tükid on starteri rikkunud. Üks asi mis tundub piltidelt kahtlane on see, et ette on pukseerimis aas külge kruvitud, Miks teda köie otsas vedada vaja oli kui ta nii korralik auto on? Ja tundub et sisu või armatuur on vahetatud kuna istmed ja polstrid on heledad aga põhjamatt ja armatuuri alune on tumedad mis peaks kah heledad olema. |
Autor: | Kivissaar [ 06.01.2012 13:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
kero oli tööle jäänud ja aku tänu sellele tühjaks läinud. mingi juhtmete kamm tal oli olnud. Sidur ja sellised asjad tal olevat vahetatud. ja auto pidi üldiselt korras olema. ütles et amordid on esimesed suht minekul. aga see ei morjenda väga. igatahes tänud sulle jarxz Vaatan homme auto üle ja eks tean kui juppe vaja on et küsin sinu käest. |
Autor: | Killer666 [ 06.01.2012 14:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
woozh kirjutas: ajab mondeot ja focust segamini.. Vahet pole kas mundo v6i vookus , üks pa*k puha. Õiged mehed sõidavad mersuga. |
Autor: | Kivissaar [ 06.01.2012 14:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
ei ole olemas merci mis mulle meeldiks:d |
Autor: | th00 [ 06.01.2012 15:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Endal 2001a mondeo 2,0 85 kw ja 4 aastat on mind teeninud , kuskil 120000 km mu käes olnud, ja eelmine aasta oli vaja vahetada ratta laagrid tagumised ja genekas käis remondis, muu poolest olin iga 10000 tagant hooldanud ja ei muud midagi jah 1 kord olen vahetanud ka esimese stabika kondi, aga muu poolest küll, loe ja imesta toda artiklit, aga elu on näidanud, et tuleb ette selliseid õnnetuid masinaid ja kahjux nagu näha see sattunud ajakirjale hambusse ja 2,0 85kw ei ole 2 massilist hoorattast, 96 kw omal on, ning tean et 96 kw omal on pihustite süü, miks nood lonkavad ja jamavad. Mootori plokkid on neil mõlemal ühed ja samad Aga soovitan vaadates diislite hindu siis kas enam tasub osta diislit, eriti jah 300000 läbisõiduga masinat , võõra käest , enda omal mul on 315000 spidol ja tean , et ise ju sõitnud sellega 120000, seega pole masin tundmatu, aga toda kuulutuses ei julgeks osta. |
Autor: | Kivissaar [ 06.01.2012 15:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Diislit vaatan just sp et tööga seoses. Firmaga natuke lihtsam diisliga kui bensukaga. Läbisõitu ei põe. Läbisõit suht ükskõik. enamustel keritud. aga selle masina ajalugu annab kontrollida kuna eestist ostetud uuena. |
Autor: | jarxz [ 06.01.2012 16:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
th00 kirjutas: 2,0 85kw ei ole 2 massilist hoorattast, 96 kw omal on, ning tean et 96 kw omal on pihustite süü, miks nood lonkavad ja jamavad. Mootori plokkid on neil mõlemal ühed ja samad KÕIKIDEL Mondeo diislitel on kahemassiline hooratas!!! Nii 66kW, 85kW kui 96kW variantidel ja nii tddi kui tdci mootoritel. Ja hoorattaid on kah kahte tüüpi, 5 käigulise ja 6 käigulise kasti omad on erinevad, hammaste arv on erinev ja omavahel vahetatavad nad ei ole. UK-st on võimalik osta ühe massilist hooratast aga see ei ole orginaal ja sellist ei ole kunagi Mondeole paigaldatud vaid see on mingi firma oma looming ja tuli kõvasti hiljem kuna nõudlus oli suur. Selle ühemassilisega pidi osadel muidugi vibratsiooni probleem olema ja pidi teatud liigendeid lõhkuma hakkama. Pihustid jamavad neil kõigil võrdselt, võibolla 96kW variante lihtsalt rohkem ja hakkab rohkem silma aga pihusti hädad on neil kõigil eranditult, mootori võimsus ei mängi siin rolli!! Tddi pihustid on võibolla natuke töökindlamad kuna ei ole elektroonilised ja ei taha kodeerimist ja asju. Plokid on neil tõesti enam-vähem samad aga on erinevusi. Andurites näiteks, 85kW tddi mootoril puuduvad osad andurid ja kohad üldse anduri jaoks mis 85kW tdci mootoril on. Ja näiteks tddi ja tdci mootoritel pole praktiliselt ühtegi osa mis kattuks, kuna täiesti teise tehnoloogia mootorid. Pihusteid on kah näiteks väga palju erinevaid, vähemalt 5 erinevat tüüpi küll, enamus on muidugi tdci mootoritele. |
Autor: | Pahh1 [ 06.01.2012 19:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
kuidas uus mondeo vastu peab mõtlen toda alates 2007 aastast. diiselmootoreid just. mis vahe on 96kw ja 103 kw. too 103 kw peaks olema sama mis skodadel ja passatitel peal? kuida fordi enda automaatkast vastu peab? |
Autor: | tamar99 [ 08.01.2012 18:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Mondeo 2.0 tdi 85kw 2000.a |
Peres 2002a 2,0tddi 85kw ghia 5k manuaal. Ostes oli 4a vana ja 192tuh kellal. Praegu kellal 316tuh äkki. Suurematest probleemidest siis 250tuh peal hakkas hooratas väsima, läksid uus survelaager, sidur, hooratas. Muidu veermikus vahetatud piduriklotse, mõlemad välimised rooliotsad, üks esimene rattalaager ja kondid. Nojaa pisiasju, filtreid, õlisid, pirne,kojamehi jne. Iga 10tuh tagant õlivahetanud. Nagu midagi ette heita eisaa. Autolehe jutt on küll bs... Päris paljudel tuttavatel ka selline mondeo, pole nagu täheldanud et nii kehva oleks. Talvine keskmine küttekulu, ala 20km otsi sõites 7,5. Pika otsapeal vähem. Suvel kliimaga Tartu-Vilnius-Tartu 5,5 (ei ökotanud). |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |