Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 29.01.2012 03:38 

Liitunud: 03.12.2011 16:24
Postitusi: 63
Asukoht: Oslo
http://www.auto24.ee/clients/nemm/used/ ... nguage=EST

Kuna olen audi alal võhik,siis küsiks, mis sellest diislist arvata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 29.01.2012 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Ilmselgelt on väga hea auto kui on korrapäraselt hooldatud jne. Nukv6llidega oli vist mingi keiss?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 29.01.2012 13:15 

Liitunud: 03.12.2011 16:24
Postitusi: 63
Asukoht: Oslo
Neil tehase remontnukkade komplekt pole sees?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 29.01.2012 13:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 12:37
Postitusi: 522
sellel peaks juba tehase remont jah sees olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 31.01.2012 10:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
See juba uuem kahe poolene diisel, mis ei vaevle enam nukaprobleemide käes. Mootoritähis hakkab neil B-tähega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 31.01.2012 14:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
AFB, AKN, AKE, AYM, BFC - vanemtüüp, probleemne ülakorrus.

BDG, BCZ, BDH, BAU - uuemtüüp, rullnookur, parandatud versioon, mitte probleemne ülakorrus.
BDG, BCZ, BDH või BAU (kõik alates 2003. aastast) mootoritähisega 2.5TDI masinatel on uuendatud konstruktsiooniga nukkvõllid pluss rullikutega nookurid ja seega vana 2.5TDI probleeme püütud likvideerida. (Andmed Audiclubi foorumist)


Kõnealune A4 (120kw) on kõigi eeldustekohaselt siiski probleemne veel, sest muudatused tehti 2003 sügis.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 01.02.2012 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
ei päästa ka rullnookur midagi, 2008.a 3.0TDI'le tuli ka teha nukavahetus. Kuluvad ära lihtsalt. Vähemalt ei põle enam Bxx mootoritel klapid ära, nagu Axx mootoritel, nii palju on rullnookurist kasu. Esineb tunduvalt paremas korras mootoreid õnneks müügis olevatel autodel.. vana Axx on ikka suht nigel...
Muidu jõuline mootor, aga raske sillale, sellest ka, et V6 mehed käivad tihemini silda remontimas. Muidu normaalse kasutuse korral kestab, aga ökonoomsust pole mõtet otsida. korruta 1.9 kulu 2x ja väikse tuuninguga on võimalik ka see 1.9 laulma panna. Igaühe enda asi, mida tahab.
V6 puhul on probleemne ka toitesüsteem, eriti meie kütusega. Jaoturpump Axx mootoritel kipub meie kütusega pirtsutama ja mõned tuhanded juudirublad kaovad hetkega taskust. Bxx mootorid on vähemalt ses suhtes natuke edasi arendatud. Taluvad seda lörtsi, mida meil diisliks nimetatakse, vähe paremini.
Leia korralik isend ja osta ära. Nelivedu on selle mootoriga must have, sest küttekulu osas vahet väga pole.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 01.02.2012 02:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Esmakordselt mario.`ga nõus. Lisan vähe soovitusi.

2.5v6TDI ei olegi mõeldud ökonoomseks sõiduks, võtab mõnuga kütust (diisli kohta) ja hoolduski kallis.
Kui võimalik, siis tasuks igal juhul eelistada 1.8T mootorit, hoolduskulud tunduvalt- ja kütusekulu väiksemad.

Ökotamiseks jääb üle vaid 1.9tdi kõigis variatsioonides, kuigi sealgi tuleb väikest eeluurimistööd teha seoses läbisõidu ja riskidega. Kas remondid pumpa tihti või oled valmis pd pihusteid vahetama kalli raha eest. Ise valisin 1.9tdi 96kw pd mootori, siiani pole mootori juures midagi remontinud, labisõit peagi 400 000km (minu poolt ~120 000km). Keskmine kulu 5-6l/100km ja jõudu tänu chipile rohkem kui teemas oleval 2.5v6tdi`l.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2,5 Diisel.
PostitusPostitatud: 01.02.2012 23:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
pumppihusti on üsna lollikindel jep. pakuti ka 2.0 100kW, aga neid annab taga otsida. Sõbranna sai ühe sellise omale. Väga asjalik. Ahjaa, kui teile üritatakse poes pähe määrida pumppihusti õli, siis pole mõtet, see on kolmandiku võrra kallim ja mingit vahet pole tegelikult. pumppihusti ei karda tavalist õli ja mingit vahet mootori töös ei ole täheldanud ka mõõtmiste abil. Et kes tahab kokku hoida, siis palun väga, siin on üks variant. :)
1.9td Audid on üldse maru haruldased siin maal, C5 kerega 1.9 annab taga ajada tikutulega.
DeLaBig on sattunud ühe ääretult kauasõitva masina otsa. Tambi veermikusse ja sõidad muretult vähemalt kolmveerand milkut. Hooldused on muidugi võtmesõna, ilma selleta muutuvad kõik kiirelt romuks.
Rohkem polegi väga lisada.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7