Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 20:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Ise vaataksin Volvo s80 poole aga see paraku sedaan, alternatiiv v70?

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 22:28 

Liitunud: 05.07.2007 19:20
Postitusi: 300
Passat 1.9tdi

_________________
Müüa hea hinnaga suve -ja talverehve.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2009 15:50
Postitusi: 448
Pakuksin ise ka Passatit, 1.9TDI. Uuri, neid 1.9TDIsi on kolme erinevat tüüpi vist. Ühel oli probleemid pihustitega, aga ma ei tea millisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
ei ole neil mingit pihustiprobleemi, kui korralikku kütust tankida.
1.9 on mitu varianti - kas jaoturpumbaga 66 ja 81kW või pumppihustitega 74, 77, 85, 96, 110kW. Lisaks on ka veel B5.5 passatil 2.0 100kW .. head väändega ja väikese kuluga mootorid. Hooldamata mootor tasub valusalt arvetega, heaperemehelikult peetud masin kestab lõputult.
Volvo 850/V70 ehk siis see "esimene" põlvkond - R5 diisel, keskmine 5 kopikatega. Automaat tahab trassil 4.4, linnas 8, manuaaliga saab samad numbrid. Ise valiks Volvo.
VAG grupi manuaaldiislid vaevlevad lagunevate kahemassiliste hoorataste küüsis. Ka täitsa tuttuus ketas võib laiali minna, kuna omaniku sõidustiil on lihtsalt selline. Jaoturpumbaga variantidel on pumba pea kulumine nagu E34 TD/S'idel.. sama pump sisuliselt. Kui enam külmalt ka käima ei meelita, siis on aeg minna ja osta 320€ eest uus pea.. Olen enamus bemme siiski sõitma saanud ainult magnetite puhastamisega, kuid vahel juhtub ka kurvem stsenaarium... Automaat on WIN, kui käigud lülituvad ja nõksatusi ei esine.
Bemm on ilmselt mugavam, aga commonraili pihustid ei kannata meie kütust ja eelsüüde ning lagunev roostevabast väljalase. Lisaks on oht murda turbovõll, kui külmalt hakata kõvasti tallama. Õli kaotab kiirelt oma omadusi ja see 15 000km välp võiks olla pigem mingi 10 000km. Eelsüüte nöökimised on ka igapäevane teema.
Japsi diislid on üsna isikupäratud ja tundmatu maa, kuna keegi ei julge juba päritolu pärast osta.. Noh, tegelt enamik japse ostab siiski oma mootori mõne euro-tootja käest ja enamik japse kasutab kas PSA või Renault' diislit. HDi on hea kulgemispill, säästlik. Aga FAP mootorid on kübemefiltriga, mis lühikeste linnaotsadega üsna kiirelt täis tahmab. Kui auto enam ise põletada ei jõua, tuleb sumpa alt ära kruvida ja leeklambiga mõneks tunniks sõbraks saada.
2.2HDi on päris hea sitke, kuid peab jälgima, et välpadega üle ei lase. Rihma purunemise korral purunevad nookurid, riknevad klapid ja tüüpjuhtumi puhul puruneb ka nukkvõll. Sõbral läks õnneks, pääses nookurite ja klappidega.
Diisel on üldjuhul nagu diisel ikka. Peab teadma nikse ja nõkse mingi mootori puhul.
Hilux pole ka mingi väga röövel. Keskmine kulu 7-8 liitri kandis, pihusti otsaseibid kipuvad surema, sellest saad aru, kui käivitub natuke halvasti ja lonkab vahepeal, bensuka puhul nagu üks pütt ei tööta. :)
Santa Fe 2.2 diisel on ka üsna asjalik, ei küsi üleliigset raha sinu rahakotist, nelivedu ja keskmine kulu 7-8 vahel. Ainuke nõks, et kui rihma vahetada 120 000km pealt, tuleb ära vahetada ka pihustiotsad. Siis on jälle muretu.
Opel Astra G 1.7td on Isuzu oma, kui keema ei lase, on tipptopp ja maanteekulu 4L sajale. Sõida nagu Priusega. :D
Aga eks pead kalkuleerima, milline auto on soodne osta, soodne pidada ja mis kannatab ka tröökamist, et peale metsaskäiku ei peaks poolt alusvankrit välja vahetama :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 23:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Lihtsalt kysin- MIks diisel? Palju kuus KM tuleb? kuus yle 3000km ei sõida siis tuleb bensukas vast odavam, kokkuvõttes.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.05.2010 18:40
Postitusi: 889
Asukoht: Pärnu
talon kirjutas:
Lihtsalt kysin- MIks diisel? Palju kuus KM tuleb? kuus yle 3000km ei sõida siis tuleb bensukas vast odavam, kokkuvõttes.

Ma siis ka lihtsalt mainin ära, et alati kui siin on mingi diisli ostuteema siis tuleb mõni bensaka vend ja küsib, et miks sa diislit tahad seda ju nii kallis parandada jne. :bs :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
tjah, ega kokkuvõttes vahet ei ole.
1.9 liitrine diisel-buss on kindlasti rahakotile kergem, kui 1.9 liitrine bensukas. Bensukal puudub vääne ja sama koormuse korral on bensukal 30-80% suurem kütusekulu - valem on pöördvõrdeline mootori suurusega. Selleks, et jõu ja kütusekulu suhe oleks parim, on vaja suurt bensumootorit, kuid mitte tingimata suurt diislit. Sellest ka maasturite diislitrend. Need ajad on möödas, kui V6 või V8 mootoriga mööda metsa käidi. Nüüd on rida-diislid.
Lisaks, juba ainuküsi sõiduauto näitel - nelivedu paneb bensukale kõvasti rohkem küttekulusse, kui diislil.
Ega see diisel ka mingi paipoiss ei ole, kuid raha suhtes pole enam vahet - pigem on diisel juba sama kallis/odav remontida, oleneb, kust mätta otsast vaadata.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 08.02.2012 23:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Passati kohta siis
mario. kirjutas:
ei ole neil mingit pihustiprobleemi, kui korralikku kütust tankida.
1.9 on mitu varianti - kas jaoturpumbaga 66 ja 81kW või pumppihustitega 74, 77, 85, 96, 110kW. Lisaks on ka veel B5.5 passatil 2.0 100kW .. head väändega ja väikese kuluga mootorid. Hooldamata mootor tasub valusalt arvetega, heaperemehelikult peetud masin kestab lõputult.
....

Kui jah Passat huvi pakub, siis 1.9 diisel + manuaal kast. 1.9 erinevate versioonide kütusekulu vahet eriti pole. Viimasel ajal 85kW mootoriga rohkem hädasid olnud, kuid vb see lihtsalt kokkusattumine vms. Automaatkastidega pidi probleeme olema. Lisaks pidi 2.5 diislitega rohkem probleeme esinema, seega 1.9 parem valik.
Uurisin ise ka Passati kohta, selle teemaga sain palju targemaks - http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=79&t=82639
Passati ostul jälgida tüüpvigu (VW klubist leiad teemasid) ja kui kõik okei ning tehnika korralikult hooldatud, peaks masin kestma ilusti :)

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 09.02.2012 14:40 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
rutsik kirjutas:
Opel Astra - 2005+
Ford focus - 2004+ (või millal see uus kere tuli)

Oskab keegi rääkida kuidas need astrad ennast üleval peavad? Just mootor ja uuemad kered (rooste).



Siin teemas olen Astrast ja Focusest rääkinud.

Nagu näed lingile vajutades, on Astra puhul kogemus olemas bensiinimootoriga luukpäraga, Focus oli diisel-universaal.

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 09.02.2012 18:38 

Liitunud: 30.11.2006 16:54
Postitusi: 456
Asukoht: Kihme
cali kirjutas:
Ise vaataksin Volvo s80 poole aga see paraku sedaan, alternatiiv v70?


Volvo on küll öko aga ülalpidamine pole mitte odav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 10.02.2012 22:26 

Liitunud: 12.04.2003 08:15
Postitusi: 126
miks mitte ford mondeo 2.0 tddi kas 66kw või 85kw, peaks olema odav, öko ja suur.

_________________
Subaru Impreza GT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 10.02.2012 22:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
siis mitte TDdi, vaid TDCi.. Commonrailiga on muresid vähem, kui jonnaka pumbaga, mille remont on isegi säästuka projektina suhtkoht kallis. Pihustid on jonnakamad, kui solki ei saa, ei juhtu midagi ehk.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 11.02.2012 01:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Mina hoiaksin Mondeo'test kauge kaarega eemale. Vähemalt 2000 aastate algusmudelitest (kuni 03,04) .. edasi ei oska öelda, kas midagi muutunud või mitte. Vist suht samad mootorid?
Igatahes parajat peavalu, jube palju tüüpvigu jne. Mul sõber vaevleb ka enda oma käes. Nende hinnad ka viimaste aastatega jubedalt langenud.
Eesti kütuse juures sai sõber aastas vähemalt korra käia pihustite seadistamises vms. Et tunduvad väga probleemsed olema ning paljud remondikohad ei taha neid üldse eriti näppida.
Siin testis natuke juttu - http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2125

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 11.02.2012 10:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
mario. kirjutas:
siis mitte TDdi, vaid TDCi.. Commonrailiga on muresid vähem, kui jonnaka pumbaga, mille remont on isegi säästuka projektina suhtkoht kallis. Pihustid on jonnakamad, kui solki ei saa, ei juhtu midagi ehk.

Endal mõlemad olnud ja hetkel tdci mootoriga facelift masin ja ei ütleks, et tddi kuidagi jonnakam oleks olnud. Mõlemal on vigu mis tulenevad kehvast diislist aga tddi remont on tiba odavam kuna tollel on veel vana tüübi pihustid mis maksavad kordades vähem kui tdci elektroonilised pihustid. Vead on tddi ja tdci mootoritel suht samad ainult tddi mootoril on lisaks veel paagi juures olev etteande pump mis ära sureb aga tdci mootoritel seda enam ei ole. Lisaks on tddi mootor ka lärmakam ja ka natuke janusem.
Kui mingit solki sisse ei vala siis kestavad nad mõlemad väga hästi ja on väga ökonoomsed. Paljud probleemid tulenevad sellest, et lastakse kuskil sossseppadel pihusteid remontida ja siis sõidetakse mingi ahjuküttega ning siis hädaldatakse, et auto laguneb. Enda autol vahetasin pihustid uute vastu, tangin korralikku kütust ja kõik töötab nii nagu peab.
Ei ütleks, et Mondeol rohkem vigu oleks kui igal teisel uuema tüübi diislil millel on commonrail, kahemassiline hooratas ja peened pihustid.
Pole mõtet muidugi võrrelda neid mootoreid vanemate pommikindlate Mersu või VAG-i traktoritega, sest tehnika on ikka väga erinev, uuema aja diislitega võrreldes pole nad kuidagi sitemad kui kõik teised.

Ei tasu seda Autolehe artiklit päris puhta kullana võtta, täpselt samamoodi võiks hädaldada paljude teiste uuema aja diislite kohta kui neile mingit solki sisse valada ja kui satub mingi õnnetum auto. Enda kogemuste põhjal isegi osade tanklate kütuse võib liigitada solgi alla(Olerex).

Selle raha eest mis Mondeod maksavad saad sa ikka väga palju autot. Alles paar päeva tagasi vedasin autos pakendis korteri ust koos lengiga nii, et luuk oli kinni ja uks mahtus ilusti autosse ära. Näiteks mööbel mis A6 C5 Avanti ära ei mahtunud läks universaal Mondeosse vabalt sisse. Pole kaubikut vajagi, sest ruumi on ikka meeletult. :D
Maanteel saab vabalt alla 5 liitri sajale hakkama, seda siis 85kW tdci mootoriga ja keskmist kütuse kulu üle 7 liitri sajale mina enda auto juures näinud ei olegi. Hetkel näitab arvuti 6,7 keskmiseks kuluks aga suvekuudel on see ikka liitri jagu väiksem vähemalt.

Kui Mondeot ostad siis katsu veenduda, et hooratas ja pihustid oleks vahetatud, siis peaks saama suhteliselt muretult pikka aega sõita kui natuke auto eest hoolitseda.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Soovitage ökodiislit kuni 6500
PostitusPostitatud: 01.06.2012 01:16 

Liitunud: 12.05.2004 22:34
Postitusi: 173
Up!

Valida on kahe auto vahel linnasõiduks. Kas a4 b6 1.9 tdi automaat või bmw e46 2.0d 110kw (või lausa 3.0d) automaat. Kumb kestab paremini ja on odavam pidada, eeldusel, et korralik eksemplar leida? Kindlasti automaadid ja dislad. Muid masinaid ei vaata. X-drive eriti ei taha, rohkem asju mis pekki võivad minna. Autod ise suht samas hinnas, aastad 2003 ja üles mõlemad.

Audil rihmaga mootor (rihmavahetuskulu kohe alguses) ja see va sindrinahk multitronic kast. Bemmidest ei tea midagi eriti. Toitesüstesüsteemide vahe kumma kasuks (pihusid, pump jne)? Aga veermiku keerukus ja tükkide hinnad? Huvitavad kuut-kerega masinad. Väiksed on nad mõlemad, aga kumb seest suurem ja vaiksem tundub?

Tnx.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7