Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.04.2024 17:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 11.01.2017 22:10 

Liitunud: 11.01.2017 21:59
Postitusi: 2
Tere !

Ehk oskab keegi anda mingi ülevaate siis antud mudelist. MB CLS320CDI alates 2008 aasta. Soov siis osta kas CLS, Audi A6 3,0TDI Quattro (alates 2008) või BMW 530D ( kindlasti m-pakett ja alates 2008 ). Kuidas CLS-i õhkvedrustus toimib, on pidev peavalu või normaalse hoolduse puhul muretuid kilomeetreid palju ? Kui kellegil siis kogemusi selle autoga, on igasugune info teretulnud.

Tänud ette ära,
A.E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 11.01.2017 22:22 

Liitunud: 17.12.2016 00:19
Postitusi: 83
Võta mis endale meeldib, usu mind, neid kõiki saad rõõmuga remontida. Isiklikult sellist vanat autot diislina ei võtaks mingil juhul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 11.01.2017 22:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2016 13:04
Postitusi: 132
diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.

_________________
mida peab sinu ema tundma, kui ta leiab su teadvusetu laiba, marihuaanat täis süstal veenis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 12.01.2017 15:43 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
varu kirjutas:
diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.


Mis gaasi-maasturil viga on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 12.01.2017 17:39 

Liitunud: 11.01.2017 21:59
Postitusi: 2
varu kirjutas:
diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.



Diisliga luksauto ? Milline neist luksauto on ? :? :o


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 12.01.2017 18:53 

Liitunud: 17.12.2016 00:19
Postitusi: 83
Pilthttps://imgflip.com/memegenerator


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 14.01.2017 14:04 

Liitunud: 04.04.2015 09:51
Postitusi: 92
printuss kirjutas:
Võta mis endale meeldib, usu mind, neid kõiki saad rõõmuga remontida. Isiklikult sellist vanat autot diislina ei võtaks mingil juhul.


Tõeline esindusauto on ikkagi selline, mis logiseb, on pidevalt esinduses ja mille omanikul näpud haisevad nagu traktoristil. Sest diisliga tehakse jõudu ja samalajal on ilgelt öko ka.

Aga rääkides CLS-i ülevaatest, siis peamine mugavuslisa on see, et ka esiistmele istudes saab endal pea poolekslöödud. Tagaiste on niiehknaa peata ratsanikele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 14.01.2017 15:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2016 13:04
Postitusi: 132
tomcraft kirjutas:
Mis gaasi-maasturil viga on?


wannabe-de jaoks polegi.

_________________
mida peab sinu ema tundma, kui ta leiab su teadvusetu laiba, marihuaanat täis süstal veenis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 14.01.2017 16:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2008 23:48
Postitusi: 475
A6-tesid ja bmw-sid on nii palju juba, et süda läheb pahaks ja müüa on hiljem raske. Osta CLS, näeb nendest kolmest parim välja kuid on vaieldamatult ebapraktiline. Õhkvedrustus on üldjuhul toimiv ja kestev mersu puhul, veermik sama mis w211-l. Esisilla b-osa õhkamort maksab ca 800€.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
PostitusPostitatud: 14.01.2017 22:24 

Liitunud: 08.04.2003 02:55
Postitusi: 1101
Ehand kirjutas:
Tere !

Ehk oskab keegi anda mingi ülevaate siis antud mudelist. MB CLS320CDI alates 2008 aasta. Soov siis osta kas CLS, Audi A6 3,0TDI Quattro (alates 2008) või BMW 530D ( kindlasti m-pakett ja alates 2008 ). Kuidas CLS-i õhkvedrustus toimib, on pidev peavalu või normaalse hoolduse puhul muretuid kilomeetreid palju ? Kui kellegil siis kogemusi selle autoga, on igasugune info teretulnud.

Tänud ette ära,
A.E



Kõigil nendel autodel on puudusi. Sellel Bemmil on juba ketiprobleemid, samas sellel Audil ei ole enam ketiprobleeme :D. Mersu ja Audi on mõlemad kalliste õhkvedrudega, kui ka Bemm on õhkvedrudega, siis need on võrreldes Mersu ja Audiga suisa tasuta :). Ma jätaks sealt valikust Bemmi viimaseks ja kaaluks kas ma tahan stiilset aga ebapraktilist Mersut või igavat aga praktilist Audit.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7