Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Volvo V70 2.4 BI-FUEL
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=85148
1. leht 1-st

Autor:  highrankin [ 25.02.2012 16:36 ]
Teema pealkiri:  Volvo V70 2.4 BI-FUEL

Tere tervist.

Kuna hetkel tundub, et spekulandid pedereerivad nafta hinnaga nii kaua kui võimalik ja üleüldiselt hakkab vaikselt rahakoti ja närvide peale tuleb vaadata mingeid odavamaid viise liikumiseks. Elektriautod on veel liiga kallid ja liiga uued.
Kunagi sai ühe taksojuhiga samasuguses autos räägitud ja tema kiitis küll taevani.
Kas kellelgi on kogemusi? Kui ise sõitnud ei ole, siis õemehe mehaanikust sõber on ikka midagi kuulnud.

http://www.auto24.ee/used/892019

Autor:  tem11 [ 25.02.2012 18:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

endal ka auto gaasiga ja bensuga ja väga hea on ikka sõita, kuna kütuse peale kulub peaaegu poole vähem raha. isal on ka autol gaasiseade, mis millegi pärast sussid püsti viskas.
konkreetsest isendist rääkides, siis ma seda küll osta ei soovita, kuna võru autoaias pooled autod on uuesti üle ehitatud ja sinna tuuaksegi enamus autosid pauguga.

Autor:  highrankin [ 25.02.2012 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

Okei. Täpsustan. Ei huvita konkreetne auto. Kuulutus on lisatud illustratsiooniks. Samuti ei huvita LPG gaasiga autod.
Huvitab just selline CNG/Bensiin BI-Fuel Volvo.

Autor:  kj [ 25.02.2012 20:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

Hea masin, paagitäiega saab Pärnus edasi tagasi ära käidud, linnas kulub rohkem... Gaasi hind vist praegu 0.7xx, kokkuhoid tuleb hea. Tanklaid pidi ka juurde tehtama, Tallinna üks vist juurde, Pärnusse, Narva ja Tartusse pidid ka tegema, kui õieti meeles.

Mingi kiirenduspüss ta muidugi pole :)

Autor:  tem11 [ 26.02.2012 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

kj kirjutas:
Hea masin, paagitäiega saab Pärnus edasi tagasi ära käidud, linnas kulub rohkem... Gaasi hind vist praegu 0.7xx, kokkuhoid tuleb hea. Tanklaid pidi ka juurde tehtama, Tallinna üks vist juurde, Pärnusse, Narva ja Tartusse pidid ka tegema, kui õieti meeles.

Mingi kiirenduspüss ta muidugi pole :)

kusjuures uuema põlvkonna gaasiseadmetega ei olegi see kiirenduse vahe nii ulmeline. võrus on ntx. liitri hind 0,76 senti, olerexis ntx. 0,72 senti.
huvitav, kuidas see surugaasiga peaks töötama?

Autor:  Scorpio Ghia [ 28.02.2012 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

arvesta sellega, et Rootsis need bifuelid on taksod :)
mulle siin käiti mitu korda pakkumas selliseid, hea hinnaga, jäi tehing katki

Autor:  highrankin [ 29.02.2012 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

Ma ise lootsin, et Devil tuleb pedekuningriigi taksondusest pajatama, aga ei tulnudki.

Jah ma tean.

Autor:  kalle [ 01.03.2012 00:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

miks see parem on kui LPG?

Autor:  Scorpio Ghia [ 01.03.2012 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

kalle kirjutas:
miks see parem on kui LPG?


sest tehase poolt projekteeritud, ja teise poolt inimene tahab sõita ringi ja otsida, kus müüakse gaasi tema auto jaoks :)

Autor:  dellu [ 24.03.2012 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

See et hakatakse tanklaid ehitama on muidugi natuke küsimärgiga trende vaadates, aga mine sa tea. Tõin just hiljuti tellisime peale Saksamaalt ühe CNG Opeli. Kütusekulu isegi väga hull polnud, 21kg (raamatu järgi, Varssavis läks samas sisse mingi 25kg kanti) gaasiga sai sõita 445 km (enamus maantee nii 100km/h GPS järgi). Hind oli nii 0.75 kanti Poolas, Saksamaal oli vist 1.10 eurot. Sellega muidugi ilusam osa lõppes. Saksast tulles oli 2 tanklat Poolas, üks kiirtee ääres Poznani kandis ja teine Varssavis, mis tähendas alates kuskilt Leedust tulin bensuga. Väike googeldamine näitas, et Leedus peaks 2 tanklat olema, üks Vilniuses (mis oleks tähendanud 100km ringi ja teine kuskil lääne Leedus sadamapiirkonnas). Lätis paistis vanasti olema olnud 6-7 tanklat, nüüd vist justkui 2 kuskil marsuudist palju eemal ja Riia 4-st äkki üks alles. Mina ei suutnud seda üht ka leida, kuigi pole kindel, et navi päris õigesse kohta juhatas, aga kuna bensupaak oli ka tühi, siis polnud võimalik otsida ka pikalt. Bensu võttis sama auto 7/100le, nii et tema 14L paagiga sain napilt Pärnusse (üle 12,7 muidugi ei õnnestunud tankida). Seega kui mujal on pigem languses, siis võta nüüd kinni kas Eesti 2-le (Tallinn ja Tartu) on ikka loota ja nagu Opeli kogemusest, siis tundub et ikka mootor gaasi peale häälestatud, sest bensu kulu küll väga hea polnud.
Kas sul sellest nüüd väga kasu oli, aga lihtsalt paar tähelepanekut.

Autor:  MartenL [ 26.03.2012 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2.4 BI-FUEL

Rootsis on väga populaarne. Populaarne just firmaautode seas, kuna need tuleb tööpäeva lõpus reeglina täispaagiga tagastada. Tavainimesed ei viitsi nii tihti tankida. Mõtlesin ka ise sellest, kuna Suur-Sõjamäel tanka olemas ja sõidud 90% Tallinnas. Balloonides on rõhk meeletu, usun et tehas on teinud kõik oleneva avariis kahjustuse vältimiseks.

Rootslane soovitas just VW passatit, mitte Volvot.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/