Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 01.04.2012 09:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Plaanis siis üks neist osta, E30 puhul sedaan, E36 puhul siis universaal,
Mõtlen just mootoreid, töökindlust ja muud, hinnapiiriks ostul jääb ca 2000eur, et milliste mootoritega isendeid vaadata ?

Kiitke ja kurtke


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 01.04.2012 10:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
m40 mootoriga vast ei tasuks osta , ehk siis e30 318/316 puhul vaadata m10 või r6 ja e36 universaale vist polegi vana mootoriga.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 01.04.2012 11:44 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
E36 puhul on M43 mootor ilmselt kõige lollikindlam variant: tüüpvead puuduvad ning hammasrihma asemel kasutatakse kettülekannet. Tavaliiklemiseks piisava jõudlusega ning kütusekulu on samuti üsna mõistlik (7-8 ühikut 100 km kohta).

Juhul kui on soov soetada E36 touringut, siis soovitaksin miskit analoogset http://www.auto24.ee/used/602527 Konkreetsel isendil kliimaautomaatikat ei ole, mõistlikum oleks sellise lisavarustusega isend valida. Valdaval enamusel viimaste aastate E36-tel on see olemas.

Kõige suuremaks probleemiks saab ilmselt olema kere(kehtib nii E30 kui ka E36 kohta), nagu eelnevalt mainiti on soovituslik teha korralik korrosioonikaitse. Tehnika on üldiselt üsna töökindel ning suuremad tüüpvead puuduvad. Valdav enamus varuosi on samuti üsna mõistliku hinnaga.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 01.04.2012 22:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 17:04
Postitusi: 125
Asukoht: Tallinn
M10 kui ka M40 on sama häda, nukkvõlli kulumine. Enamik 1.6 ja 1.8 mis siin Eesti teedel liiklevad on nagu õmblusvabrikud (klapiklõbin) :) m10 ja m40 erinevus on see et m40 on hüdrotõukuritega aga m10 ilma. Kuid siiski, mootorid on töökindlad ja varuosad odavad. :)
E30 on juhitavus väga hea 8)

_________________
DREAMIX AUTO - Sõidukite kere-, värvi- ja remonttööd. Leia meid facebookist- Dreamix Auto. Küsi hinnapakkumist! dreamixauto@gmail.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 00:10 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
_siim_ kirjutas:
M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne.
M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant.
?


M42 ja M44 mootorid on 16V DOHC mootorid, M43 tüüpi mootor on ühe nukkvõlli ja kettülekandega mootor, millest ma ka enne rääkisin. Ühesõnaga tsiteeritud postituses on need omavahel vahetuses.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 08:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 17:04
Postitusi: 125
Asukoht: Tallinn
_siim_ kirjutas:
M10 on teiste k6rval täiesti pommikindel asi,tasuks eelistada pritsega versiooni.
M20 ehk vana r6 on rihmaga,sööb ysna isuga kytet aga edasi nagu ei liigu eriti... muidu täitsa kestev mootor.
M40 on rihmaga sitanikats mille rihma vahetusvälp on mingi ulme vähe,kas 20 v6i 40tkm ,
nukk kulub kiiresti.
M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne.
M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant.
M50 ehk siis e36 peal olev r6,ise leian et yks ylihästi 6nnestunud mootor,ei ole siiani yhtegi laiali suutnud lasta,bensukulu kah m6istlik,ketiga seega jäävad igasugused rihmamured ära.
Ise kasutan hetkel M51(diisel r6) mootoriga bemmi,see on öko,näpitud natuke ja liigub mehiselt ning samamoodi laiali ei käi ning kestab.

Oleneb mis s6dustiili teemaalgataja harrastab?



M20 on ketiga ka..

_________________
DREAMIX AUTO - Sõidukite kere-, värvi- ja remonttööd. Leia meid facebookist- Dreamix Auto. Küsi hinnapakkumist! dreamixauto@gmail.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 08:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Üldiselt vaja rahulikuks sõiduks just, hoorata ei meeldi, enamuse ajast sõidab kaasa ka paarikuuune imik, aga mootoritüübilt tegelikult vaja ökot aga samas ka natuke võiks vajadusel liikuda, kere poolest pean jah hoolas olema, aga ilmselt kindlasti e30 või e36 touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 09:28 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Speedmaster kirjutas:
_siim_ kirjutas:
M10 on teiste k6rval täiesti pommikindel asi,tasuks eelistada pritsega versiooni.
M20 ehk vana r6 on rihmaga,sööb ysna isuga kytet aga edasi nagu ei liigu eriti... muidu täitsa kestev mootor.
M40 on rihmaga sitanikats mille rihma vahetusvälp on mingi ulme vähe,kas 20 v6i 40tkm ,
nukk kulub kiiresti.
M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne.
M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant.
M50 ehk siis e36 peal olev r6,ise leian et yks ylihästi 6nnestunud mootor,ei ole siiani yhtegi laiali suutnud lasta,bensukulu kah m6istlik,ketiga seega jäävad igasugused rihmamured ära.
Ise kasutan hetkel M51(diisel r6) mootoriga bemmi,see on öko,näpitud natuke ja liigub mehiselt ning samamoodi laiali ei käi ning kestab.

Oleneb mis s6dustiili teemaalgataja harrastab?



M20 on ketiga ka..


M20 on hammasrihmaga. Veendumaks selles, soovitan vaadata seda skeemi http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ooth_belt/

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 09:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Touring on kindlasti parem , kuna mahub kraami palju rohkem ja e36 on ikka uuem auto , millel on m6ningad eelised vana ees. Näiteks on seest vaiksem , salongi materjalid on paremad , tavaliselt on juba el. aknad , rooliv6imud ja asjad peal , samas on e30neid , millel pole isegi kesklukku. Selles suhtes kui sa ise mingi e30 fanatt pole , siis suht m6tetu auto , vana juba ja iganenud.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 10:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Aga millist mootorit, millise litraaziga siis täpsemalt taga ajada ? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 10:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2009 00:54
Postitusi: 1518
Asukoht: Tallinn
2.0 R6 110 kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 11:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
ja alati tuleb arvestada, et vahest saaks vajutada samuti...

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 12:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Sedaan ja kupee jäävad väikelapsega pere jaoks väikseks, E36 ülalpidamiskulud on suhteliselt mõistlikud ja saab veel autole ka käe ise külge panna (pole imevidinaid täis topitud)

Kui palju on kütusekulud antud mootoritel linnas / maanteel ?
Milline leht no kõige usutavamat informatsiooni mulle jagaks ?

Vanainimese kombel võin ka 1.6 või 1.8 mootoriga isendiga kulgeda, aga kui sõiduk olulisel vähem kütust ei võta siis ei näe nagu pointi,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 13:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 17:04
Postitusi: 125
Asukoht: Tallinn
E30 universaalil on see et teljevahe on sama mis sedaanil ja kupeel. Niiet erilist ruumi võitu pole. Ütleme nii et 5ekesi on ebamugav sõita, aga juhti see ei tohiks segada 8)

E: Mul on 1.8 M40 ja linnas mingi 8-9L/100km

_________________
DREAMIX AUTO - Sõidukite kere-, värvi- ja remonttööd. Leia meid facebookist- Dreamix Auto. Küsi hinnapakkumist! dreamixauto@gmail.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ?
PostitusPostitatud: 02.04.2012 13:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Enamasti tulevad sõidud siiski mina naine ja laps ja kuna laps on kahekuune siis vanker võiks lihtsalt kuskile ära mahtuda.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7