Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=88027 |
1. leht 3-st |
Autor: | workitharder [ 01.04.2012 09:36 ] |
Teema pealkiri: | E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Plaanis siis üks neist osta, E30 puhul sedaan, E36 puhul siis universaal, Mõtlen just mootoreid, töökindlust ja muud, hinnapiiriks ostul jääb ca 2000eur, et milliste mootoritega isendeid vaadata ? Kiitke ja kurtke |
Autor: | Killer666 [ 01.04.2012 10:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
m40 mootoriga vast ei tasuks osta , ehk siis e30 318/316 puhul vaadata m10 või r6 ja e36 universaale vist polegi vana mootoriga. |
Autor: | trykmann [ 01.04.2012 11:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
E36 puhul on M43 mootor ilmselt kõige lollikindlam variant: tüüpvead puuduvad ning hammasrihma asemel kasutatakse kettülekannet. Tavaliiklemiseks piisava jõudlusega ning kütusekulu on samuti üsna mõistlik (7-8 ühikut 100 km kohta). Juhul kui on soov soetada E36 touringut, siis soovitaksin miskit analoogset http://www.auto24.ee/used/602527 Konkreetsel isendil kliimaautomaatikat ei ole, mõistlikum oleks sellise lisavarustusega isend valida. Valdaval enamusel viimaste aastate E36-tel on see olemas. Kõige suuremaks probleemiks saab ilmselt olema kere(kehtib nii E30 kui ka E36 kohta), nagu eelnevalt mainiti on soovituslik teha korralik korrosioonikaitse. Tehnika on üldiselt üsna töökindel ning suuremad tüüpvead puuduvad. Valdav enamus varuosi on samuti üsna mõistliku hinnaga. |
Autor: | Speedmaster [ 01.04.2012 22:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
M10 kui ka M40 on sama häda, nukkvõlli kulumine. Enamik 1.6 ja 1.8 mis siin Eesti teedel liiklevad on nagu õmblusvabrikud (klapiklõbin) ![]() ![]() E30 on juhitavus väga hea ![]() |
Autor: | trykmann [ 02.04.2012 00:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
_siim_ kirjutas: M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne. M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant. ? M42 ja M44 mootorid on 16V DOHC mootorid, M43 tüüpi mootor on ühe nukkvõlli ja kettülekandega mootor, millest ma ka enne rääkisin. Ühesõnaga tsiteeritud postituses on need omavahel vahetuses. |
Autor: | Speedmaster [ 02.04.2012 08:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
_siim_ kirjutas: M10 on teiste k6rval täiesti pommikindel asi,tasuks eelistada pritsega versiooni. M20 ehk vana r6 on rihmaga,sööb ysna isuga kytet aga edasi nagu ei liigu eriti... muidu täitsa kestev mootor. M40 on rihmaga sitanikats mille rihma vahetusvälp on mingi ulme vähe,kas 20 v6i 40tkm , nukk kulub kiiresti. M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne. M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant. M50 ehk siis e36 peal olev r6,ise leian et yks ylihästi 6nnestunud mootor,ei ole siiani yhtegi laiali suutnud lasta,bensukulu kah m6istlik,ketiga seega jäävad igasugused rihmamured ära. Ise kasutan hetkel M51(diisel r6) mootoriga bemmi,see on öko,näpitud natuke ja liigub mehiselt ning samamoodi laiali ei käi ning kestab. Oleneb mis s6dustiili teemaalgataja harrastab? M20 on ketiga ka.. |
Autor: | workitharder [ 02.04.2012 08:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Üldiselt vaja rahulikuks sõiduks just, hoorata ei meeldi, enamuse ajast sõidab kaasa ka paarikuuune imik, aga mootoritüübilt tegelikult vaja ökot aga samas ka natuke võiks vajadusel liikuda, kere poolest pean jah hoolas olema, aga ilmselt kindlasti e30 või e36 touring |
Autor: | trykmann [ 02.04.2012 09:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Speedmaster kirjutas: _siim_ kirjutas: M10 on teiste k6rval täiesti pommikindel asi,tasuks eelistada pritsega versiooni. M20 ehk vana r6 on rihmaga,sööb ysna isuga kytet aga edasi nagu ei liigu eriti... muidu täitsa kestev mootor. M40 on rihmaga sitanikats mille rihma vahetusvälp on mingi ulme vähe,kas 20 v6i 40tkm , nukk kulub kiiresti. M42 ehk siis ketiga versioon eelmisest,tavakasutajale k6ge optimaalsem lahendus,kestab hästi ja on suht ökonoomne. M43(318IS 16v) on 6rna plokikaanega ja kallis remontida,tihtipeale l6puni ära hooratud ja siis n6uab uut plokikaant. M50 ehk siis e36 peal olev r6,ise leian et yks ylihästi 6nnestunud mootor,ei ole siiani yhtegi laiali suutnud lasta,bensukulu kah m6istlik,ketiga seega jäävad igasugused rihmamured ära. Ise kasutan hetkel M51(diisel r6) mootoriga bemmi,see on öko,näpitud natuke ja liigub mehiselt ning samamoodi laiali ei käi ning kestab. Oleneb mis s6dustiili teemaalgataja harrastab? M20 on ketiga ka.. M20 on hammasrihmaga. Veendumaks selles, soovitan vaadata seda skeemi http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ooth_belt/ |
Autor: | Killer666 [ 02.04.2012 09:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Touring on kindlasti parem , kuna mahub kraami palju rohkem ja e36 on ikka uuem auto , millel on m6ningad eelised vana ees. Näiteks on seest vaiksem , salongi materjalid on paremad , tavaliselt on juba el. aknad , rooliv6imud ja asjad peal , samas on e30neid , millel pole isegi kesklukku. Selles suhtes kui sa ise mingi e30 fanatt pole , siis suht m6tetu auto , vana juba ja iganenud. |
Autor: | workitharder [ 02.04.2012 10:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Aga millist mootorit, millise litraaziga siis täpsemalt taga ajada ? ![]() |
Autor: | ht99 [ 02.04.2012 10:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
2.0 R6 110 kw. |
Autor: | ökosohver [ 02.04.2012 11:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
ja alati tuleb arvestada, et vahest saaks vajutada samuti... |
Autor: | workitharder [ 02.04.2012 12:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Sedaan ja kupee jäävad väikelapsega pere jaoks väikseks, E36 ülalpidamiskulud on suhteliselt mõistlikud ja saab veel autole ka käe ise külge panna (pole imevidinaid täis topitud) Kui palju on kütusekulud antud mootoritel linnas / maanteel ? Milline leht no kõige usutavamat informatsiooni mulle jagaks ? Vanainimese kombel võin ka 1.6 või 1.8 mootoriga isendiga kulgeda, aga kui sõiduk olulisel vähem kütust ei võta siis ei näe nagu pointi, |
Autor: | Speedmaster [ 02.04.2012 13:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
E30 universaalil on see et teljevahe on sama mis sedaanil ja kupeel. Niiet erilist ruumi võitu pole. Ütleme nii et 5ekesi on ebamugav sõita, aga juhti see ei tohiks segada ![]() E: Mul on 1.8 M40 ja linnas mingi 8-9L/100km |
Autor: | workitharder [ 02.04.2012 13:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: E30/E36 ostes, mida silmas pidada ? |
Enamasti tulevad sõidud siiski mina naine ja laps ja kuna laps on kahekuune siis vanker võiks lihtsalt kuskile ära mahtuda. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |