Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
2000a A6 4.2Q Atm http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=89582 |
1. leht 1-st |
Autor: | -T6nn [ 21.04.2012 20:12 ] |
Teema pealkiri: | 2000a A6 4.2Q Atm |
terv küsin siis teilt, KES te reaalselt olete omanud või olete pidevalt koos kellegagi, kes omab eelpool nimetatud autot. Kuidas on mootoriosade vastupidavus, kui mootor on läbinud juba 200tht/km, mis oleks reaalselt vaja vahetada? Palun jätta jutud kütusekulude või muude autoga kaasnevate kulude osas endale! Küsimuse põhjuseks on soetatava autoga vajaminevad pikad sõidud Eesti-Norra. Ja pooldan välja vahetamist osadele mis võivad mind alt vedada või seda tulevikus teha. Tänud Tõnis |
Autor: | kassu [ 21.04.2012 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
200 000 on Audi V8 mootorile nuusata ![]() |
Autor: | -T6nn [ 21.04.2012 22:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
kassu kirjutas: 200 000 on Audi V8 mootorile nuusata ![]() Suurimad tänud ![]() |
Autor: | traur [ 21.04.2012 23:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
-T6nn kirjutas: kassu kirjutas: 200 000 on Audi V8 mootorile nuusata ![]() Suurimad tänud ![]() Ilma autot nägemata on seda keeruline pakkuda. Iga eksemplar on ikka teisest erinev. Aga 4,2 liitrine mootor on Audi mudelitel kasutusel juba mitukümmend aastat, sellega väga ei eksi. Kuidas eelmine omanik on oma sõidukit hoidnud, on ka järgmise pidaja arvamuse vundamendiks. Mina olen täpselt sellist autot ka pidanud, vahetada oli vaja mõned sillajupid (eest ja tagant), katalüsaatorid, kollaseks kiskusid isetumenevad peegliklaasid, hakkas streikima raadioantenni võimendi (avant) ja mingi jama oli kord ka kõikivate pööretega tühikäigul. Muud nagu ei meenugi. Kestis kaugelt üle keskmise. |
Autor: | -T6nn [ 22.04.2012 14:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
traur kirjutas: -T6nn kirjutas: kassu kirjutas: 200 000 on Audi V8 mootorile nuusata ![]() Suurimad tänud ![]() Ilma autot nägemata on seda keeruline pakkuda. Iga eksemplar on ikka teisest erinev. Aga 4,2 liitrine mootor on Audi mudelitel kasutusel juba mitukümmend aastat, sellega väga ei eksi. Kuidas eelmine omanik on oma sõidukit hoidnud, on ka järgmise pidaja arvamuse vundamendiks. Mina olen täpselt sellist autot ka pidanud, vahetada oli vaja mõned sillajupid (eest ja tagant), katalüsaatorid, kollaseks kiskusid isetumenevad peegliklaasid, hakkas streikima raadioantenni võimendi (avant) ja mingi jama oli kord ka kõikivate pööretega tühikäigul. Muud nagu ei meenugi. Kestis kaugelt üle keskmise. Hea kuulda ainult positiivset auto suhtes. Endal ka tulemas ost Avant kerega mudelile. Pole kõhklusi ostu suhtes, aga siiski on hea teada kuidas foorumikaaslased autost arvavad. Ma arvan et see on nüüd küll kõige rullnoklikum ja tobedaim küsimus, aga vastavalt võimsusele...kuidas see elukas üldse edasi liigub. Kere tal raske... Võtame näiteks võrdlusesse 540 210km bmw, kas võime rääkida samaväärsusest või ehk isegi paremast performancest? Küsimus siis ainult kuiva ilma kohta ![]() |
Autor: | Mrk [ 22.04.2012 15:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
Kuiva ilmaga liigub BMW paremini, teoorias. Kuna tegu on 10a vanade autodega, siis sõltub ju kõik konkreetsest masinast. |
Autor: | KenOlen [ 22.04.2012 21:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2000a A6 4.2Q Atm |
kui puhtalt tehase andmeid vaadata siis peaks bmw kiirem olema. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |