Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel omega 2.5TDI 2002a
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=89816
1. leht 1-st

Autor:  Noor24 [ 25.04.2012 07:51 ]
Teema pealkiri:  Opel omega 2.5TDI 2002a

http://www.auto24.ee/used/1002515
Mida sellise auto puhul jälgida? Mootor on tal vist bmw pealt ja uuem 2,5 on kõvasti töökindlam kui see vana 2,5?
Ja mis esinduses opelile kõige paremat ostueelset kontrolli teha saab lasta?
Mida tuleks eriti jälgida sellise opeli ostul üleüldiselt?
Või tuleks eelistada 2,2Tdi 88kw, nt http://www.auto24.ee/used/1013646
Üks on kindel,sedaan on ainuke valik :D
Peaks ta bmw e39-ga suht sama klassi auto olema aga kas ka odavam ülevalpidada?

Ettetänades,
Kalev

Autor:  moribundity [ 25.04.2012 10:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Tsingitud kerega on faceliftitud auto ja ei roosteta nii hullult midagi ja vedeluse vastu aitab korralik uus amort ja normaalse kõrgusega rehv... Omega originaalis 235 45 17 kindlasti ei ole auto siis enam vedel. Kuigi selle auto puhul vist tõesti jääb ainult ostmise rõõm ja myymine selline kahtlane, kuid mine sa tea, kasurajal ksenoon oli omega ja nyydseks juba läinud järelikult on ostjaid kylll...
Tanel kirjutas:
Uurisin ka vahepeal nende kohta.

Uuem 2.5 on täpselt sama mis vana 2.5, seega ei ole töökindlusel vahet. Ilmselgelt saad sa 10 aastat uuema pumba kui 9X aasta E34jal. Seega pumbahädad ilmselt hakkavad tulema. Käigukastid on neil GMi oma toodang - ei ole bmw oma. Sild on sama mis omegal ikka, midagi muudetud pole. Auto pidi olema suht ujuv ja vedel, nagu laisa inimese auto, seega maanteele peaks päris hea olema. Autod on küll väikse raha eest igasuguseid lisasid täis aga elekter pidi tihti jurama. Kõige naljakamalt sain ma vastuse roostele. See lihtsalt tuleb päevapealt ja mitte karpidesse või koopaäärtesse aga täiesti valimatult. Näiteks keset ust. 88kw pidavalt olema mõtetu õmblusmasin ja kui seal pump läheb siis pole midagi teha, pead räige raha eest uue ostma.

üldiselt ma leian, et nii nägusat, mugavat ja hea lisavarustusega tagaveolist autot mis oleks 2003 aasta oma, mingit muud sa sama raha eest ei saa. Lihtsalt ma leidsin lõpuks, et seda pilli omades pead arvestama hävinguga. Müüa teda tulevikus nähtavasti ei õnnestu ja suure tõenäosusega roostetab lihtalt kätte ära.

Autor:  trykmann [ 25.04.2012 18:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Tanel kirjutas:
Uurisin ka vahepeal nende kohta.

Uuem 2.5 on täpselt sama mis vana 2.5, seega ei ole töökindlusel vahet. Ilmselgelt saad sa 10 aastat uuema pumba kui 9X aasta E34jal. Seega pumbahädad ilmselt hakkavad tulema.


Kuidas ta sama saab olla? Üks on esiteks aksiaaltüüpi jaoturpumbaga ning teine on common rail toitesüsteemiga, pealegi on vanem OHC ja uuem DOHC gaasijaotusmehanismiga. Peaksid olema ju vastavalt BMW M51 ja M57 mootorite analoogid.

Autor:  trykmann [ 25.04.2012 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Tanel kirjutas:
Hmm.. siis mind informeeriti valesti.


Faceliftile paigaldati esialgu seda vanema tüübi diislit küll, aga see konkreetne 110kw-ne on common rail süsteemiga juba.

Autor:  Noor24 [ 25.04.2012 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Ühesõnaga pole sellel uuemal diislil 110kw midagi viga..? Muidu kummitavad mind ka e39 3,0 diislid aga e39 on ikka keskmisest kallim pidada.. Ja nende probleemid.. Või mis siin rahvas arvab? Kui opeli puhul roostet väga ei karda siis oleks igati hea valik? Jupid ei tohiks ka kirve hinnaga olla.. :?:

Autor:  Kunnark [ 25.04.2012 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Sisselaske kollektoris on pöördklapid , probleemide vältimiseks tuleks need eemaldada.

Autor:  igiliikur [ 25.04.2012 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Kunnark kirjutas:
Sisselaske kollektoris on pöördklapid , probleemide vältimiseks tuleks need eemaldada.


Õige, lisaks tuleks vaadata karteri tuulutuse seisukorda, kui see filter umbes, siis hakkab läbi turbo õli välja ajama. Jääb selline mulje, et turbo pees. Uus filter on ca 45 euri, soovitatav vahetada iga 2. õlivahetusega. Pihustite hinnad on ka päris krõbedad, aga muidu suur ja mugav auto.

Autor:  Noor24 [ 26.04.2012 02:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Mootor on teada värk bemmide pealt.. Aga kas on mõtet eelistaa seda e39 ees?..
Sellise raha eest saab ilusti 3.0 diisli ja manuaali.. Aga kui märk ei loe, siis tasub vist eelistada opelit?

Autor:  Kunnark [ 26.04.2012 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Varuosade hinnad on täiesti erinevast puust .E39 just kõige rahakoti sõbralikum auto ei ole .

Autor:  kalle [ 26.04.2012 12:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

E39 on ehk pisut kallimate varuosadega, samas mugavam ja opeli 2.5 vs bemmi 3.0 minek ja kütusekulu suhe peaksid ikka bemmi kasuks töötama. Samuti jääb bemmile ehk rohkem järelturu väärtust, samuti ega kõike juppe ei pea uuena ostma ja bemmile leiab romulatest jms jubinaid juba rohkem ala pumbad jms kraam mis uuena üüratult maksab. St mis ühel autol on pluss, on teisel miinus ja vastupidi, nii et maitse asi :D

Autor:  Noor24 [ 26.04.2012 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Mootorid neil samad! Mugavusega on sellised lood ,et mul oli enne e34 ja opel omega oli nagu kõvasti mugavam ja suurem! Samas minujaoks on e34 mugavam(poolnahk sisuga) kui e39.. Iste asend on kuidagi parem ja käetuge saab regullida ja maitse asi!
E39 on minu arvates lihtsalt ühe väga ilusa interjööriga
E39 ei hoia hetkel veel hinda..Aasta tagasi hoidsin silma peal e39 3,0 diislitel(manuaal) Ja alla 70 000 eegi ei liikunud midagi, väga üksik.. Praegu on juba alla 50 000 eegi valikus kaks autot, tomat kastiga veel rohkem
Praegu olen vaadanud ,et hinda on hakanud hoidma korralikud e34ja diislid!!

Autor:  kiljotiin [ 02.05.2012 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

Esiratta laagrid pidid suht kallid olema. SUhteliselt vastupidav. Mina eelistaks 2.2diislit. Rohkem pommikindlam kui 2.5. Omegas on ikka oluliselt rohkem ruumi kui e39.

Bmw on sisemüra kindlasti vähem kui Omegas.

Autor:  Noor24 [ 04.06.2012 06:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

http://www.auto24.ee/used/997743 Aga mis sellisest variandist arvata?
Vist suht jõuetu. Samas see pole kõige tähtsam punkt. Tähtis on vastupidavus?!

Autor:  piip06 [ 04.06.2012 07:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel omega 2.5TDI 2002a

See mingi pasahäda, oleks siis see Bemmi mootoriga diisel, see mingi x kuulutus, ei soovita, hetkel audi a6 c4 kerega saad odavalt kätte ja kestavad ja liiguvad !

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/