Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW X5 2002-2004
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=90037
1. leht 3-st

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 16:03 ]
Teema pealkiri:  BMW X5 2002-2004

Tervist!

Sooviks tibakene abi. Valik on suur ja lai. Mida rahvast arvab antud autost, eriti 3.0 disel 135kw.. Kas on õnnestunud ja piisava jõuvaruga mootor. Kuidas X5 vastu peab meie teedel. Peamised vead mis ostu ajal vaadata? Hooldekulud jne. Kas see diisel on piisavalt jõuline ent samas ökonoomne? Kas sama raha eest facelifti piiluda ehk või üldse mingit muu marki aga sarnast sõidukit?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 653&rhash=

Ksenoon

Autor:  Lihapirukas [ 28.04.2012 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

http://www.auto24.ee/used/1000705

Sama raha eest oleks see minu valik. Vägagi haruldane, samuti nelikveoline, sama kiire kui 4.8L X5, kindlasti odavam pidada.

X5' juures on tõesti kõik kohad nõrgad. Ukselinkidest kuni iga viimase veermikudetailini.

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 17:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Hmm tahaks ikka miskit dziibi laadset ja see Mazda pidi väga hullusti roostetama :) sõiduauto juba samuti olemas E38 näol.

Autor:  qpi [ 28.04.2012 17:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

:kill

Lihapirukas, sa oled vist selline vend , kellel vahet pole kas põrutab ema või tütart, mõlemad on ju naised.

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

http://www.auto24.ee/used/1010746

Facelift ja 160kw? Peaks olema parem. Aga varustus kehvem..Navi/TV peaks kindlasti olema :) ammune unistus :D

http://www.auto24.ee/used/1010858 - see kellegi oma foorumist polnud? Ülikorralik tundub.

Autor:  Lihapirukas [ 28.04.2012 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

qpi kirjutas:
:kill

Lihapirukas, sa oled vist selline vend , kellel vahet pole kas põrutab ema või tütart, mõlemad on ju naised.


Vend, kes nimetab X5't "dziibiks", ongi ju täpselt seda. Suvaline 50/50-nelikveoline ja vähemalt ühe LSD'ga sõiduauto on parema läbivusega.

Põhjuseta ei vahetanud seda Defender'i vastu, kui talv tõsiseks läks.

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 17:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Kas oled omanud seda? Ma ei otsingi mingit respekti, vaid see auto meeldib mulle lihtsalt väga. Ja ei ole neid saaremaal niipalju midagi :D Tallinnas ehk jah on. Kuidas preagused omanikud rahul on?? Või on üldse parem võtta 3.0 bensukas diisli asemel. B-osasid peaks ju X5le ka juba saada olema (silladetailid jms) kuna päris kaua tootmises olnud see eelmine põlvkond.

Autolehte ma lugeda ei viitsi, seal tehakse kõik mudelid maha :D

Q7 jne juba oluliselt kallimad ja ML ei meeldi

Autor:  buumer84 [ 28.04.2012 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Tüüpiline. Osta jõuab, aga hooldada ei jõua. X5 on ikkagist juba nii palju raske, et ükski B osa seal küll ei kesta. Ja kui X5-e poole üldse vaadata, siis kindlasti facelift ja 3,0 diisel 160kw.

Autor:  qpi [ 28.04.2012 19:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Muud ei ole, kui mingi hoolduskulude kallal vingumine koguaeg. Ma ei saa aru, mis räimeid te kokku ostate ja kuidas te sõidate, et autot koguaeg "hooldada" ( siin tähendab see kapitaalselt veermiku või mootori remonti ).

Auto, mis on alla 300k sõitnud ja korralikult( esinduses ) hooldatud, sõidab põhimõtteliselt ainult õlivahetuste ja korrapäraste hoolduste pealt, mis on enamvähem kõigil autodel ühte kanti.

Meil on autoturul ikkagi piisavalt suur valik, et nende kõigi seast üks korralik leida( st. põhjalik kontroll ei näita ühtegi viga ja suurem hooldus on just tehtud ). Sellise autoga on võimalik 50 000-100 000km( olenevalt autost ) ainult õlivahetustega sõita ja ma ei usu, et keegi siin oluliselt rohkem ühe autoga sõidab.

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

jah tundub nagu igapaev kukus kuljest ara mingi jupp :) ja b ja a osad voivad isegi samast tehase liinilt tulla :) ja x5 ehk maksis uuena mill, ninh kui kui auto maksab 10k eur aga kuluosade hind ikka sama st b osasid pole saada siis pole eriti otstarbekasvl vist

Autor:  ändi [ 28.04.2012 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Päris naiivne oleks ka osta "200 tkm sõitnud hooldusraamatuga x5 " ja siis loota,et 100tkm ajal piirdud ainult õivahetustega.

Autor:  ksenoon [ 28.04.2012 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

egas muud kui tuleb ära proovida. eka seda vingumist alati palju. headest kylgedest ei raagi keegi :)

Autor:  Lihapirukas [ 28.04.2012 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Head küljed:
Allalastud istmetega ikka väga mugava suurusega pagasiruum.
Üks parimaid helisüsteeme, mida olen kuulnud.
Mürasummutus on nii hea, et veermiku kriuksumist pidi mulle mainima kodanik, kelle kõrval seisma jäin.
Juhitavus on täpne, jää peal saab isegi vigureid täitsa teha, kui inertsiga ära harjuda.

Seda peab mainima, et vähemasti minu eksemplaril oli väga jäik vedrustus ja sportistmed ei kutsunud üle 100km järjest sõitma.
Ainult lõigatud vedrude ja korvistmetega võiks veel ebamugavam olla.

Veermik tahtis tõesti vist iga 10-15tkm tagant remonti. Kulunud puksid ja kõverad õõtsad on selle massi ja jäikuse juures kerged tulema, Eesti teid see masin põhimõtteliselt ei näinudki.

Kõige rohkem probleeme oli igatahes talvel. Silikooni/vaseliini ja lukusulatusõli pidi ämbritega varuma, sest pagasiluuk oli ainus koht, kust alati sisse pääses, kuna seal tihendit ega lukuauku polnud :D
38/62-nelikvedu oli libedamal pinnasel üpris kasutu, kogu läbivus seotud kliirensiga.

Tagarehvidel kulusid tõesti kohe siseservad, kui mingi sillaosa nihkes oli. Terve rehvijooks maksis ligi 600 eurot ja see oli kõige odavam variant tollal.

Mootoritest vastupidavaim on kohe kindlasti kolmene bensiin.

Autor:  Jaanus [ 28.04.2012 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

Mismoodi Sa need alumiiniumōōtsad kōveraks said sōita :?

Autor:  ksenoon [ 29.04.2012 02:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 2002-2004

aitüma lihapirukas!

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/