Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Voyager 9x-96a Mootorist.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=90201
1. leht 3-st

Autor:  Killer666 [ 01.05.2012 13:23 ]
Teema pealkiri:  Voyager 9x-96a Mootorist.

Keegi teab miskit rääkida , selle uuema kandilise chrysler voyageri 2.5? td mootrist?

Kuidas on kasutatud mootoriosade saadavus? Noh plokid- kaaned , käigukastid. Nagu ma aru saan , siis on sel mootril klapiajam lahendatud hammasratastega? Kui see süsteem katki läheb , mis juhtub? Kuidas sel masinal yldse mootorile ligipääs on?

Tasuks sellist katkise mootriga isendit üldse osta?
Pilt

Autor:  Killer666 [ 01.05.2012 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

skyaudi kirjutas:
http://www.streetrace.org/foorum/viewforum.php?f=52


No vot , m6ni värviline kui viitsib , siis v6ib diliitimise asemel sinna t6sta. tänud ette! :D

Autor:  Killer666 [ 01.05.2012 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

DevilDeVille kirjutas:
see mootorilaadne toode sündis katkisena. tasub mööduda nii suure ringiga, kui võimalik.


Ma aravasin , et Sa seda ütled.

Huvitav on see ka , et näiteks ladu 24 pakub sellel mootriosadeks ainult 300€ plokikaant. Tihendeid , ega jaotusmehhanismi osi ei paku.

Autor:  GTIDriver [ 01.05.2012 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

See 300 jewrone oli ilmselt üks neljast eraldi plokikaanest, mis selle värdaretise küljes käib :D

Autor:  kj [ 01.05.2012 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Üks nõrk koht on neil väntvõlli otsaratas, mis abirihma veab, seal kulub kumm vahel ära, ja kasutatud osa on suht raske leida, keevitades jääb loperdama ja murdub lahti, väga porno variant. Esinduses maksab roppu raha. Kütet võttis mul uuema pika kere peal 8 tuuri.
See mootor ka Jeepide, Scorpade, ja mingite autode peal veel, ja tõesti on sellel neli plokikaant, hääl on ka suht jube :rokib
Muidu on väga mugav masin, ise valiksin selle ennem, kui uuema kere peal, mõlemad on olnud.

Autor:  Killer666 [ 01.05.2012 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

kj kirjutas:
Üks nõrk koht on neil väntvõlli otsaratas, mis abirihma veab, seal kulub kumm vahel ära, ja kasutatud osa on suht raske leida, keevitades jääb loperdama ja murdub lahti, väga porno variant. Esinduses maksab roppu raha. Kütet võttis mul uuema pika kere peal 8 tuuri.
See mootor ka Jeepide, Scorpadega, ja mingite autode peal veel, ja tõesti on sellel neli plokikaant :kill
Muidu on väga mugav masin, ise valiksin selle ennem, kui uuema kere peal, mõlemad on olnud.


Oot-oot , et siis Scorpa mootor läheb 1:1?

Aga milles v6ib viga olla kui räägitakse miskistest katkistest hammasratastes mootoris?

Ideeliselt mulle ka see auto väga meeldib .

Autor:  kj [ 01.05.2012 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Scorpa mootor peaks minema jah, samad nad on igatahes. Lisaks vist mingite Alfade peal, Fronterade jne.

Hammasrataste teema kohta uuri tikutakust, ja Chrysleri klubist, seal infot küll selle kone kohta.

Autor:  Killer666 [ 02.05.2012 08:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Ma olengi vaadanud just suht planke esiveolisi 2.5 d variante manuaal kastiga. Tuttaval oli ka aasta tagasi 3.? bensukas voyager ja siis selgus et päris hea auto , aga kahjuks sõita ei kannatanud , kuna maantekulu tuli juba sinna 10 kanti +linnas rohkem.
Samas diisel seevastu v6tab ikka koguaeg alla 10 keskmist , ning diislit on ka v6imalik alati soodsamalt osta.

Poleks hinnavahet poleks kysimustki.

Lihtsalt on vaja suuremat autot , kuhu mahuksid kõik asjad peale. Transporter on liiga suur , Transsport liiga kole+bens ja ega peale vana voyageri millegile paremale hammas peale ei hakkagi.

Autor:  kalle [ 02.05.2012 09:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Kui viitsid siis võid 4x4 foorumist ka vaadata-küsida, seal juttu sitaks miks see mootor paha on st siis Jeepi peal

Autor:  jarxz [ 02.05.2012 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Mul kahel sõbral selline masin või õigemini üks müüs just maha enda oma. Ühel on 2.5 diisel, manuaal ja pika kerega ja see on ikka korralik õnnetuse hunnik. Juba ostes oli käigukast vigane ja ilma vahegaasita käigud sisse ei lähe. Siis läks mootor ilma hoiatamata ükspäev nii, et kolks sees, ostis lammarist 300 euro eest uue alumise osa, lappas jupid ümber ja täpselt sama teema ehk 300 eurot mahavisatud raha, sest lammar asja tagasi enam ei võtnud. Lõpuks peale kuude pikkust möllamist ja suurt hulka eurosid sai auto jälle sõitma. Koguaeg ja juba aastaid on selle autoga jamad, et ei soovitaks isegi vaenlasele.
Teisel sõbral oli 3.3 liitrine, esivedune, automaat ja lühikese kerega ja see pidas küll väga kenasti vastu. Oli see tal peres päris omajagu aastaid, alguses isa kasutuses ja siis mitu aastat tema kasutuses ja käigukastiga polnud ühtegi probleemi ega ka mootoriga. Maantee peal oli üllatavalt ökonoomne aga ainult siis kui märgi järgi sõitsid, natuke kiiremini sõites hakkas juba jooma. Mineku poolest oli see 3.3 mootor väga mõnus ja sõita oli väga hea ning isegi kuiva asfalti peal vilistas kummi. Ainukesed mured olid tal veermikuga aga see oli kah sellest, et mul sõber ei hooldanud seda autot praktiliselt üldse selle aja jooksul mis tema sellega sõitis.

Sisu poolest on need autod ikka üli mugavad, need blüüsist istmed ja kõrge isteasend on väga mõnus, eriti kui veel taga on need eraldiseisvad "kapteni" istmed käetugede ja asjadega.

Isiklikult meeldib mulle lühikese kerega variant välimuse poolest rohkem aga sellel kipub pagasiruum kaunis väikseks jääma kui kõik istmed sees on, sõidumugavuse poolest mina vahet ei teinud, pigem tundus pika kerega variandil kõige tagumises reas kuidagi auto perse liiga palju hüppavat aga see võis ka konkreetse auto viga olla.

Kui kütusekulu kõige tähtsam ei ole siis võta kindlasti bensukas, see on ikka igast ostast parem valik.

Autor:  Tegelane5 [ 03.05.2012 17:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

DevilDeVille kirjutas:
2,5 scorpa mootor on tegelikult XD3T Indenor, erinevalt rüüsleril kasutatavast persestsündinud VM Motori 425 OHV (HR492) -st on Indenor ikka mootor.

Punnsilmsel Scorpal oli too aanusest tulnud mootor. Match made in heaven. (or hell)

krss kirjutas:
Ja samas ei tohi võtta ka mingit nõrka ökomootorit, kuna muidu juhtub sama nali, millest siin foorumis varemgi juttu olnud, et fullsize USA raua liigutamiseks hakkas Escortilt pärit 1.8D võtma kütust peaaegu sama palju kui originaal V8 bensukas, kuid autot liigutada ikkagi ei jaksanud :kill

See kone (ilma turbota) jaksas krapsakalt liigutada Ford Fiestat :think
Keegi Suzuki Samurai 1,3 st Suburbanile pole pannud veel? :D Ühed maasturid mõlemad ju.

Autor:  Killer666 [ 04.05.2012 08:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Mis on siis parim soodne suur auto? Kia karneval?

Autor:  delta [ 04.05.2012 09:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Kia Carnival (99-05) on õudukas. EI soovita mingil juhul. Tasub otsida siit foorumist kasvõi selle kohta. Enamus neist on tõesti puruodavad, kuid vajavad palju remonti. Mercedese diisel, mida antud mudelile paigaldati, vajab üsna tihedat hammasrihma vahetust (mis on päris keerukas protseduur). Esineb lekkivaid veepumpasid; riknevad klapikambrikaanetihendid kui plokikaane tihendid; automaatkast on raske auto ja mootoriväändele mittesobiv (omajagu on hoolduse puudulikkus asjas süüdi); esineb mitmesuguseid elektririkkeid ("safety mode" lihtsalt niisama või kaob armatuurlaualt näidud...) sealhulgas selliseid millega võib teele jääda kuid elektrikud ei saa jaole... Kogemus pmst kahe autoga (2002a diisel, 2003a diisel automaat)
Neid müüakse ka võileivahinnaga, kui ehk leiad mõne millel mahukad hooldused äsja tehtud ja saad sõita nii aasta-kaks võib asi end ära tasuda. Pärast maha müües aga tahetakse seda autot veel vähem, seega väga riskantne oleks sellise ost.

Autor:  Harri_K [ 04.05.2012 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Mida sa teed selle suure autoga? Maja ees parkimisega liialt priisata hetkel? :D

Autor:  Killer666 [ 05.05.2012 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Voyager 9x-96a Mootorist.

Pesakond + varandus ei taha enam ära mahtuda.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/