Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
7 seeria http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=91283 |
1. leht 2-st |
Autor: | panomees [ 20.05.2012 13:39 ] |
Teema pealkiri: | 7 seeria |
Kas lihtinimesel tasub igapäevaseks autoks osta bmw 725,728,730 . Milline neist oleks kõige mõistlikum varjant , ja olen kuulnud et 7-mese ülevalpidamine olevat kallis lõbu Ostusoovi äratas selline http://www.auto24.ee/used/1017580 |
Autor: | Killer666 [ 20.05.2012 13:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
See 2.5 on saast. Esiteks ta ei jaksa ja teiseks ta ei kesta. Mina valiks siiski 730 diisli. Ökonoomsem , liigub paremini ja töötab ka paremimin.i |
Autor: | panomees [ 20.05.2012 13:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
killer666 kirjutas: See 2.5 on saast. Esiteks ta ei jaksa ja teiseks ta ei kesta. Mina valiks siiski 730 diisli. Ökonoomsem , liigub paremini ja töötab ka paremimin.i 25 kohta arvasin sama , aga 28 nagu peaks enam vähem edasi minema |
Autor: | smiley [ 20.05.2012 13:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Soovitaks teha eelnevalt uuringut bmw foorumis. Otsi kindlasti infot juppide/vastupidavuse ja kindlustuse kohta Juppide osalt kasulik leht: http://alvadi.ee/varuosad/bmw/7-e38-1994/ Aga kasutatult saab kindlasti odavamalt tasub seda silmas pidada... |
Autor: | Killer666 [ 20.05.2012 13:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
panomees kirjutas: killer666 kirjutas: See 2.5 on saast. Esiteks ta ei jaksa ja teiseks ta ei kesta. Mina valiks siiski 730 diisli. Ökonoomsem , liigub paremini ja töötab ka paremimin.i 25 kohta arvasin sama , aga 28 nagu peaks enam vähem edasi minema Nu kas sa räägid diislitest v6i bensukatest? Ma räägin diislitest. Bensu oma pole m6tet üldse osta , kuna beniin on kallis ja kulub palju. |
Autor: | Killer666 [ 20.05.2012 15:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
M6ni ostab selleks , et poosetada . |
Autor: | KenOlen [ 20.05.2012 17:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Paljudel inimstel on eelarvamus seitsmeste suhtes, et raha kulub mägedena. Kindlasti on jupid esinduses kallid ning elektroonikat palju. Aga tänapäeval on juba nii palju alternatiive, et pole seal midagi ulmet. Mul läks E38 735 automaatkäigukast õhtule. Võtsin carwayst järgmise kasti kohe 500€ eest. Oleks olnud aega otsida oleks odavamlt kindlasti saanud. E65 (uuema kerega seitsmene) 745 ostisn just see nädal uue difri 250€. Minumeelest üsnagi talutavad hinnad. Ilmselt E38 saaks kogu mootori ka 500€ osta, kui vaja. Lisan ühe tsitaadi TarmoV12 kirjutas: Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ?
![]() vaatame nüüd hetkeks alternatiive, masinaid samast (luks)kategooriast ja ajastust .. MB S-klass - W140 on veel keerulisem, raskem ja kulukam ülal pidada, autolehe ülevaade . W220 - kulude poolest tõenäoliselt õudus kuubis autolehe ülevaade Audi A8 - samuti keeruline ja suurte hoolduskuludega, kindlasti mitte soodsam ega töökindlam, kui BMW .. loe siit ja siit . eksootilisemad alternatiivid ? Lexus LS ? Jaguar XJ ? Volvo S80 ? ei oska täpsemalt kommenteerida, aga vähene levik teeb hoolduskulude osas kindlasti omad korrektuurid. Sama tendents paistab selgesti ka tänavapildist .. suurtest 10+ a vanadest luks-sedaanidest silmab 7-seeriat kõige sagedamini liikumas, A8-t harvem (samas müügis on neid igal ajahetkel sarnaselt BMW-ga ikka kole palju) .. S-klass on juba pigem haruldus, küll aga näeb neid tihtilugu parklates ja müügiplatsidel koopassekukkunud ratastega roostetamas. Ülejäänud markide "turuosa" on marginaalne, seega raske põhjapanevaid teese välja käia. Eks siit võite omad järeldused teha .. |
Autor: | GTIDriver [ 20.05.2012 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Ma sõidan ühe ja sama 725TDS-ga juba 2006 aastast ning küll ei ütleks, et saastaga tegemist. Ühe korra teed kõrgsurvepumba korda ning edasi on juba muretu. Tõsi küll, nüüd ostaks iga kell ennem 3.0 diisli, kuna see on raske kere peal dünaamilisem. 6 aastat tagasi oli 730d 725TDS-st ligi 100K krooni kallim. Nüüdseks on hinnavahe märgatavalt väiksemaks jäänud. killer666 kirjutas: See 2.5 on saast. Esiteks ta ei jaksa ja teiseks ta ei kesta.
Mina valiks siiski 730 diisli. Ökonoomsem , liigub paremini ja töötab ka paremimin.i |
Autor: | ändi [ 20.05.2012 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
panomees kirjutas: Kas lihtinimesel tasub igapäevaseks autoks osta bmw 725,728,730 . Milline neist oleks kõige mõistlikum varjant , ja olen kuulnud et 7-mese ülevalpidamine olevat kallis lõbu Ostusoovi äratas selline http://www.auto24.ee/used/1017580 Kui palju sa kuus teenid?Seda teades oleks lihtsam nõu anda.Omatud 728 ja 730d,mõlemat u.2,5a ja kummalegi kulus u.4500euri ainult remondile ja hooldusele.See on õige,et tänasel päeval on tõesti varuosi ja ka infot väga palju nende kohta ja pidamine odavamaks muutunud kõvasti. |
Autor: | panomees [ 20.05.2012 20:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
. |
Autor: | tsett [ 20.05.2012 20:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
hakka parem direktoriks, saad omale suurema... |
Autor: | Killer666 [ 20.05.2012 20:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Hakka m6nbeks ehitusfimra omanikuks |
Autor: | ökosohver [ 21.05.2012 00:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
aasta tagasi uskusin et se iseleiutatud 2,4 diisel mis 38 kapote alla istutati, on ka eluaegne, tingimusel kui sellega licalt veereda, paraku oli vaja siiski aeg ajalt sealt mootorist läbi automaat kasti see 8x kw välja meelitada mille tulemuseks, yllatus yllatus mootor natuke valjemini tiksus, ajamöödudes ka peen kastirike oli müügikuulutuses kirjas, soodustamaks hinda. aga kui kulgemiseks suurt autot vaja ja enamasti licalt yksi seal ilutseda, käravad k6ik mootorid alates 2,5st kuni 3.0ni välja. kytuseliigist hoolimata. aga kui tahaks aeg ajalt kuskil ringi peal kahetonnisest mingi drifti moodi liigutuse välja võluda v6i äärekivi vasta rehvimustrit kulutada, siis on parem juba vee kaheksa 4.0 v6i vee kaksteist 5.x |
Autor: | Noor24 [ 29.05.2012 01:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Tegelikult kui see 2,5 tds(manuaal) ära chippida,egr kinni ja kat minema..Siis peaks maantekulu 6,5 ära tulema.. Ja liikuma igapäeva sõitudeks piisavalt??? Ise ka suht pinksalt jälgin neid 2,5 tds manuaale mis müügis on.. tomat kastiga ei kannata see mootor muidugi kriitikat.. Minu mure on pigem see ,et 3,0 diisel on ilus ja tore aga ma ei taha tomat kasti ![]() |
Autor: | panomees [ 01.06.2012 14:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: 7 seeria |
Uurisin ka audi a6 2.8 v6 bensiin nelik kohta , pidi ikka väga sitt mootor see olema |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |