Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Volkswagen Passat B5 1,9 TDI http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=93636 |
1. leht 2-st |
Autor: | 1vo [ 30.06.2012 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Kas keegi oskab sellest konktreetsest masinast äkki midagi tarka rääkida ? On omanud või on kellegi tuttava/sõbra oma. Ja kas see 96kw on sama töökindel nagu 1,9 81kw ? |
Autor: | Sten-Martin [ 13.07.2012 23:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Xenoni võttis enne ülevaatust eest ära aga ledide pärast kobiseti ikka.....Muid probleeme ei olnud. |
Autor: | DeLaBig [ 14.07.2012 01:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Tegelikult on 96kw`ne (üleüldse pd pihustitega 1.9tdi) kestvam, lihtsalt düüsid on hetkel veel kallid vahetada. Kui pumpa renoveerid paari-kolme aasta tagant, siis düüsid on vähemalt minu autol pea 400 000km kestnud. Uue tk hind midagi 400€ ja veidi peale, kui vajavadki vahetust, siis vaid korra ning seejärel lihtsalt sõidad. 140 000km vältel pole ma mootori poolelt midagi vahetanud, vaid 1 turbolõdvik ja alguses kohe eelsüüteküünlad (kokku oli vist ~60€). |
Autor: | Loor [ 14.07.2012 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Kas neid pihusteid on võimalik kuidagi parandada ka? See 400€ tk eest on ikka väga suur raha, arvestades seda, et neid on neli tükki. Selline väljaminek nullib kütuse pealt säästetud raha hetkega. |
Autor: | kassu [ 14.07.2012 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
74kw + manuaal on kõige ökom ja töökindlam kombinatisoon, kui see on eesmärgiks. Omanud neid 2tk, Tallinna kesklinna kütusekulu 7l/100km, maanteel 4,5l. Jupid on väga odavad, igaüks oskab parandada ja ei eriti ei lagune ka. Sõita täitsa normaalne ja väljast/seest näeb enamvähem inimlik välja ka. |
Autor: | Harri_K [ 14.07.2012 16:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
66-el pole kahemassilist hooratast. |
Autor: | Harri_K [ 14.07.2012 22:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
krss kirjutas: Harri_K kirjutas: 66-el pole kahemassilist hooratast. Kas see puudutab kõiki tolleaegseid VAGi 66kW 1.9 TDI mootoreid kõigi sõsarmudelite peal nii kaua, kui need tootmises olid?Pole selles kindel ning kui aus olla siis ei süvenenud teema autori autosse, millegipärast arvasin automaatselt et jutt käib g3-st. ![]() EDIT:Ladu 24 väidab, et B5 kerega on isegi 66kw-il kahemassiline. Ühesõnaga, need b5 passatid on rikkurite omad, eeskätt oma väärastunud esisilla ja kahemassi hoorattaga. Siis võiks veel turbo ja kõrgsurvepump lennata ja klapp ka pähe kukkuda. ![]() |
Autor: | 1vo [ 15.07.2012 13:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
kassu kirjutas: 74kw + manuaal on kõige ökom ja töökindlam kombinatisoon, kui see on eesmärgiks. Omanud neid 2tk, Tallinna kesklinna kütusekulu 7l/100km, maanteel 4,5l. Jupid on väga odavad, igaüks oskab parandada ja ei eriti ei lagune ka. Sõita täitsa normaalne ja väljast/seest näeb enamvähem inimlik välja ka. Manuaali ei taha, kindlalt automaati ikka. Selle konkreetse passati kohta ka veel, et kas esiots ongi teist värvi või tundub ainult pildilt ? Ehk keegi teab. |
Autor: | kevva [ 15.07.2012 13:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Harri_K kirjutas: EDIT:Ladu 24 väidab, et B5 kerega on isegi 66kw-il kahemassiline. Ühesõnaga, need b5 passatid on rikkurite omad, eeskätt oma väärastunud esisilla ja kahemassi hoorattaga. Siis võiks veel turbo ja kõrgsurvepump lennata ja klapp ka pähe kukkuda. ![]() Ära tee ennatlikke järeldusi. Minu 97.a. B5'l pole kahemassilisest haisugi. 1.9 TDI 66kW. ![]() |
Autor: | -Raul- [ 15.07.2012 15:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Võtmesõna on ÜHISTRANSPORT! On muidugi plussid ja miinused. Plussid: Ei pea ise remontima (olgu kasvõi kahemassiline hooratas) Küttekulu on täiesti savi Miinused: Ei saa alati sel kellaajal liikuma kui vajadus peaks olema. |
Autor: | 1vo [ 15.07.2012 18:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
-Raul- kirjutas: Võtmesõna on ÜHISTRANSPORT! On muidugi plussid ja miinused. Plussid: Ei pea ise remontima (olgu kasvõi kahemassiline hooratas) Küttekulu on täiesti savi Miinused: Ei saa alati sel kellaajal liikuma kui vajadus peaks olema. Sa paugutad ikka päris tühja ? |
Autor: | -Raul- [ 15.07.2012 20:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Mis mõttes tühja? Loe neid õpetussõnu, see ja see sitt viga igal auto mudelil. Jääda erinevaid otsima jääda siis ei saagi autot osta! |
Autor: | 1vo [ 15.07.2012 21:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Ma loengi, aga sa tuled siia ühistranspordist rääkima. Loe esimest postitust ja vaata kas läheb teemaga kokku. |
Autor: | Sten-Martin [ 15.07.2012 21:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Inimene küsib konkreetse masina kohta,ju teda ei huvita,et 66kw-sel ei ole kahemassiline hooratas või,et manuaalkasti ja 77kw on ökom...? Mis teada vaja? Auto kõrval seistes ei ole küll täheldanud,et kahevärviline on kuid piltidel tundub küll.. |
Autor: | dellu [ 17.07.2012 16:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B5 1,9 TDI |
Miks sul kõik 4 pihustit peaks korraga minema? Minu 96kw Borat käis vaatamas inimene, kelle 85kw pidi olema 500 000 sõitnud ja selle aja jooksul on 2 pihustit vahetatud. Kui võtta nüüd 800 eurot ja jagada see 500 000km peale saame 0.16 senti per km auto niiöelda hoolduskulu lisaks. Muidugi kui see saam olema sul ala poole aasta jooksul ja siis juba auto välja vahetad on seda palju, või noh võta nüüd kinni. Minul läks 750 E38 omamine maksma 45000 krooni 9 kuu peale (ok seal sees oli ka gaasiseadme paigaldus, mis müügihinnale juurde ei andnud) koos ostu ja müügihinna vahega. Jah ma ei lasknud teda ehitaja stiilis romuks, kõik silladetailid jne said kohe välja vahetatud kui vahetamist vajast, aga noh 12000 krooni tükk maksvaid amorte ma siiski ei raatsinud panna ja asendasin tavaliste E38 amortidega. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |