Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 21:38 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
Millist eelistaksite ja miks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Suht erinevad autod kuidagi EVO on 4x4 rallikas, M5 võimas pereauto,GTO mikimaa muskel ja 350Z jaapani unistus mida saab metsikult edasi tuunida :D

Kust üldse sellised valikud või omal lemmikut ei ole ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
mida sa ootad nendest autodest kõige rohkem?
igal ühel mingi eelis teiste ees
põhimõtteliselt liitun taneli vaatega

evo on selline, et see on pm plank,mõeldud kiireks sõiduks, track car
kui vaadata evo poole siis kindlasti RS,
pidamine on nii ulme et ei taha kohe uskuda,aga sellega harjub :D
evo9 RS vähemalt on nii et linnas 12l sajale,mntl 10 sajale
kiirendamiseks pole loodud(evo9 rs: 4,8sek 0-100km/h)~,jääd muskel autole jalgu.
mõnus jäik,aga samas ei jää eesti teed väga jalgu,läbivus supper ,vajadusel ka hea pere auto

teiste kohapealt ei oska väga rääkida aga vaadates värskeid gto omanike siis mingi asja pärast lähevad autod kohe uuesti müüki. kui m5 laguneb sama kiirelt ja palju kui tavaline e39 siis isiklikult hoiaks eemale,350z on kindlasti auto mida sooviks kunagi omada aga ennem võttaks ikka evo :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 22:20 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
AntiL kirjutas:
Mis tähtsust sel on, mida meie eelistame? Sellise autovaliku korral tuleb külma kõhuga vältida kõigi teiste eelistusi ja soove ning osta see, mida ise tahad.


Ma tahaks neid kõiki :D

Tegelt oli alguses nimekiri veel palju pikem. Need 4 on juba nö sõelale jäänud ja eks ikka seetõttu et nad mulle hirmsasti meeldivat :)

PS. räägivad targemad onud et M5 on igapäevakasutuses siiski vähemalt samaväärne Astraga


Viimati muutis ookuitore, 10.07.2012 22:22, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 22:23 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
AntiL kirjutas:
Lihtsalt sirvid kuulutusi ja valid lempareid masinaid välja või on plaan ka midagi ostma hakata?


jah :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
ma küll ette ei kujuta mis astra ja gto vahe eriti on peale kütusekulu. Korduvalt sõitnud gto-ga .Ei tea mis toorusest siin rääkida on , kõik lisad on ju olemas.

evo9-ga ka sõitnud ja see auto on JÄIK. Igapäeva kasutuseks karm.

gto pakun,et on neist odavaim ülal pidada (jupid,pidurid etc)

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.10.2003 19:18
Postitusi: 538
Asukoht: Pärnu
kõikidel autodel läheb ka hoolduse ja varuosade peale päris üüratu summa raha, evo pole odav lõbu et vaid sõida ja talla. tagadiffer näiteks on kallis, mis ära mädaneb, mootor vajab hoolt, bmw mootoril saad ka palju erinevad andureid vahetada a'la intake vanos sensor vms. samas kui raha EI OLE probleem, valiks mina evo seeriast midagi, e39 M5 on liiga igav juba.

_________________
Puksiiri ehk Konna rent Pärnus! 20.- 55 63 43 29
Veakoodide lugemine ja kustutamine arvutiga! :)
Hobiks E30 335T, ökoks A6 C7 ja E30 327


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 10.07.2012 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
olen samuti sõitnud evo 9 ,rs-iga,tean omaniku väga hästi ja ta kupatab sellega mööda tallinnat igapäev,pole mingeid probleeme.
e 39 on ju väike auto,ses suhtes et isegi astras on rohkem ruumi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 11.07.2012 03:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
FOX1000 kirjutas:
olen samuti sõitnud evo 9 ,rs-iga,tean omaniku väga hästi ja ta kupatab sellega mööda tallinnat igapäev,pole mingeid probleeme.
e 39 on ju väike auto,ses suhtes et isegi astras on rohkem ruumi :)


:kill
e39 on väike?
Evo on veel väiksem :D
Pole muidugi probleeme, kui meeldib sõita nagu trammiga, väristab sul hambad suust ja paugu lahti.
Ise valiks samuti Gto

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 11.07.2012 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Thomas kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
olen samuti sõitnud evo 9 ,rs-iga,tean omaniku väga hästi ja ta kupatab sellega mööda tallinnat igapäev,pole mingeid probleeme.
e 39 on ju väike auto,ses suhtes et isegi astras on rohkem ruumi :)


:kill
e39 on väike?
Evo on veel väiksem :D
Pole muidugi probleeme, kui meeldib sõita nagu trammiga, väristab sul hambad suust ja paugu lahti.
Ise valiks samuti Gto

oled istunud evos ja e 39?
no andke andeks aga evo on e39 kõrval nagu kaubik, kui tahad ees normaalselt istuda,siis on taga vähe ruumi jne.

evos istusime 5-si kõigil oli normaalne olla

evo 123456 on jh väiksed,aga mitte 7-10


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 11.07.2012 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Ise oman GTOd viimased 7 kuud hetkel. Vahepea oli tõesti ka müügis, aga mitte et tegu paha autoga oleks, lihtsalt pagasiruum on olematu. Siiski loobusin müügimõtetest, aga igapäevaseks autoks julgen soovitada küll, pakiruum on olematu, aga salongis on ruumi piisavalt. Küttekulu keskmine on 12l/100km peale pikemat aega juba ja maanteel saab ka alla 10 hakkama. Varuosad on odavad, kuid paljusid asju peab tellima. Ise valiksin neist valikutest EVO või GTO. Nissan on vist aind 2 kohaline ja BMW on igav-see siis minu arvamus.
Kui on auto kohta rohkem küsimusi, võib teemaalgataja PSi saata.

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EVO 7-8, M5 e39, GTO, 350Z
PostitusPostitatud: 12.07.2012 23:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Kuna autode valik on nö suht seinast-seina ja pole välja toodud milleks autot vaja on, siis julgen eeldada, et autot vajatakse igapäeva sõiduks, st aastaringselt, sh linnas ummikud, auklikud teed jne. Sellest lähetuvalt oleks soovitus järgnev...

1. M5- Kuigi sellest juba ca 4 aastat möödas, kui viimati sai M5 roolis oldud, siis mingi mälestus ikka on. Plussidest siis, et kvaliteetne ja meeldiv interjöör (vähemalt nahk- ja puitsisu korral), juhitavus väga hea, mugav ka, liigub eeskujulikult, mõnus käiguvahetus, mis ei ole tüütu ka linnas sõites jne. Samas kallis ülal pidada ning E39 kerega 5-seeriat näeb iga nurga peal.

2. GTO - Välimus üle keskmise ok, kuigi nö USAraualt vb ootaks rohkem (kuigi päritolult USArauaga tegu pole). Sisu ka ok, vb nati ilmetu näeb välja, kuid seeeest pole tehtud odavast salvo-kelgu plastikust. Mootorit on rohkem kui küll, juhitavuse ja mugavuse vahel on leitud hea kompromiss, kannatab ka talvel sõita, no lumehange muidugi ronida ei tasu, kuid sõidetud saab ilusti. No ja eks gaasijalaga tuleb ka ettevaatlik olla või noh õigemini öeldes siiski tuleb asja mõistusega võtta. Ülalpidamine sellist võimsust arvestades taskukohane. Suur + veel see, et on saada nii manuaali, kui automaadina. Kuigi eks see maitse asi ole ja eks manuaal on nati nobedam, siis endale istus automaadiga GTO rohkem, samas ka manuaal oli täiesti kasutatav, mingit ebamugavust see omaga kaasa ei toonud, kuid auto üldmuljega sobis automaat paremini kokku.

3. EVO - Evo 9-ga kogemus olemas (palju see Evo 7-8 erineb ei tea). Kuigi väga fun auto sõita, pole Evo minu arust küll mitte väga mõistlik valik igapäevasõidu autoks, vähemalt enamuse jaoks. Esiteks on auto nagu juba eelpoolgi mainitud jäik. Seest näeb suht ilmetu ja igav välja, olgugi et minu jaoks mitte midagi häirivat ja omamoodi tegelikult sobib antud auto iseloomuga kokku. Evo on eeskätt auto neile kes otsivad hardcore rallikat tänavale ja on nõus selle jaoks muudes omadustes ohvreid tooma, sõita kannatab sellega igapäevaselt tõesti, kuid see tahtmine peab olema. Kõigi muude inimeste jaoks on terve hulk inimlikumaid alternatiive. Hea näitena võib siinkohal tuua asjaolu, et kui EVO X vahetas välja Evo 9, siis paljud tulihingelised fännid kurtsid, et auto pole enam nii terav jne, et auto on kiirendamisel mõni kümnendik aeglasem, mitte vb enam nii nii täpse juhitavusega või mis iganes. Samas see kõik võis nii olla, kuid ülejäänule 99% juhtidest on EVO X tunduvalt parem valik, olles pm sama kiire ja hästi juhitav, kuid tunduvalt mugavam ja kergemini kasutatavam. Samas kõigide oma vigade juures on Evo IX ülimalt äge auto sõita ja tänu oma nelikveole sobib Eesti kliimasse paremini kui enamus muid autosi. M5 ja GTO õige nautimine sõltub vägagi palju ilmast, kuid Evo-ga saab täiega panna pm igal ajal ja igas kohas. Kui eesmärk oleks vaid sõitu nautida, siis oleks Evo kindlasti antud autodest valikult esimene ning tegelikult oleks see neist autodest ka minu jaoks esimene valik, kuid kuna antud juhul ei saa ju ainult enda peale mõelda vaid tuleb erapoolikut nõu anda, siis igapäevaseks sõitmiseks läheks enamus vast muud teed...

4. 350Z - Ainuke hea mälestus 350Z-ist on see, et kehval teel jättis 350Z üllatavalt mugava mulje. Kõik muu 350Z juures on sitt. Odav ja kole sisu, iseloomutu mootor, ebamugav käiguvahetus ja sidur, mitte mingit rõõmu pakkuvad sõiduomadused, jne. Ühesõnaga, tasuta ka ei tahaks.

Aga üldiselt kui tahad ENDALE sobivat autot osta, siis järgi kolme põhimõtet: Esiteks ära tee otsuseid mingite numbrite põhjal, st paberi peal võivad olla kiirendus või muud numbrid küll erinevad, kuid reaalselt võib see aeglasem auto hoopis kiirem tunduda (ja ka olla teatud käigu ja pöörete juures kiirem) ja rohkem rõõmu pakkuda. Teiseks ära osta autot pildi järgi, pildi peal on palju autod ilusad, kuid kas selles autos ka hea sees istuda on, saad Sa teada vaid selles autos istudes. Kas selle autoga ka hea sõita on, saad Sa teada vaid selle autoga sõites, jne. Kolmandaks ära osta auto kunagi selle järgi mis kellegile teisele hea on (ka minu poolt kirjutatu on Sulle vaid abiks), sest paratamatult on nii, et nt ühele meeldib jäik, teisele mugav, jne. Ja see mis Sulle meeldib, seda ei tea ei mina, ega mitte keegi teine, vaid Sina ise. Nii, et mine vaata, uuri ja proovi, sest silm, siinkohal vist oleks õigem öelda, et perse on kuningas.

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7