Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 200 2.2 R5 162kW
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=94395
1. leht 1-st

Autor:  panomees [ 16.07.2012 13:35 ]
Teema pealkiri:  Audi 200 2.2 R5 162kW

Oleks tänulik kui keegi oskaks üelda mis on selles autos head ja mis halba , palju selline asi kütet võtab ja kas see vähekene chipitud mootor kestab ka

http://www.auto24.ee/used/918506

Autor:  panomees [ 16.07.2012 15:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 2.2 R5 162kW

Mingi 400+ rautselt sõitnud see , pole väga palju juppe ka vahetatud , veermik pidi sel väga hea olema niipalju ma tean

Autor:  tomcraft [ 17.07.2012 03:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 2.2 R5 162kW

Iseenesest on jube mõnus masin, aga kui eelmine omanik pole eriti hoolas olnd (mida eestis juhtub tihti kuna remo ikka omajagu kallis) siis suuremat ikaldust annab otsida. Hinda hoiabki tänu sellele, et tänaseks päevaks on suurem osa neist osadeks tehtud / kasti sõidetud / emexisse viidud...
Pildilt täpselt ei saa aru, aga aastavaarvu arvestades pakun, et tegu pole 20v mootoriga, mis hoiab eriti hästi hinda - samas tavalise kohta pole eriti odav pill nii et ehk siiski on täitsa sõidetavas korras.... :)

Autor:  Jaanus [ 17.07.2012 09:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 2.2 R5 162kW

Tsiteeri:
ees on S6 püstakud ja pidurid(UFO) koos puuritud piduriketastega


See jutt on vastuoluline ja nagu juuresolevalt pildilt ka näha, siis UFO-kettaid seal küll enam pole.

Pilt

Teatud veermikuosi Lemförder juba ei tee ja tuleb leppida vähemkvaliteetse b-osa või päris originaaltükkidega, mis maksavad $$$
Spetsiifilisi plekke, tulesid, nurgahelkureid jms liigub enamasti kasutatuna, uuena kalli raha eest või üldse mitte.

Kui kere liiga mäda ja mootor kohvi pole, siis on selle raha eest autot küll - kiire ja mugav, vedrustus samas tänu sellele ka vedel. Seetõttu on omal kohal legendaarne väljend "kiirendab nagu s*ttuv küülik".
Ainult tsippimine ja väike rõhutõste korras mootorile halba ei tee. Kütet võtab nii nagu vajutad, keskmiselt 10-15 või rohkem on reaalne.

Tüüpvigadena võib üles lugeda vast sihtotstarbelisel kasutamisel järgiandvaid käigukastidetaile, ärasurevaid aknamootoreid, kinnijäävaid kliimaklappe ja läbimurduvaid tagaluugi juhtmeid. Viimased kolm on üldse sigari probleem, mitte ainult 200 20V.

Autor:  prelude20 [ 18.07.2012 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 2.2 R5 162kW

Kerejuppidega on kööga. Esituled olid kasutatuna 600 tk jne. Nurgahelkureid sai vaid Revalist. See juba selline fänniauto. Tavainimene paneks paela kaela selle peale.Ufo kettaid saab soomest veel inimliku hinnaga. S6 swap jh odavaim lahend :D . Masin meeldib aga ülalpidada ei jõua :D .

Autor:  OldCars [ 20.07.2012 01:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 2.2 R5 162kW

Aga palun, pildid hetkeseisust on nüüd ka kuulutuses :)
UFO pidurite pärast palun vabandust, tegu on siiski S6 piduritega.
Juppide saadavuse üle küll ei kurda, isegi originaaljuppide hinnad on minumeelest väga head.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/