Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

E34 säästuautoks
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=95197
1. leht 3-st

Autor:  fordipede [ 31.07.2012 18:17 ]
Teema pealkiri:  E34 säästuautoks

Kas on väga ebareaalne?

palju need lagunevad ja palju nende üleval pidamine maksab ?
kuskil 2.5 või 2.0 kepikastiga sedaan.

kuulnud, et kütet läheb linnas 15 ja maanteel 10 neil. :uhoh
8/12 siis väga ei saa unistada?

või peaks koguma ja golf4 säästuka ostma :rokib

Autor:  Killer666 [ 31.07.2012 18:35 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Oleneb kuidas sõidad , mind ennast on 520 110kw touring igastahes metsikult yllatanud. Keskmine kytusekulu tuleb kõvasti alla 10 ja maanteekulu on ikka väga väike. Miski 7 umbes.

Vana 95 kw 520 ma kyll sellist kulu ei saanud , see ikka v6ttis jämedalt üle 10/100

Autor:  Andres003 [ 31.07.2012 19:24 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

525 puhul võib rahus arvestada linn 12 ja maantee 8. Keskmine keskelt läbi tal 10l per 100km-le. Vähemasti omal ajal kui mul selline isend käes oli nii tuli välja. 15 sajale siis peab juba juhis asi olema või on moto peetis. ( Talvel külmaga lühikesi otstes on see muidugi mõistetav )

Autor:  Killer666 [ 31.07.2012 19:29 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

andres393 kirjutas:
525 puhul võib rahus arvestada linn 12 ja maantee 8. Keskmine keskelt läbi tal 10l per 100km-le. Vähemasti omal ajal kui mul selline isend käes oli nii tuli välja. 15 sajale siis peab juba juhis asi olema või on moto peetis. ( Talvel külmaga lühikesi otstes on see muidugi mõistetav )


EKs see olene ka rehvidest ja muidugi s6idustiilist ja yks oluline asi onka töökorras lamda.

Säästuautoks 525 enam muidugi ei sobi , kuna see lihtsalt v6tab liiga palju.

Autor:  tomcraft [ 31.07.2012 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

soodne ülevalpidamine algab esiteks sellest, et kas remonttöid teeb omanik ise või viib pädevamate seppade käte. Kui omanik ise teeb, siis ilmselt üks paremaid variante, kuna iga päev läheb paar sellist varuosadeks lammutamiseks ja hinnad on suht olematud. Ei saa küll tehaseuut masinat aga kui kolks ära kaob, ja saad 20k km jälle sõita siis ei näe vöga pointi mingit ulmelist juppi sinna kylge kruttida, arvestades keskmise e34 turuhinda. Kes ehitab endale pedantlikult siis on loomulikult teine teema.Lollikindlamad on vist bens ja manuaal kombo (mitte et autom. kast saast oleks, aga mingi 2.0i peal oleks ilmselt liiga tappev (kui seda üldse pandgi sinna). 8/12 saab sõita kyll 525ega...alguses läheb ilmselt 15 sajale, kuna peenestamisvajadus vajab rahuldamist aga kui ära harjud ja rahulikult sõidad siis peaks olema tehtav. Talvel valukylmaga muidugi jah mitte, aga siis võib iga punni kulu korrutada ysna arvestatava konfiga läbi...

Autor:  Killer666 [ 31.07.2012 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

No 518 on ka olemas oma m40b18 konega kuigi see on ilmselt k6ige kehvem variant. Sest minumeelest on 520 m50 ökonoomsem kui enamus need kolmanda kere peal 1.8 sad.

Autor:  Andres003 [ 31.07.2012 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Mu e34 525 omas rehve ees 235/45/17 ning taga 255/40/17, seega minupoolt öeldut tasub sellega arvestada.

Autor:  charly [ 31.07.2012 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Mul oli 1994 525IA üks talv. -30-ga tallinnas lühikesed otsad tuli 17l/100km. Soojade ilmadega oli vist jah mingi 13 kanti. Tartus käisin ja arvestasin tankides 8l/100km. Läks veidi vähem aga täpselt ei arvestanud

Autor:  Killer666 [ 31.07.2012 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

No ma ei tea , mul on all suverehvid r15 ja suht kitsad ka 185 vist.

Autor:  roland525 [ 31.07.2012 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Tanel kirjutas:
Aga kui nüüd kokku võtta, siis E34jast sa säästuautot ei saa.


Selle lausega võikski selle teema lõplikult kokku võtta.

Autor:  tomcraft [ 01.08.2012 01:50 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

ei tasu siinkohal ära unustada, et autol mis liigub ja auto mis on ideaal korras on päris suur vahe. E34 liikumises hoida peaks olema kyll suht säästu variant. Mingit hiidvana 518 sara uuekorda äratada 40k eegu eest-noh selleks peab peas juba midagi logisema.
518 omasin mingi lyhike aeg, tegu oli veel kunagise kj väidetavalt eluptsis saraga mis oli siis natukene kõptisetud jne-ma ei näind nagu probleemi et selle auto peale peaks kuluma yle bensuraha erilist pappi. Jah mingi kolks oli sillas so what? Käike vahetas, käima läks paugust nahk el sisu oli ka, aknad, roolivõimud jmt viled töötasid-ilmselt sõidab ilma eriliste investeeringuteta tänaseni kui karbid pole alt ära kukkund. Mingeid 500€ juustude puhul pole mõtet rääkida, kuidas keegi mattis oma vanaisa päranduse sinna alla, et mingit kiiksu rahuldada ja siukestest sarapannidest peab bmw ikka vihaga vastu enne kui emexisse viiakse. Nii et ma vaidleks siinkohal vastu - üsma soodsate kuludega ülevalpeetav masin millega punktist a punkti b liikuda. Jah, ILMSELT leiaks asju millele vähem klotsi kulub aga olgem ausad- Escort vs e34......maitse asi muidugi 8)

Autor:  kj [ 01.08.2012 02:44 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Seda konkreetset 518t igatsen siiamaani, kuigi olid tal ka tõesti omad vead, tegin ta meelepäraseks enamvähem ja sõitis väga kenalt, kütusekulu ja mineku poolest valiks muidugi kindlasti ennem 110kw, suht sama teeb välja, aga minek teine. 525ia touring võttis talvel linnas 16 minu käes, need 110kw isendid kõik mis olnud on, on kuskil 12ga keskmisel läbi ajanud.
E34 üks mõistlikumatest autodest selles hinnaklassis minu arust, juppe saad poolmuidu, mugavus ja sõidumõnu pole võrreldavgi mingite Escortide, japside, või muu taolise juraga, ei saa siiamaani aru, ega hakkagi saama ilmselt, miks peaks keegi omale üldse mõne taolise auto ostma üle emeksihinna :kill
Korralikku TDS mingi kommiraha eest ei saa kahjuks.

Autor:  Ronny [ 01.08.2012 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
mu endine e34, autol vaid paar pisiviga, aasta-paar oleks see küll säästuauto

Autor:  01tuner [ 01.08.2012 13:06 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

Maanteel läheb 525-l 90kmh reaalselt trippides 8l sajale, 80nega sõites sõidad 6l sajale umbes.
Linnas on ka nii ja naa. Väike linn, ummikuid nettu, 5.käik sõidad 6 sajale. Suurem linn, 10-12.

Jupid masinal nüüdseks kasutatuna ostes odavad, masin ise mugav, kätte saab normaalse ja sõidetava masina, mis veidi tegemist tahab juba 600 euroga näiteks, mina ütleks et mootor on suht pommikindel KUI TEDA KEEMA EI AETA ja kuumust ei saa.
Kui kütusekulu ja kindlustusmakse ning pidev mentide huviorbiidis olemine ei morjenda, on väga hea masin. Kui mootor korralik on, astub edasi väga korralikult. Paraku pole veel sellist masinat väga näinud. Üldiselt on nad seisukorras kas kohvid või okeid mootori poole pealt, kuuma ka saanud. Kindlasti räägime siin sellest, võtad 141kw-ise variandi.

520-i mina ei ostaks... kütust läheb samapalju kui 2.5-l aga minek on kehvem ja edasimüüa samuti raskem. Ei tasu ära eriti.

TDS- seda on olnud ainult üks ja seegi polnud kõige korralikum. Selle koha pealt võib mainida, et jah. Kui ikka sinisega lased, siis kütusekulu peale kulutatav raha on pmts olematu. Miinuseks on mootori poolsed palju agregaate. See kui kütusepump paljudel suht läbi on, käiad kaua käima küll ja kulutad starterit, aga muidu iseenesest saab sõita edukalt.

TDS-i miinusteks siis üldiselt: turbo, lekkivad ja kusevad pihustid, kütusepump, kuuma saanud. Kallimad kui bensukad.
Häält ma ütleks, et teeb väga head, jõudu on väga kenasti nendel ja kütusekulu on väga väike. Alati saad veel ära chippida ja rõõmu kui palju. Kui teed enne talve elementaarsed asjad (hoolduse ära) ja vaatad õiged kohad üle, aku ka paika, kütus jne, siis suht okei talveks. Suvel sellisega sõita väga hea.

Kütust võtab maanteel- nii 5-6 sajale 90kmh lastes. Linnakulu ei oska öelda, aga pakun äkki 8-9? Keskmine nii 7-8 auku peaks tulema.
Äkki aitas postitus :)

@ 525 bensukaid olnud 2, sõitnud sellistega ei mäletagi paljudega, 525 TDS olnud 1, sõitnud sellistega samuti ei mäleta paljudega.

Autor:  Scorpio Ghia [ 02.08.2012 09:48 ]
Teema pealkiri:  Re: E34 säästuautoks

killer666 kirjutas:
Oleneb kuidas sõidad , mind ennast on 520 110kw touring igastahes metsikult yllatanud. Keskmine kytusekulu tuleb kõvasti alla 10 ja maanteekulu on ikka väga väike. Miski 7 umbes.

Vana 95 kw 520 ma kyll sellist kulu ei saanud , see ikka v6ttis jämedalt üle 10/100


lahe, et suur raske auto tarbib küttust vähem kui Ford Focus 1.4 mootoriga :)

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/