killer666 kirjutas:
dellu kirjutas:
no 800 eurose auto puhul on hea kui liigub (käivitub ja edasi/tagasi iseseisvalt suudab liikuda). Pole vist mingit prillikivi mõtet loota. Sõidad palju sõidab ja kui hakkab remont liiga kulukaks minema tõmbad juppideks ja poole rahast vast saab ikka tagasi.
Lätist toomise ja arvele võtmise vahe on see, et maksad 127 eurot rohkem. Muud vahet polegi, eeldusel et pole mingi leedus Inglismaa autost ümber ehitatu.
Ah jälle mingi üleolev jutt.
800 € eest jah e36 on veidi ülehinnatud , aga siiski neid liigub ja kui mootor käib ning auke sees pole , siis kõik muu on juba kökomöki teha.
Teine valik selle raha eest oleks e34 , need on odavamad ja selle raha eest saab täitsa enam-vähem auto.
No ma ei tea, kas just üleolev, äkki realistlik ja jalgadega maas oleva inimese mõtlemine? Kindlasti võib leida ka selliseid autosid, mida eelmine omanik on hoole ja armastusega hooldanud ja nüüd näiteks uue auto ostab üldse. Samas ma arvan, et enamus selle hinnaklassi autosid on siiski lip lipi ja lap lapi peal stiilis hooldusega, et kui midagi juba küljest hakkab kukkuma, siis vahetame välja. Müües ka ise mõnda autot varuosadeks, siis näiteks väga imelik tundub kui küsitakse näiteks kasutatud esiklaasi (arvestades et see on ju aja jooksul juba piisavalt täkkeid ja muud jama täis), kasutatud piduriklotse/kettaid (VW-le odavamates kohtades nii 10-15 eurot) jne. Ja siis veel imestatakse, et sa viskasid lihtsalt ära? Ja kui ütled, et kas nagu targem uut poleks panna saad veel sõimata ka halvimal juhul.
Aga ma ei mõelnud suures plaanis E36-te vaid üldse selles hinnaklassis autosid. Imelik tundubki et just odavamate autode ostjad vinguvad kõige rohkem. Ma õnneks polegi vist nii odavaid autosid üle paari pidanud müüma. Enamus odavamaid ikka nii 1500 euro kanti vähemalt olnud. Samas just nende odavama otsa omadega on alati kõige rohkem hädaldamist. Olen küll neid näiteid enne ka toonud:
1) Aastaid tagasi oli üks G3 TD müügis, hind 27000 äkki, üks odavamaid. Helistab inimene, räägin ära et esiklaasi esimene serv roostes, uurib veel, et piltidel tundub tagaluugil olevat värviparandusi tehtud ja ei läigi nii ilusti nagu ülejäänud luuk. Kinnitan ka seda, langetama hinna kuskil 23000 peale. Ajan end laupäeva hommikul üles, sõidan Mustamäelt Lasnamäele ja võtan auto ning ostja palvel lähen seda Laagrisse näitama, kuna Pärnu inimene kes linna ei tunne. No tore küll kohapeal hakkab täpselt samade asjade üle see hala pihta ja umbes uuesti hinda tingima. Kaubaks ei läinud. Hiljuti sarnaste värviparandustega auto müügis 2600 euroga, ühest kohast isegi karbil natuke pahtlit lahti irvitamas. Suures plaanis küll natuke kauplesime hinnas, aga otseselt keegi isegi ei viidanud sellele, kaup tehtud.
2) Alla 500 eurone auto, kui ise ostmas käisin siis kuulsin müüjalt, et mitu eelmist huvilist oli ostmata jätnud, et ikka ei olnud see mida lootsid. Ise maha müües võttis ka alles teine vaataja ära, esimesed imestasid et kas ma ei teagi millal mootoririhm vahetatud on ja seega küll kaubaks ei lähe, kuigi telefonis oli küll jutt selline, et odavat tööautot vaja ja suure tõenäosusega võtan ära.
Mõne auto olen siiski ostnud-müünud, paar tükki on veel 50st puudu (kus vähemal või rohkemal määral ka minu käsi mängus on olnud), seda umbes 12a peale. Eks samas on ka heas korras autost arusaam igal ühel väga erinev, aga noh erilisi lootusi siiski selles hinnaklassis küll hellitada ei tasu. Mingi ideaalse auto leidmiseks peab vist küll mitukümmend autot enne üle vaatama ja lõppkokkuvõtteks võib see kulukamaks osutuda (tööaeg, mille jooksul võiks palju rohkem tagasi teenida, vaatama minemise/tagasi tuleku kulud jne). Tegemist on ju siiski hinnaklassiga, mis paljudele väiksem kui kuupalk (suuremat hulga näitajat ei julge panna, siis tuleb jälle hala).