Ronny kirjutas:
C4 kerega audi ja esimene v70 diislid. mõnusad suured tööloomad ja ei mädane kätte ära
mõistan Su jutu mõtet, kuid omalt poolt tahaks ikkagi lisada selle üldtunnustatud printsiibi, mille järgi sõltub ikkagi kättemädamine sellest, kuidas eelnev omanik on autot hoidnud. kui ikka värvkatet hoida ei taha ja prioriteediks on ka teha aeg-ajalt väiksemaid kriipse-kraapse, siis pole ka sellest C4 ja V70 tsingitud kerega mudelinimest kasu. nii, et võib järeldada, et kartulikorviks roostetanud aukliku kerega tsingitud "igiliikurid" ei ole meie maal mitte mingisuguseks üllatuseks.
Subaru LegacySubaru 2,2 boxerid on täiesti töötavad lahendused ja üsna pommikindlad. kütusekulust ei oska kaasa rääkida ja autopassi ka tsiteerima ei hakka, aga arvan, et eks nad kõik sinna ühte auku jää. siin teemas on ka vähe rohkem nendest juttu olnud:
viewtopic.php?f=52&t=92012&view=printFord Mondeopigem on siin see probleem, et enne mädaneb kere ümbert ära kui tehnika otsa lõpeb.
mondeotega on läbi tuttavate kogemus ja ütlen ausalt, et mu -93 aasta MKIII ei tahtnud ka nõnda roostetada kui need. lisaks on mondeo järelturg üsna kesine, kuid prioriteediks ei ole mõistlik ergonoomika ning järelturg, siis vanainimesele ilmselt üsna töötav lahendus väiksemapoolse summa eest.
Audi A4 (B5'te) - julgen öelda, et tegemist on täiesti töötava autoga, seega leian, et hala on siinkohal alusetu. liiklen igapäevaselt A4-ga, mida veab edasi vilega mootor ning sillaskeemiks on tavaline monovedu ent minu jaoks on siiski tegemist äärmiselt mugava autoga.
kuluosad on ka mõistlike hindadega, näiteks õli-, õhufilter ~10€, tagumised piduriklotsid koos abs anduritega ~70 eur, piduriklotsid ~15 eur jne.
korralikult hoitud auto bensiinikulu on ka äärmiselt väike. nii et julgen täiesti soovitada, sest auguäärtel on temaga täiesti okei kõlkuda. mis puutub mitmikhoovastik esisilda, siis seda karta on ka rohkem müüt kuna lemförderi remontklompekt ei maksa ka suurt miskit & kestab ta ka.
halavad pigem need, kes ei kasuta autot sihtotstarbeliselt ning remondivad kõige odavamate näppu sattuvate osadega, mistõttu ongi sillahooldus kui igaaastane tavahooldus. või teine segment on ühiskonnas selliseid, kes sõidavad meeletuid tuhandeid kilomeetreid maha erineva kvaliteeditasemetega teedel ja karjuvad, et auto laguneb arusaamatul põhjusel. niisamuti kiidavad ka need, kellel on auto rohkem pühapäeva sõidukiks vahelduseks ühistranspordile - seejuures korraliku kuuläbisõitu ise omamata.
A4-ja ostmisel tasub kindlasti jälgida-kuulata mootoritööd. teatud segmendil A4-st kipub 200+ kilometraaźi juures saba andma nukkvõlli ketipinguti tald või suisa ketipinguti ise. viimane nimistus toodu on üsna kulukas remontida. AEB tüübikoodi kandvate mootorite puhul, mis (VIST?) toodetud enne 1999 aastat ei aita ka tulenevalt nukaehitusest kõnealuse vea tuvastamiseks diagnostikast. tasub ka vaadata kundepoolse jalamati ja kundepoolse jalamati alla. kui seda võimalust ei ole, siis katsuda, et vähemalt märg ei ole. hoolimatu & asjast kaugelseisva omaniku kasutuses oleval sõidukil võib ummistuda aku all olev kummilutt, mistõttu hakkab zeusi silmavesi salongi pugema. pärast näed lihtsalt ise kurja vaeva kuivatamisega.
krss-i käest sooviks teada, et kas on Sul mõni isiklik kokkupuude Audidega? Pean silmas just
B5 mudelit ja
uuemaid.
ütlen ausalt, et interjöörilt ei anna sama aasta konkurendid keskklassist mitte kohe Audi taset välja, seega leian, et nime taga peitub kvaliteet. kuigi ilmselt tundub vanainimesele sirtsust modernsemasse passatisse või octaviasse ümberistumine kui uue eesti aja algus.
minu jaoks on aga ainsaks müsteeriumis Audi järelturg, mis üsna pikka aega arusaamatutel põhjustel võrreldes konkurentidega hoiab üsna kõrget turuhinda?
tulenevalt geenidest ja kasutajanimest, siis kas kurvasilmse mersu peale ei ole mõelnud? Miks ka mitte Audi A3? Audi puhul töötava lahendusena vanakooli 103 kW 2,5 TDI; 1,9 TDI või 1,8 / 1,8T. 1,6 kohta ei oska kaasa rääkida, kuid ilmselt on neid omakorda veel odavam hooldada kui 1,8-T. Muud diislid ja otto-mootorid (2,5TDI; 2,6V6; 2,8V6; 3,0V6) on ilmselt vanainimesele sõidurõõmu pakkumiseks mõttetud.
Või BMW 320d või suisa 330xD, kuigi viimane tundub juba rohkem ulme olevat ja on rohkem out of budget topic. kuigi ju täiesti töötav ja ökonoomne lahendus. Ehk oskab keegi kaasa rääkida Avensis 4D teemal? Kuidas taoline jaapani käkk kestab ja sõidumõnu pakub?
kokkuvõttes tahan öelda seda, et kõik, mis liigub kulub. kui tahad madalate hoolduskuludega liikumisvahendit, siis on ilmselt ainuõige lahendus soetatada soomekelk, millele uhti ehk mõne ratta alla konstrueerib aastaringseks liiklemiseks.
ilmselt ei ole vanainimese aastased sõidud ka nõnda pikad, et diisel just primitiivne olema peaks.
e: lugesin, et maateed ja nelikvedu. siis on ilmselt ainuõige lahendus S4 või S6.
