Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Sõiduauto vanemale naisterahvale? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=99594 |
1. leht 2-st |
Autor: | 420 SEL [ 12.10.2012 16:22 ] |
Teema pealkiri: | Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Pakun siis välja teema kus saate tarka panna, ikka parem kui "Vaba teema" all niisama tühja paugutada ![]() Tegelikult küsimus tõsine: Nimelt vaja pensionärist naisterahvale (emale) autot hinnaklassis umbes-täpselt 3000 euri. Sirje Avant on 8 aastaga tema käes pehmelt öeldes ära kustunud, just kere suhtes, muidu truu olnud. Sõidab vähe, teede olukord pole just nagu linnas, metsateed enamuses. Ideaalis näeksin sellist autot: nelikvedu, kindlasti manuaal (ei kuulu arutamiselegi automaat), universaalkere, bensiinimootor. Peaks olema võimalikult lihtsa ja lollikindla ehitusega, mingit mugavusvarustust taga ei aja erilist, ökonoomne ja rooste suhtes vaenulik olema ehk siis kere peaks ok olema ja kestma ka. Saan aru, et ajan suht ulmet taga, kuid seepärast see teemagi sai tehtud, kompromissidele saab alati minna. Ise olen vaadanud mõningat Subarut, mis kujutab ette endast boksermootori kütusekulu ja suhe roostega? http://www.auto24.ee/used/993224 http://www.auto24.ee/used/950132 http://www.auto24.ee/used/978619 Kui nüüd nelikvedu välja jätta, siis mingil põhjusel sümpaatsed 2000+ kerega Mondeod, paraku ei tea ma neist suurt mitte halligi. http://www.auto24.ee/used/1089056 http://www.auto24.ee/used/1049355 Octavia ka silma jäänud, peaks olema suht lollikindla ja lihtsa ehitusega. http://www.brcauto.eu/ee/car.brc?id=660522 Eks mõtteid on veel, siin lihtsalt mõned näited. Teadlikult olen kõrvale hetkel jätnud näiteks Audi, nõrk esisild paneb kahtlema natuke. Samuti pühendunud Mercedese fännina olen ka selle margi kõrvale jätnud, W210 ja 202 roostetavad ja 203 ei jaksa osta. BMW ka tuntumatest kõrvale jäänud, lihtsalt ma ei kujuta ka parima fantaasia juures ema bemmiga ringi cruisamas. Oodatud arvamused, pakkumised, mõtted, ideed ja muu jutt mis aitaks kaasa otsingutele. Müügiportaalides surfan ka usinalt, pea juba paks peas ja juhe koos ![]() Tänud kõigile kes viitsivad kaasa mõelda! |
Autor: | tomcraft [ 12.10.2012 17:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Isiklikult pakuks "iseloomustuse kasutaja kohta" mitte "sinu nägemuste kohta" välja golf / polo või passat äärmisel juhul, audi A4 täitsa arvestatav liikur ju, vanema kerega A6? Ja kui su emps sai sirjega 8 aastat hakkama, siis 4vedu ei tohiks tema jaoks A ja O kyll nagu olla ![]() Forester muidugi täitsa tiptop, ma ei tea kyll varuosade hinda, aga vastupidavuselt peaks olema täitsa tasemel ( kui eelmine omanik pole kabi juhuslikult olnud). |
Autor: | Andres003 [ 12.10.2012 17:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
See A4 nõrga esisilla jutt hakkab ausalt-öeldes ära tüütama. Kui kasutada kallimaid varuosasid ja esisilla detaile korrapäraselt vahetada siis kestab ta hästi. Nõrgana tundub siis kui jäetakse miskit vahetamata ja siis järgneb sellele juba järgmine detail ning nii see lumepall veerema hakkab kuniks tuleb terve sild välja vahetada. Mul on teine A4 ja mul pole küll etteheita midagi selle esisilla kohta. |
Autor: | onuwoody [ 12.10.2012 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Kui tõesti mingit mugavust ei soovi, siis kindla peale minek on VW Golf III Syncro teemast ei tea midagi, enda taadil on viis aastat juba maal metsade vahel kõige lihtsam 55kw bensukas esivedune, pole ta kunagi lumevangis olnud ega käivitumisprobleemidega maadelnud. Kere on veel kõva, kui ka ära otsustab mädaneda siis pole kahju kaalu peale lükata. Ehituselt lihtne, vajadusel oskab iga küla sepp vajaliku jupi vahele ratsida. Täiesti plank syncro näiteks 1200 joowro eest: http://www.auto24.ee/used/1034804 Kole nagu öö, käi poes või vea metsast puid koju ![]() No ja muidugi bmw väljajätmine on ainult mõtlemises kinni ![]() Emal oleks kindlasti tuttavam/ohutum tagaveolisega jätkata. |
Autor: | jarxz [ 12.10.2012 18:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Audi C4 või ka B4 Avant peaks olema suht mõistlikud. Võtad mingi 2.0 85kW mootoriga ja peaks suht hästi kärama. B4 Avant kerega sobib 2.0 mootor väga kenasti kokku, ei roosteta kui pauku pole pannud, ruumi on piisavalt ja jupid ei maksa kah väga midagi. Hoolduskulud on kah kindlasti mõistlikumad kui V6 mootoritel ja see 2.0 on suht töökindel samuti. Golfil pole kah viga, jupid on üli odavad aga korraliku kerega Golfi väga enam ei leia Eestist. Alates 2000 aasta Mondeol pole kah viga midagi. Karbi otsad ja ukse ääred roostetavad, esimese probleemi lahendavad porilapakad ja teise probleemiga on tehas garantii korras juba enamustel autodel tegelenud aga seda on väga lihtne ka oma silmaga kontrollida. Mujale rooste väga ei tiku. Ruumikus ja sõidumugavus on väga hea aga juppide hinnad ei ole kohe kindlasti võrreldavad Audi B4-jaga või Golfiga. Veermik kestab väga hästi ja erinevaid pudinaid on seal vähe. Ainukesed asjad mis vahel tahavad vahetust on tagasillas kaks väikest stabika konti ja ees stabika kondid aga mõlemad kestavad päris hästi. Veel on kallid näiteks tagumised rattalaagrid, sest müüakse koos rummuga ühes tükis ja hinnad on umbes 120+ eurot tükk aga on ka võimalik saada näiteks UK-st vähemalt poole odavamalt. Kui vaatad bensiinikaid siis mootori juures ei tohiks olla väga midagi sellist mis nõuaks suuri väljaminekuid. Diislite puhul on nagu kõikidel kaasaaegsetel diislitel probleemid küttesüsteemiga ja hoorattaga. Mondeo puhul saad vähese raha eest päris palju autot ja suht uue aastaarvu. |
Autor: | FOX1000 [ 12.10.2012 20:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
mersu fännina võid ka korraliku 124 poole vaadata? ![]() ise panustaks muidugi a4 1.8 quattro ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 12.10.2012 21:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Sirjest eriti väiksemat ei tahaks, muidu ka vaadanud Golf Syncrot, universaalkerega siis. W124 jääb valikust välja kuna ma ei suudaks iila emale selgeks teha miks mingi 1993-94 aasta auto maksab ca 3 kilo, alla selle paraku ei saa korralikku. Eks naisterahva asi ja loogika, ajab kalendrit ka natuke taga ![]() Ta ei lepiks sellise raha eest iial paar aastat noorema autoga, Sirje lausa värivärske ju, 1992 aasta püss ![]() |
Autor: | Harry_R [ 12.10.2012 21:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Tsiteeri: vaid sõidavad originaalis sinna 400-500tkm vahemikku Sa ise ka usud mida sa räägid? Eesti teedel ja 400-500tkm? Naljamees. Mis auto see küll olla võiks? |
Autor: | 420 SEL [ 12.10.2012 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Aga teeks nii, et siin teemas ei hakka omavahel vaidlema ja tõestama, las igaüks avaldab oma arvamuse asjast ja kõik ![]() Edit: Passat hakkas silma, muidu selle kerega kallimad ja eelmine mudel....ei meeldi lihtsalt eriti. http://www.auto24.ee/used/1079745 |
Autor: | Harry_R [ 12.10.2012 22:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
420 SEL kirjutas: Aga teeks nii, et siin teemas ei hakka omavahel vaidlema ja tõestama, las igaüks avaldab oma arvamuse asjast ja kõik ![]() Ei viitsigi vaielda, aga selline "roosamanna" jutt on ajuvaba. Osta mis auto sa tahad, sillajuppe vahetad sa Eesti teede abil nii või naa. Eelmine A4 oli mul aastast 97, eestis mitu aastat sõitnud, läbisõitu täpselt ei mäleta, aga seda võite ise ettekujutada - see suvi vahetati ära esimesed ülemised õõtsad, mis olid veel aegade algusest ehk siis originaalid. Suure hurraaga "investeeritakse" 150 euri esisilda ja siis loodetakse, et kestab järgmised 200k km. |
Autor: | 420 SEL [ 12.10.2012 22:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Hmm, ega Sirjegi pole metsateedeks projekteeritud ja see Passat visuaalselt ei tundu just madalam olema. Õnneks on teed suhteliselt siledad, päris maasturit otseselt vaja pole. Tõsi, Taneli OOOO klobistas lahtiste kivide otsas küll, kuid tal pole vist ka päris tehasekõrgus. |
Autor: | Ronny [ 12.10.2012 22:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
C4 kerega audi ja esimene v70 diislid. mõnusad suured tööloomad ja ei mädane kätte ära |
Autor: | Harry_R [ 12.10.2012 23:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
krss kirjutas: Ära muretse, just nende "pimedate fanaatikute" plärtsumine ei kutsu kohe kuidagi midagi tõestama ![]() Loomulikult, sest pole midagi tõestada - saunanaise jutt on ja jääb saunanaise jutuks. ![]() Minupoolt OT lõpp. |
Autor: | skask [ 13.10.2012 01:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
Ronny kirjutas: C4 kerega audi ja esimene v70 diislid. mõnusad suured tööloomad ja ei mädane kätte ära mõistan Su jutu mõtet, kuid omalt poolt tahaks ikkagi lisada selle üldtunnustatud printsiibi, mille järgi sõltub ikkagi kättemädamine sellest, kuidas eelnev omanik on autot hoidnud. kui ikka värvkatet hoida ei taha ja prioriteediks on ka teha aeg-ajalt väiksemaid kriipse-kraapse, siis pole ka sellest C4 ja V70 tsingitud kerega mudelinimest kasu. nii, et võib järeldada, et kartulikorviks roostetanud aukliku kerega tsingitud "igiliikurid" ei ole meie maal mitte mingisuguseks üllatuseks. Subaru Legacy Subaru 2,2 boxerid on täiesti töötavad lahendused ja üsna pommikindlad. kütusekulust ei oska kaasa rääkida ja autopassi ka tsiteerima ei hakka, aga arvan, et eks nad kõik sinna ühte auku jää. siin teemas on ka vähe rohkem nendest juttu olnud: viewtopic.php?f=52&t=92012&view=print Ford Mondeo pigem on siin see probleem, et enne mädaneb kere ümbert ära kui tehnika otsa lõpeb. mondeotega on läbi tuttavate kogemus ja ütlen ausalt, et mu -93 aasta MKIII ei tahtnud ka nõnda roostetada kui need. lisaks on mondeo järelturg üsna kesine, kuid prioriteediks ei ole mõistlik ergonoomika ning järelturg, siis vanainimesele ilmselt üsna töötav lahendus väiksemapoolse summa eest. ![]() Audi A4 (B5'te) - julgen öelda, et tegemist on täiesti töötava autoga, seega leian, et hala on siinkohal alusetu. liiklen igapäevaselt A4-ga, mida veab edasi vilega mootor ning sillaskeemiks on tavaline monovedu ent minu jaoks on siiski tegemist äärmiselt mugava autoga. kuluosad on ka mõistlike hindadega, näiteks õli-, õhufilter ~10€, tagumised piduriklotsid koos abs anduritega ~70 eur, piduriklotsid ~15 eur jne. korralikult hoitud auto bensiinikulu on ka äärmiselt väike. nii et julgen täiesti soovitada, sest auguäärtel on temaga täiesti okei kõlkuda. mis puutub mitmikhoovastik esisilda, siis seda karta on ka rohkem müüt kuna lemförderi remontklompekt ei maksa ka suurt miskit & kestab ta ka. halavad pigem need, kes ei kasuta autot sihtotstarbeliselt ning remondivad kõige odavamate näppu sattuvate osadega, mistõttu ongi sillahooldus kui igaaastane tavahooldus. või teine segment on ühiskonnas selliseid, kes sõidavad meeletuid tuhandeid kilomeetreid maha erineva kvaliteeditasemetega teedel ja karjuvad, et auto laguneb arusaamatul põhjusel. niisamuti kiidavad ka need, kellel on auto rohkem pühapäeva sõidukiks vahelduseks ühistranspordile - seejuures korraliku kuuläbisõitu ise omamata. A4-ja ostmisel tasub kindlasti jälgida-kuulata mootoritööd. teatud segmendil A4-st kipub 200+ kilometraaźi juures saba andma nukkvõlli ketipinguti tald või suisa ketipinguti ise. viimane nimistus toodu on üsna kulukas remontida. AEB tüübikoodi kandvate mootorite puhul, mis (VIST?) toodetud enne 1999 aastat ei aita ka tulenevalt nukaehitusest kõnealuse vea tuvastamiseks diagnostikast. tasub ka vaadata kundepoolse jalamati ja kundepoolse jalamati alla. kui seda võimalust ei ole, siis katsuda, et vähemalt märg ei ole. hoolimatu & asjast kaugelseisva omaniku kasutuses oleval sõidukil võib ummistuda aku all olev kummilutt, mistõttu hakkab zeusi silmavesi salongi pugema. pärast näed lihtsalt ise kurja vaeva kuivatamisega. krss-i käest sooviks teada, et kas on Sul mõni isiklik kokkupuude Audidega? Pean silmas just B5 mudelit ja uuemaid. ütlen ausalt, et interjöörilt ei anna sama aasta konkurendid keskklassist mitte kohe Audi taset välja, seega leian, et nime taga peitub kvaliteet. kuigi ilmselt tundub vanainimesele sirtsust modernsemasse passatisse või octaviasse ümberistumine kui uue eesti aja algus. minu jaoks on aga ainsaks müsteeriumis Audi järelturg, mis üsna pikka aega arusaamatutel põhjustel võrreldes konkurentidega hoiab üsna kõrget turuhinda? tulenevalt geenidest ja kasutajanimest, siis kas kurvasilmse mersu peale ei ole mõelnud? Miks ka mitte Audi A3? Audi puhul töötava lahendusena vanakooli 103 kW 2,5 TDI; 1,9 TDI või 1,8 / 1,8T. 1,6 kohta ei oska kaasa rääkida, kuid ilmselt on neid omakorda veel odavam hooldada kui 1,8-T. Muud diislid ja otto-mootorid (2,5TDI; 2,6V6; 2,8V6; 3,0V6) on ilmselt vanainimesele sõidurõõmu pakkumiseks mõttetud. Või BMW 320d või suisa 330xD, kuigi viimane tundub juba rohkem ulme olevat ja on rohkem out of budget topic. kuigi ju täiesti töötav ja ökonoomne lahendus. Ehk oskab keegi kaasa rääkida Avensis 4D teemal? Kuidas taoline jaapani käkk kestab ja sõidumõnu pakub? kokkuvõttes tahan öelda seda, et kõik, mis liigub kulub. kui tahad madalate hoolduskuludega liikumisvahendit, siis on ilmselt ainuõige lahendus soetatada soomekelk, millele uhti ehk mõne ratta alla konstrueerib aastaringseks liiklemiseks. ilmselt ei ole vanainimese aastased sõidud ka nõnda pikad, et diisel just primitiivne olema peaks. e: lugesin, et maateed ja nelikvedu. siis on ilmselt ainuõige lahendus S4 või S6. ![]() |
Autor: | skask [ 13.10.2012 08:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Sõiduauto vanemale naisterahvale? |
_siim_ kirjutas: Turbo suht kapsas,cooler umbes liiga rahuliku tõttu jne... Oleks aeg mõtlema hakata uuele liikurile mis on 4x ja manuaal,kuna ta seda automaati vihkas kogu 5 aastatpeaaegu sama võrdluse tooks 2006 aast BMW-ga tehti superökonoomsed selle võimsuse kohta,mõni nägi ka natuke välja,aga salong,plastikkäkk nagu usa tänapäevaautodel,viimane vaikne ja hea rahva bemari oli e39..... Üks seisukoht milleni ma oma eelmise postituse kaudu ei jõudnud, kuid tänu sinu postitusele ära öelda saan, on see, et: naisterahvale turbomootoriga igapäevasõidukit osta on anyway mõttetu. Hala tolleaegsete VAG grupi neljarattaliste automaatkastide kohta on täiesti õigustatud, seega tulnuks ehk leida mõni töötavam lahendus - manuaal ja lihtsama koostisega mootor? Saan aru, et see 1,8T mootor tekitab inimestes vastakaid arvamusi, aga kui ikka turbomootorid täesti tume maa on, siis ei tasu ka torkida. Selge on see, et mitteoskamatul kasutamisel ongi negatiivne vastukaja kiirem tekkima. ![]() "viimane hea ja vaikne rahvabemari e39" on tõesti hea ja vaikne remonditöökojast väljudes, aga andke andeks, kuid see e39 on ju lagunemise maailmameister? ![]() Kuid kui juba BMW peale jutt läks ja Audi sõiduomadustega 4x4 sõiduautot keskklassist otsida, siis ehk lased emal proovida mõnda E46'te. 3XX x / xD ? Peaks ju samuti olema tegemist töötava ja kindla lahendusega ju. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |